انا ابي اعرف ليه وندوز ياخذ 6 قيقا من رام اول ما اشغله ابي اشيل العفن ذا كيف ؟
2026-05-18 14:07:52
0
亗 『FAHAD』 亗 :
طيب برو؟؟
2026-05-20 23:30:01
0
عباس :
جيد يعني لازم ازيد الرامات من 16الى 32 يعني بس اشغل النضام اسهلاك 4جيجا وا النضام 10ltsc وا مخفف وا حاذف ايج الحمدلله حولت لينكس
2026-05-14 08:28:07
0
Al-Haji 🇸🇾 :
وندوز حدعشر 😁😂
2026-05-26 04:22:04
0
ZIAD :
انا قافله علشان الألعاب
2026-05-28 03:26:08
0
《M R K》 :
أثق بكاسبر سكاي أكثر منهم
2026-05-02 20:26:50
1
Axion White :
محتواك جامد استمر
ياسطا فريق فويس 38 من وين اتابع اخبارهم
2026-05-02 19:13:02
1
mado :
ويندوز للشركات من الاخر
2026-06-16 01:46:07
0
ouy :
النجاة من ويندوز 11
2026-05-23 09:12:36
0
ElSASA ❤️🇪🇬 :
انا كرهت ام ويندوز 11 ده 🤦♂️
2026-05-12 16:07:58
0
Omar Ahmed :
بعد اخر تحديث لويندوز 11 بقا بيستهلك 6,5GB ram من أصل 8GB ram
2026-05-03 15:31:04
0
Haytham :
جهازي كان مليان فيروسات واعمل سكان بالوندوز دفندر يقولي مفيش حاجة لحد ما نزلت كاسبر سكاي بريميم نضفلي الجهاز
2026-05-02 16:35:40
0
Bnokyo :
جالي trojen و malaware من يومين تلاته بسبب غبائي و عملت سكان بالويندز طلعلي ال trojen بس (رغم انو كان اوفلاين سكان) لكن لما عملت ب malawarebytes طلع مصايب اكتر
2026-05-02 17:43:11
0
S C Λ R Ξ D :
صحيح لكن افضل Antivirus. حماية وندوز يحذرك ان خطوة جاية في فايروس او ينبهك فقط. اما بعض برامج يحذفها فايروس من جهاز على طول و يرسل تقرير لك و ينبهك ان فيروس تم بلاغة عنه و يا ساتر حرفيا قتل فايروس و منشئ فيروس كمان
2026-05-03 00:24:55
0
Unique :
🥰🥰🥰
2026-06-14 19:43:56
0
To see more videos from user @abdo_tech, please go to the Tikwm
homepage.