işte talisca bunu yapamıyor. kapalı savunma olan, çözülmesi zor maçları çözemiyor. ama defans kendisine uzaksa, boş kalıyorsa golünü atıyor. asensionun farkı bu çözülmez maçları çözebiliyor. bunda sonrasında yenen gol asensionun maçı çözdüğü gerçeğini değiştirmez.
2026-05-03 15:45:46
135
Miran Tanış :
bu maçta kalbim ağrıdı yemin ederim ondan sonra da mac izlemedim
2026-05-04 10:11:18
127
⚡unknown⚡ :
ofsayt
2026-05-04 10:46:49
14
Kübra :
Gerçek gurmeler bilir ki bu maçta gitmişti şampiyonluk 🥺
2026-05-05 12:01:06
19
keremay4z :
keşke girmeseydi bu gol
2026-05-03 13:48:15
29
İlyas Çakir :
futboldan soguduğum maç😔😔😔
2026-05-03 20:02:43
11
Teknoloji Man :
36 yaşındayim.Cocuklugumdan beri Fenerbahçe aşığıyım.Bu maçta yediğimiz gol kadar hiç bir gol canımı yakmadı.
2026-05-04 17:10:01
12
Sait Davran 42 :
bize bir gençlik borçlusun Fenerbahçe
2026-05-03 18:25:10
7
Sercan :
Kalbimi bu maça bırakıyorum,çok sevinmiştik.
2026-05-05 19:32:58
5
kral 6363 :
adam golü atti son dakika diye formayı bile cikardi. ama bizimkiler inanmadı 1 dakika ayağında topu tutamadı
2026-05-04 19:24:24
4
Yusuf kaan1905 :
Nedense burda coğrafi ofsayt çıkmamıştı
2026-05-06 19:32:47
2
Umut :
şampiyonluğun gittiği maç bu maç çok yazık yaaaa😔
2026-05-04 12:52:50
2
bayram.oksuz30 :
Devamını paylaşsaydın komedi videosuna girerdi 😁
2026-05-04 14:28:43
0
appleistanbul :
Bu maç ve Rize maçı aklımdan çıkmıyor son ataklarda şişirme topla kaybedilen 4 puan
2026-05-06 09:07:38
2
Ali Kaya :
herşeye tam inanmisken aslında kaybettiğimizi anladığımız maç
2026-05-04 09:21:30
1
No RiSk No FuN ;) :
Galatasaray olacak ama kupayi fener kendi eliyle teslim edicek dunya kupasindan sonra
2026-05-05 09:21:23
1
Pehlevan koltuk yıkama :
şampiyonluğun gelip gittiği maç ..🥹
2026-05-04 20:00:19
1
gmz1 :
bugun gitti sampiyonluk
2026-05-04 06:53:22
1
Vedat Yıldırım :
Bu Maçta Stadtaydım . Son Dakika Gölü Atmıştık Çılgına dönmüştük Hunharca Asensio Dedik Anonsta. Ardından beste. Ve Ardından O Son Saniye Golünü Yedik. Nasıl Eve Vardım Nasıl Üzüldük Anlatamam . Canın. sağolsun FENERBAHÇEM.
2026-05-04 01:04:21
1
HAKAN :
YAŞAMA SEVİNCİM BİTMIŞTİ , SON DAKİKA YEDİĞİMİZ GOLDE...ASENSİONUN GOLÜNE YAZIK OLDU...YİNE OLMADI...
2026-05-31 23:47:32
0
Ahmet :
FB o golü yemese şampiyon idi.
2026-05-07 19:09:32
0
Batuhan mete :
asensioya bile travma kalıcak maç
2026-05-07 06:27:09
0
Ömer :
asencio efsane yaa cokk kaliteli bir futbolcu iyki almisiz
2026-05-16 05:03:56
0
ali :
bu golden sonra hiç bişey doğru gitmedi
2026-05-03 18:28:16
0
To see more videos from user @alikoccvekili, please go to the Tikwm
homepage.