Γιώργο μου, η συγκεκριμένη "κυρία" είναι αλλοπαρμενη....έχει καβαλήσει καλάμι και μάλιστα turbo..... Την έχει ψωνίσει και έχει μια εξάρτηση με την απήχηση που , δυστυχώς, έχει από ανθρώπους , δυστυχώς, γυναίκες και ΔΕΝ μπορεί, η καλύτερα, ΑΡΝΕΙΤΑΙ να χωνέψει τα γεγονότα,και όσο οι μπούρδες που πετάει "πουλάνε" και τα likes πέφτουν σαν νερό στον καταρράκτη (της βλακείας) αυτή θα συνεχίζει ακάθεκτη.... Ουσιαστικά ΧΑΡΗ της κάνεις που της δίνεις αξία....Σε καταλαβαίνω βέβαια, διότι ο λόγος ΠΡΕΠΕΙ να έχει ΑΝΤΙΛΟΓΟ ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις που ο λόγος είναι αυθαίρετα παραπλανητικός σε σημείο να είναι και ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ για τα χαπατα που την ακολουθούν και την επικροτούν.
2026-05-02 23:36:55
95
Oconnor :
Πολύ σωστός 👏👏👏👏 συνέχισε 👍
2026-05-02 18:34:34
33
Νίκος Φωτόπουλος :
Βαρεμένη είναι
2026-05-03 03:42:55
44
OLYMPIAKOS ⚡🇬🇷🔴⚪ :
είσαι από τους αγαπημένους μου δικαστές
2026-05-02 18:45:22
61
Constantino 🌟 :
Μήπως πρέπει να υπάρξει κάποια νομική διευθέτηση?
2026-05-03 11:07:34
11
Melaj :
Mia pacavura ine 💯💯
2026-05-03 03:06:39
5
NickReacts :
ποια είναι αυτή η 🦎 και γιατί πρέπει να την γνωρίζω;
2026-05-03 19:56:54
22
igano :
πετσόκομμα
2026-05-02 22:37:39
18
Dr Makita :
Τώρα πέρα από την ουσία του θέματος, το ότι το είπε το gemini, το chatgpt ή οποιοδήποτε άλλο LLM δεν είναι ευαγγέλιο. Ένα σωρό ανακρίβειες λένε..
2026-05-31 13:27:34
0
lithisamnistis :
Πολύ σωστό 👍 μύθος και πραγματικότητα αυτό είναι το σωστό
2026-05-02 18:51:28
8
Δημήτρης :
μπράβο δάσκαλε
2026-05-02 21:56:10
11
kypros_nisi_ellhniko :
😂 καθηγητής
2026-05-02 18:43:37
10
arjanlssxvq :
Μπράβο. Μου αρέσει που μιλάς με επιχειρήματα και λες αλήθειες
2026-05-02 18:53:50
23
Christos :
Μπράβο σου που έχεις την υπομονή να δίνεις εξηγήσεις.!
2026-05-25 19:33:07
3
Tsvetomila :
RESPECT !!!
2026-05-03 06:32:52
9
Μαρία Πατελαρου248 :
Πόσο μου αρέσει να σε ακούω να απαντάς τόσο έξυπνα με τόσα επιχειρήματα!👏👏👏👏
2026-05-08 19:08:58
3
ΓΙΆΝΝΗΣ 🇬🇷 :
σωστός
2026-05-02 21:10:35
6
StapountzisSince1975 :
Λειτουργούν τα δικαστήρια Σαββατόβραδο?
2026-05-02 20:48:24
6
ΝΊΚΟΣ ΔΕΛΗΣ :
2026-05-17 21:05:23
1
seaman :
Μπράβο φίλε μου πέστα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2026-05-02 22:01:24
4
Seagal Stev. :
respect δάσκαλε.....!
2026-05-03 15:55:00
2
Manolis :
εγώ δεν ξέρω από ΤικΤοκ κι εννοώ πόσο εφικτό είναι να βγάζεις χρήματα μέσω της εφαρμογής, αλλά μου έχουν πει ότι υπό προϋποθέσεις είναι εφικτό. υποψιάζομαι λοιπόν ότι "πουλάει" αυτή την περσόνα για λόγους οικονομικούς
2026-06-05 11:03:33
1
katis9519 :
👍👍👍🥰🥰🥰
2026-05-03 17:05:43
1
To see more videos from user @sifugeorge, please go to the Tikwm
homepage.