@nasbarian.1: Yaar, aaj tiktok ko Allah hafiz keh rahi hoon… Yahan sab ke saath jo waqt guzra, woh hamesha meri yaadon ka hissa rahega. Har hasi, har baat, har lamha dil ke bohat qareeb hai. Agar kabhi meri kisi baat se kisi ka dil dukh gaya ho to dil se maafi chahti hoon. Aap sab ne mujhe jo pyar aur respect diya, us ke liye main hamesha shukarguzar rahungi. Bas itni si guzarish hai ke apni duaon mein yaad rakhna… Allah aap sab ko hamesha khush rakhe. Allah hafiz 🥹🫴🏻 Fi Aman illah 🙌🏻🫠 . . . . . . #foryoupage #viralvedio #viewproblem #fyyypppp
Duaon mei yaad rakhna sb bohat acha time guzra sb ke sath 🥹🤌🏻 Fi Aman illah 😭🫠🫴🏻 Achii duayn de kar khuda hafiz karyn sb ese sad nahii hoty hr kisi ka time hota haii mere badh koii aur a jaye ga ap sb Bhool jayn ge yehi Zindagi haii 🙌🏻🫠
2026-05-03 17:02:53
15
★ :
whyyyyy????🙂
2026-05-03 12:48:22
7
TN💫 :
take care of yourself dear 💗
2026-05-07 15:31:40
1
𝐬𝐡𝐚𝐡 𝐤 𝐂𝐡𝐢𝐬𝐡𝐦𝐢𝐬𝐡 :
shadi ho rahe ha Kya apke na jao please 🥺🙏
2026-05-04 03:17:33
2
☁️⋆。 𝓢𝓸𝓯𝓽_𝓬𝓱𝓲𝓵𝓵 ⋆。☁️ :
yaar naseemians aisa mat karo ab chorty ja rahy ho hamain or ab ki Vedios mujhy bohat achi lagti hain plzzzzzz mat Jain 😭
2026-05-04 04:38:30
1
hijabi girl🫀🫀🫀 :
kue ja rhi hain AP ki to editing bhi buhat achi HOTA hai phir why are you going sis?
2026-05-04 00:58:58
2
Aimoxkainat ❤️🫂 :
ywarrr esy na jaooo
2026-05-03 12:31:10
1
🥰BABAR 🥰 :
so sad 🥺🥺🥺
2026-05-14 10:37:19
1
Stubborn_⁷¹🔥 :
kahan?
2026-05-03 19:25:05
1
*ᥫ᭡Fatima* 𐙚🌷🦢 :
api g kyu ja rhi ha ap 🥹plz nhi jao
2026-05-07 04:17:07
2
🅢🅗🅐🅗 🅠🅤🅔🅔🅝71 :
why plz mat gao🥺
2026-05-03 13:16:55
2
☆═━🌸naseem ki fan ho yr 🌸┈ :
nhi gao na api please
2026-05-04 15:05:39
1
〰️🦋 Babarology 🦋〰️ :
kidhar Yaar 🥺
2026-05-06 06:36:47
2
عشق بابر زادی ♥️Z :
kha shehzadi 🥺ma bi ja Rahi hooo🥺
2026-05-06 00:35:18
1
✰ :
lkn ku ja rahii hn ap
2026-05-03 11:59:05
2
Mano_x_ kaptana 🫀🫶 :
kidar ja rahi hai sis🥺
2026-05-06 09:20:16
1
𓆩♡𓆪 𝓛𝓪𝓲𝓫𝓪 𓆩♡𓆪 :
q dear😭
2026-05-03 14:15:33
2
Aimoxkainat ❤️🫂 :
btwww Whyyyy ywarrrr
2026-05-03 12:31:00
1
💔💝📚📖📕 :
q sis
2026-05-03 12:35:23
1
natasha :
Allah khush rakhy jis maqsad k ly chor rhy ho remember your fisrt priority should be yourself and a family baki sb secondary cheeze hy good luck 👍🏻
2026-05-04 16:26:25
1
ᥫ᭡𝐍𝐞𝐛𝐮𝐥𝐚.𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧𐙚 :
Kiun yawr 😭???
2026-05-03 13:13:30
1
Rooji Itsxedits :
Nahii yar 😭
2026-05-03 13:23:21
1
Intazar e yawr🫠 :
Naii jao yar 😩
2026-05-03 13:15:43
1
🌕🌙°`·nAiN's fE cOmPaNiOn°`·. :
why naseemians himmat nhi hartay as like naseem bhai
2026-06-08 07:54:28
1
To see more videos from user @nasbarian.1, please go to the Tikwm
homepage.