Biz kaçmaya çalışıyoruz insanlar okumaya geliyor 😁
2026-05-03 20:33:35
244
Emirhan :
Bu yıl tercihlerimde Sakaryayı yazmayı düşünüyorum ulaşımı falan kolay mı
2026-05-02 20:35:49
17
Cortis's★ :
Sakarya'da önlisans olunur mu acil cevapp
2026-06-09 10:36:17
1
🐚🦢 :
seneye tercihlere SAÜ yazılım yazma hayali saç beyazlatma ya başladi bende nasiplendir Yarabbim
2026-05-03 14:24:15
20
turevkakaks :
Çanakkale, izmir , Bursa , Eskişehir hangi üni sizce ? Merkeze uzaklık falan önemli değil istanbuldan gelicem cnkü alışkınım sadece sıkıcı küçük şehir olmasın aktivitesi bol olsun ??
2026-05-03 15:36:03
1
saliha🌷 :
kermesimize uğradınız mııı beğendiniz mii🤭
2026-05-02 14:58:45
14
Yusuf :
Saülü olup hendekte okuyorum of ( eğitim fakültesi ) 😔😔🙏
2026-05-03 11:50:30
4
emreee :
benim için şanssızlıklarla geçti üni kısmetse Saü'den bu yaz mezun olacağım ama gönül isterdi ki senin gibi 4 senede bitireyim ve bolca anılarım olsaydı...
2026-05-03 11:22:53
1
Özgü :
sakarya unide psikoloji okuyan var mi ya da uniyel ilgili genel bilgi vericwk ben canli bi uni hayati istiyorum sizce nasıl sehir universite
2026-06-07 17:40:07
1
꩜ g ꩜ :
Hangı bölümü okudunn
2026-05-03 18:24:22
1
beabadoobee :
havalar güzelleşsin de kampüsün tadını çıkaralım yaa
2026-05-04 07:59:36
3
kelebek :
Sakarya nasıl güxel mi
2026-06-02 23:57:31
1
نوف :
Sau de yeni medya ve iletişim okuyanlar var mı acaba bi kaç sorum var da
2026-05-03 22:34:45
2
Yağmur ⭐ :
orda hukuk okuma işi ⭐💗🌺😻
2026-05-03 14:02:32
2
SHAKIR KHATTAK :
my admissions is in process from this university inshallah coming soon
2026-05-06 05:06:33
2
🚙💙SALLY💙🚙 :
bu abla bizim okula gelen oha çok tatlı dediğim abla😱
2026-06-05 23:13:05
2
quiet disappear :
Azerbaycanlıyım ve burada sibergüvenlik mühendisliyi okumak istiyorum, nasıl bir yer bilgilendirirmisiniz?
2026-05-22 13:46:46
1
-esma- :
özlendi ya
2026-05-03 15:40:43
2
adar.04.21 :
Sakarya Slmlar
2026-05-17 23:55:20
1
Eso :
Hangş kamerayla çektinnnnnn
2026-05-03 16:12:33
0
heloinur :
ne okuyorsunuz acaba eğitimi açısından iyi mi cevap verirseniz çok sevinirim 🥲💝
2026-05-03 11:19:24
2
peri🇹🇷 :
ah gizem keşke okumaya devam etseydin, iki seneye mezundun. şuan konuşmasakta üniye devam edemediğin için çok üzgünüm.
2026-05-10 18:48:27
1
Panikyatak :
Abla göl manzarasınıda çekseydin keşke sonra o büyük bir merdiven var dolmuşlara inen orası falan da çok güzel
2026-05-03 09:20:42
2
Nisa :
Aklımda bir kac soru var danısmak istiyorum. Kocaelindeyim 2 yıllık fizyoterapi den dgsyle 4 e gecmek mantıklı mı, ortam nasıl yurt odaları güzel mi, etkinlikler düzenleniyor mu?🤭🤭
2026-05-02 22:29:24
3
To see more videos from user @silasatiss, please go to the Tikwm
homepage.