در وقت استاده بودن وقت قراعت یعنی اقامت به طرف سجده گاه متوجه باشید .
و در وقت رکوع به ناخن پنجه بزرگ پا .
در سجده به قسمت نوک بینی .
و در تشهد/ قعده یعنی نشستن و خواندن التحیات به طرف سینه خود .
و متوجه باشید در خواندن نماز چشم ها را نپوشانید یعنی چشم های خود را باز نگهدارید ❣️امید که حرف های خوبی گفته باشم و مفید باشد . وسلام
2026-05-03 23:42:51
137
A😘F :
کاش یک خانه خدا نصیب مام کند یا الله تو کمک کند🥺
2026-05-03 14:20:52
63
𝑺𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 🖤𓃗 :
خیلی تشکر که گفتی ماشالله اولین بار بود شنیدم🥰
2026-05-03 16:25:35
172
Aysha Ahmadzai :
در دعا کردن سره نماز به طرف بلا دیدن بینای چشم کم میکنه یک حدیث بود فیلا مکمل یادم نیست ولی در سیرت نبی خانده بودم یادم آست ذکر شده بود 🥰
2026-05-03 17:04:48
31
Nasreen Ibrahimkhel :
سبحان الله. اما. کاش. دلیلش. را. هم. ذکر. میکردی.
2026-05-03 15:06:24
22
Zoe jan :
اولین بار بود شنیدم یعنی چی پس طرف کجا نگاه کنی زمین 🤔
2026-05-03 22:38:19
25
Ahmad Omid Mohammadi :
عَنْانس بن مالک رضي الله عنه قَالَ: قَالَرَسُولُاللّهِ ﷺ: «مَا بَالُأَقْوَامٍ يَرْفَعُونَأَبْصَارَهُمْإِلَى السّمَاءِ فِي صَلَاتِهِمْ؟» فَاشْتَدّقَوْلُهُفِي ذَلِكَحَتّى قَالَ: «لَيَنْتَهُنّعَنْذَلِكَأَوْلَتُخْطَفَنّأَبْصَارُهُمْ».
ترجمه: از انس بن مالک رضی الله عنه روایت است که رسول الله ﷺ فرمودند: «چه شده است گروهی را که در نماز چشمان خود را به سوی آسمان بلند می کنند؟» سپس در نهی از این کار سخت تأکید فرمودند تا آنجا که گفتند: «حتماً باید از این کار دست بردارند، وگرنه بینایی آنان گرفته خواهد شد.»
منبع: صحیح البخاری، حدیث شماره 750. همچنین در صحیح مسلم نیز روایت شده است
2026-05-31 14:51:15
5
Queen Ahmadi :
ماشالله كمي معلومات بتين در باره این سوال 😳
2026-05-03 12:59:27
57
lianelya :
اولین بار است که میشنوم خدایا شکرت که چشم ما از سر جای نماز دور نمیشه زنده باشی شهرام جان با این برنامه های آموزشی تان 🥰👍❤️
2026-05-03 13:41:24
54
Huma Humaa :
زحمت کشیده شده مصرف میکنید اما نقشه مناسب نیست البته این نظر من است که اگر یک تعمیر بسته باشد یعنی اگر دروازه های تمام اطاق ها ، اشپزخانه و تشناب به یک دهلیز باز شوند فکر میکنم شاید زیاد
مصون و به اصطلاح عام جمع خواهد بود
2026-05-03 18:39:07
5
تقوا🫀✨☪️ :
2026-05-03 13:38:51
16
sultani :
لطف در مورد این سوال و جواب معلومات بتین ؟
2026-05-03 12:48:06
10
✨( روستا و شهر )✨ :
مه خو همیشع میبینم طرف اسمان البته با چشمای بسته دعا میکنم حس میکنم خدا بالای سرما است
2026-05-03 19:26:39
11
Marwa :
ماشاءالله استاد جان همیشه موفق باشید❤️
2026-05-03 13:29:21
15
Raca Cani :
سبحان الله اولین باراست شنیدم
2026-05-03 19:21:18
6
Osman Jan :
نمیفامیدم😳😳😳
2026-05-03 12:46:26
8
Kaisaar Khan :
Thank you
2026-05-03 12:45:25
19
قرآن || Quran :
ماشاءالله جزاك الله خيراً❤️🌺
2026-05-03 15:38:04
6
Mahbanoo Bano :
دلیلش چیست
2026-05-04 03:28:57
6
bad8ay :
من احتیاج دارم به رهنمای تان تشکر
2026-06-21 02:46:45
1
Negin Khorshid :
2026-05-04 19:39:26
2
M… :
جزاك الله خيرا كثيرا !
2026-05-07 18:47:23
2
ELYAS-boxing 🥊 :
یارا چقدر توره دوست دارم استاد ❤️❤️❤️
2026-06-17 19:52:25
1
Hamidullah Sarwari :
ماشاءالله
2026-05-22 14:07:21
1
To see more videos from user @ahmad.shahram.wafaee1, please go to the Tikwm
homepage.