@koolfmmy: Seronok tengok suasana kat stesen MRT/LRT sekarang. Semua dah pandai beratur, bagi ruang untuk orang keluar dulu, dan berdiri di sebelah kiri eskalator. Semoga situasi macam ni terus menjadi budaya yang positif di Malaysia. 🤩 #MalaysiaDahKool Sumber: Threads m.saf_1805
respect & relax...semua nk sampai tempat masing2 kan...sabar and chill2 je hadap
2026-06-10 02:51:02
0
Aishah ~爱莎 :
Best tgok budaya beratur makin jadi kebiasaan, nmpk tertib dan saling hormat 👏🇲🇾 BTW, ada working adults yang pernah terfikir nak belajar bahasa Mandarin? Kelas (RM0) DITAJA. Nota dan sijil disediakan. kelas terhad 🤩 komen NAK
2026-05-02 04:22:02
5
aini :
Bgs i am proud to be a msian 🥰
2026-05-02 05:36:07
0
Sya :
Sebab orang yang selalu guna pengangkutan awam tu jadikan rutin mereka. Respect each others. Masa guna guna Mrt, memang auto ikut cara mereka. 😊😊😊 Good job !!!!
2026-05-02 05:11:18
1
PicBoys | Canva Expert :
Sbb x de guna nak keja2 sbb sama je kena tunggu juga!! Baik beratur
2026-06-03 04:52:56
1
To see more videos from user @koolfmmy, please go to the Tikwm
homepage.