لا تفطر.. فقط تمر وماء وقهوة الى الساعة 4 وكل وجبه وحده فقط يفضل تكون فل بروتين .. ولا تتعشى. . تعال قابلني بعد شهر
2026-05-01 22:54:10
81
Yuseffff☝🏼💯 :
انا ناشطي كبير يعني من10000خطوه ل 12000ف اليوم و بظبط اكلي وخليتو معظمو بروتين بس مش بحسب سعراتي اوي و بروح الجيم وبقالي تلت اسابيع كدا وقليت كيلو واحد
الكارنفور افضل شيء
نزول سريع
وتأكل لحد الاشباع
افضل من عجز السعرات الفاشل
2026-05-02 05:11:00
5
KHALED AL-Ihmdty :
معليش لو في فاعل خير وش هو الكارب؟
2026-05-06 20:43:33
1
Omar Ezz and Al-Jawd :
في شيء اسمه اختصار
2026-05-17 22:24:52
5
Shady.S :
انت بجد عالمي وحقيقي كلامك كلو صح لاني انا كان وزني ١٣٠ كيلو ونحفت الي وزن ٦٠ كيلو ومجرب كل كلامك لان بقا عندي خبرة كافية وحقيقي كلامك صحيح وبحب فديوهاتك جدا لانها مفيدة ليا
2026-05-01 11:08:56
17
A.🌻.M :
كلامك كثير
2026-06-04 05:59:43
1
فخامه💛💙 :
والله صادق قطعت كارب اسبوعين نقصت كيلو بعد اكلت كارب نقصت كيلوين ونص في اسبوع فقط
2026-05-01 11:43:48
21
كابتن ماجد :
يعني باختصار ناكل الي عايزين بس باعتدال ومش لازم نشبع
2026-05-01 22:11:38
7
سعود النصيان :
كلامك صح بس ليش تكرر الجملة 60 مره بس بشكل مختلف، حاول تختصر محتواك جميل.