@amrawwad: المعاش المبكر

Amr Awwad - الاتش ار الطيب 😇
Amr Awwad - الاتش ار الطيب 😇
Open In TikTok:
Region: EG
Saturday 02 May 2026 12:06:17 GMT
26987
600
35
125

Music

Download

Comments

alirakan04
Ahmed Ali :
ربنا يجعله في ميزان حسناتك
2026-05-09 11:43:40
1
vip_cobraa
✈️No Comment✈️ :
الله ينور عليك
2026-05-04 00:00:27
1
user2183523968728
سيد المنوفي :
طب انا هطلع معاش مبكر هقبض معاش على طول ولا بعد ال 60 سنه
2026-05-15 19:00:26
0
alaaadly28
Alaa Adly :
هل تأمينات النقابات ينفع ضمه لتأمينات القطاع الخاص بمعني انا اتامن عليا في نقابة المحامين لمدة 15 سنة ودلوقتي وتركت المحاماة والتحقت بمهنة في مصنع هل ينفع هنا ضم مدة التأمين في النقابة الي مدة التأمين في المصنع والا لا
2026-05-02 13:21:25
1
dys8pvk30yds
محمود حا ظه :
هههه
2026-05-13 19:45:58
0
user6177812901930
سعود بن احمد :
من فضلك انا ليا ٣١ سنة تعين حكومة عام ١٩٩٥ وعمري ٥٥ سنة هل يجوز أن اطلع معاش مبكر وشكرا لحضرتك
2026-05-10 07:43:18
0
user6215955027247
user6215955027247 :
هوفي معاش مبكر
2026-05-05 19:30:44
0
abeirhassan67
abeir hassan :
من فضلك انا في العمل ٣٦ سنه وعندي ٥٥سنه وعرفت ان مفيش معاش مبكر ومفيش اجازه بدون مرتب ينفع اسقطه من الخدمه
2026-05-06 10:07:56
0
userrio1nawjt5
طه نصار875 :
2026-05-07 20:36:25
0
ayahendawy03
zezo :
ممكن يعتمدو ٢٤ سنة وشهر ٢٥ سنة ذى الااول ١٩ سنة وشهر تحسب ٢٠ سنة ارجو الاافادة استاذ عمرو
2026-05-11 13:15:20
0
sayed.abdel.hay
sayed.abdel.hay :
لو ٢٥ والحد الأقصى
2026-05-12 19:56:45
0
minamansour64
Mina Mansour :
سوال مستر عمرو انا دلوقتي شغال في مكان واحد فقط مش شغال في مكانين - بدون عقد ومش متامن عليا هل ادفع ضرايب
2026-05-06 07:51:08
0
abdallhsamir
Abdallh Samir 👑🇪🇬 :
استاذ عمر انا hr تامينات كان فى سوال انا عندى واحد طلع عجز جزئى بسبب مرض انفصام وجدانى هل يحق للادارة ان تطلب قرار قوامه لصرف مستحقاته بشركه والتامينات ليها حق تطلب قرار قوامه سواء عجز جزئى او كلى ممكن تشرحلنا الجته دى هل فى قانون فى التامينات يشرط ان لبد قرار قوامه
2026-05-05 16:50:49
0
amonra25
الصاوى آمون رع :
يعني اه اجر التسويه
2026-05-08 17:34:22
0
firstknight190
First Knight :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته استاذنا الغالي ا/ عمرو كان عندي استفسار لو تكرمت احنا عندنا شركة والظروف فى الشركة مش أحسن حاجه والدنيا بتقع تماما ف الشركة وبسبب قلة المشاريع مفيش فلوس بتيجي عليها وبالتالي مفيش مرتبات هتتحول للموظفين، ف اللى هيتم ان فى شركة تانيه شقيقة لشركتنا لمالك اخر هننقل الموظفين من الشركة الاولي للشركة التانية بس - المالك مختلف - والناس هتقدم استقالتها من الشركة القديمة وهتروح الشركة الجديدة، فهل علينا احنا كموظفين الموضوع فيه ضرر بسبب ان مستحاقتنا هتروح علينا ولا الامور هتمشي ازاي؟
2026-05-05 19:44:07
0
abdulrahmanhosam
Abdulrahman Hosam :
ممكن شرح لكيفية حساب ضريبة كسب العمل او لو فى فيديو بالشرح ممكن حد يبعتهولى
2026-05-09 10:24:23
0
.....xhdjdm
.....xhdjdm :
المعاش بيتحدد حسب آخر كام سنة اجر تأميني ولا متوسط الاجر التأميني طول الخدمة ؟!
2026-05-02 12:20:16
1
user7383u3oo33o
مطبخ السعاده :
طيب انا مامنه على نفسى ينفع اشترى سنبن بقالى اربع سنين مواليد ١٩٨٢
2026-05-02 12:39:31
0
magdyhasabelnabi
Magdy Hasab Elnabi :
قانون قيه أخطاء كبيره
2026-05-02 22:37:52
0
mohamed.saad3224
Mohamed saad :
آخر اجر تامين. لي ٨٠٠ جنية أعمال حرة. سنة ٢٠١٩. ممكن تحسب لي المعاش.
2026-05-03 10:26:23
0
elhamhassan3670
الهام حسن :
تيب انا ليا ٣٠سنه مامن عليا وعمري ٥٠سنه وقالو مفيش معاش،مبكر ولا حتى اجازه بدون مرتب
2026-05-04 15:44:41
0
medhat.melad7
Medhat Melad :
@Medhat Melad:انا صاحب نشاط تجارى وسنى 48سنه وعندى مده تأمينيه 26سنه هل لو قفلت البطاقه الضريبيه والسجل التجارى يحق ليا عمل معاش مبكر فى الوقت الحالى ولو حضرتك هاتتولى الموضوع لغايه ما اخد المعاش التكلفه كام
2026-05-29 16:36:24
0
yehia.zidan5
Yehia Zidan :
الله ينور عليك
2026-05-03 20:52:00
0
hasnafawzy4
القمر :
هل لو بقالى ١٩ سنه متامن عليا فى القطاع الخاص لو اتصفت المنشأة هاخد معاش
2026-05-05 15:52:23
0
doaaelbarrag
Doaa El Barrag :
المعلومات كويسة بس الفديو ممكن يتلخص بشرح العاملين في الاول و الامثلة العملية و شكرا من غير كلام كتير
2026-05-02 12:50:26
0
To see more videos from user @amrawwad, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About