Vauu mikä pullo😍 Pitää käydä tuoksuttaan! Kuulostaa niin ihanalta🤩✨
2026-05-02 07:02:26
21
Finnolya 🤍✨ :
The bottle 😍😍😍
2026-05-02 07:27:52
1
Liisu :
Tää oli pettymys, ei ollut mun iholla yhtään hyvä 😭 Not for me!
2026-05-02 11:55:18
1
Sara 🎀 :
ihanaa haluun ostaa tän kesäks 😍
2026-05-02 06:58:19
3
Aino :
Mulla ollut tuo aikalailla vuoden. Ihan ok vähän päänsärkymäinen
2026-05-02 12:12:02
7
Iris :
Ihana tuoksu, eikä kallis
2026-06-14 12:48:19
1
meerijuulia 🦄 :
Vaikuttaa ihanalta, pitää ehkä käydä tuoksuttaa 🤩 Haluisin jonku kivan kesätyoksun
2026-05-02 07:20:38
1
Anne-Mari :
Viime kesänä tuoksuttelin tuota Prahan lentokentällä ja olin lähellä ostaa. Ihana, ihana tuoksu, mutta tosi voimakas.
2026-05-02 07:27:35
2
Venla :
Kuulostaa ihanalta 🥰 pitää käydä tuoksuttaan❤️
2026-05-02 07:38:33
1
Paula :
Ostan
Carolina oli mun lempituoksu, saakohan sitä enää?
2026-05-04 03:27:42
1
aroma.newbie :
Eikös tää ole se, missä on lohikäärmehedelmänuotti? Just kentällä oon tätä pari kertaa testannut ja ois kyl varmaan kesälle aika täykky 😍 ja toi pullo on niin kaunis!
2026-05-02 07:06:23
3
Elvy | perfumes :
I love that bottle🤩 wish I liked the juice too💕
2026-05-02 07:40:59
1
Aiko :
Kannattaako kokeilla jos kirsikka on ehdoton inhokki? tulenko haistamaan sen selkeästi? 🫠 Meinasin näytteen tilata toki, mutta säästän senkin rahan jos se kirsikka siellä selkeästi tuoksuu 😁
2026-05-02 07:19:57
4
Sara🧸 :
Ai vitsi, en ookkaa tätä päässy haistaa! Kuulostaa kyl tosi kivalle, pitää tuoksutella kun tulee vastaan 😍
2026-05-02 07:36:53
4
Siina | niche kosmetiikkaa💅🏻 :
Kuulostaa ihanalta💕 vaikkei ehkä mun juttu olekaan, mut tää oli hauskan hedelmäinen!
2026-05-02 07:55:35
1
Mirjam ✨ :
Tää on niin KAUNIS pullo !!! Voisin ostaa vaan tän pullon takia 💗💗
2026-05-02 08:54:44
2
Marina | Kehon ehdoilla :
Vitsi toi pullo on upea💜🦋
2026-05-02 07:43:17
1
Tami omar :
Kuulostaa niin hyvältä 🩷🌸 ja onpa ihana pullo🥰
2026-05-02 11:48:58
2
Beautyfiles | Fragrance 🥥🌸 :
Tätä on pakko päästä testaamaan 😍🦋
2026-05-06 03:08:02
1
kiki :
Kiinnostaa ja aion mennä testaamaan
2026-05-04 13:35:32
0
@onkoaikaavaiei :
Mun mies toi ton mulle just lentokentältä 🥰👌
2026-05-03 16:53:47
1
Katriina Saarimaa :
Toi on niin hyvä😍😍
2026-05-03 15:14:32
0
❤️ :
Mä ostin tän silloin laivalta ja on niin ihana🥰
2026-05-03 13:59:15
0
Eva-liisa :
En tykkänyt siitä Rosi
2026-05-02 17:11:44
1
Nasu ° Tuoksupossu :
Tää on niin ihana 😍
2026-05-02 07:47:11
1
To see more videos from user @rosituoksut, please go to the Tikwm
homepage.