sister जुन भाग तपाईले कालो र बिस्तारै को बनाउन भयो नि त्यो सानो भाग मा मात्र song कसरि राख्ने,, आफैले बोलेर बनाको video बिच बिच मा song राख्न खोज्दा favorite मा राखेको song nai देखाउदै,,, फेरि पुरै video maa राख्दा त देखाउछ ।। edit गर्ने बेला बिचमा राख्न खोज्दा देखाउदै किन यस्तो हुन्छ ।। भन्दिनु ल 🙏🙏💐💐
2026-07-27 03:21:00
0
Indira Lamichhane :
nice
2026-05-02 11:43:05
0
❣️^🕊️ :
🥰🥰🥰
2026-06-13 14:46:02
0
Binita Bhattarai 🇳🇵❤️🇰🇷 :
🥰❤️
2026-05-04 01:27:48
0
𐙚🧸Miss Karuna🍓ɞ :
💗💗💗
2026-05-03 05:38:38
0
☬bhim☬ :
🥰🥰🥰
2026-05-02 13:50:21
0
sabushrestha427🇳🇵🇳🇵🇰🇷 :
🥰🥰🥰
2026-05-02 12:33:54
0
🪼 :
🥰🥰
2026-05-02 11:36:39
0
bhawanapoudel5514🕉🇳🇵 :
💕💕💕
2026-05-02 10:33:37
0
samzana🌼 :
❤️❤️❤️
2026-05-02 08:44:14
0
KaZi..♡🫶 :
🥰🥰🥰
2026-05-02 08:37:37
0
Niru Bista :
❤️❤️
2026-05-02 08:36:09
0
Ambika Karki980 :
👌👌👌
2026-05-02 08:00:58
0
Bhim Sauden203 :
👌👌👌
2026-09-01 00:55:20
0
To see more videos from user @apsarapanday1824, please go to the Tikwm
homepage.