@voiceoflyari2: *اہلیان سرجانی ٹاؤن دھوکے باز بلڈرز سے رہے ہوشیار* *کے ڈی اے کی جانب سے عوام الناس کی آگاہی کے لئے KDA آفس سرجانی ٹاؤن پر بھی بینر آویزاں* *گلشنِ رحمان اور دیگر نام سے پروجیکٹ غیرقانونی قرار* *جن اسٹیٹ ایجنٹس والوں نے اس جعلساز پروجیکٹ کو سیل کرنے کی پرموشن کی ان سے بھی ہوشیار رہے اور کوئی مذہبی ٹچ دیکر پروجیکٹ سیل کررہا ہے اس سے بھی ہوشیار رہے۔*۔ 50 ہزار میں بکرا نہیں آتا ہے اور سرجانی ٹاؤن کے بلڈر پلاٹ دے رہے ہیں عوام سوچ سمجھ کر اپنا پیسا لگائے #kda #trading #sindhpolice #unfreezemyacount #voice_of_lyari @Faizan Khan @AWAM KI AWAZ❤️🩹⚖️ @عوام کی اواز @Malik khursheed786 @Khan Jatoi @MPA Ali Ahmed Jan (MPA PS 116)
آپ کے تمام KDA افسران رات میں کھانے پر ساتھ ہوتے ہیں یہاں گلشن رحمٰن میں ۔۔آپ بھی آئے ۔۔۔اپنی ہڈی اٹھائیں۔ مگر خدارا عوام میں گمراہی نہیں پھیلائے ۔۔۔۔ غریب عوام متوسط طبقے کو ریلیف فراہم کر رہے ہیں صرف 50ہزار ایڈوانس میں گھر کیلئے زمین ۔ اور بجلی ۔گیس ۔ پانی ۔ روٹ ۔گلیاں ۔ سڑکیں دے رہے ہیں گلشن رحمٰن والے
2026-05-04 17:51:55
14
Aslam Saraiki :
بڑے ہی لعنتی اور بے غیرت افسران ہیں۔ پہلے ملی بھگت کر کے۔ قبضہ مافیا کو سپورٹ کر کے عوام کے اربوں روپے کا نقصان کروا کے ۔اپنی جیب بھر کے ۔ عوام کی جمع پونجی لوٹ کر اب آخر میں ہزار روپے کا پینا فلکس لگا کر لٹی عوام کو خبر دار کر رہے ہیں۔ پہلے کہاں تھے یہ افسران ۔ اور محکمے۔
2026-05-06 04:20:26
9
Sumair khan :
ye kha lga ha postr
2026-05-03 18:02:25
3
BeenishArif official :
ahsan bhai ka jo project h ??? gulshan.e noor
2026-05-03 15:46:06
6
Naveed Bhatti :
aur Gulshan osman
2026-05-04 21:35:51
2
sumbuliqbal22 :
al hamza real estate wale sahi de rahe hain plot ??
2026-05-06 11:07:01
2
S@@d An$@ri 🥰😍 :
Gulshan e Usman phase 1 kesa h ye btayen
2026-05-04 06:54:14
0
muhammadjaved6903 :
Bhai GFS North town face to kaise hai ?
2026-05-06 14:31:07
0
︻╦╤─ - fighter R.☠️.🖤bAloch :
Absolutely good msg 👍
2026-05-07 18:17:59
0
Tanveer Nadan :
ye konsi date k news me aya hai or Gulshan e Noor block E
2026-05-05 09:42:26
0
imran Jan 8876 :
Gulshan Rehman fce3
2026-05-05 21:41:53
0
👑⃝🇧🇬SHAN◇An$arḭ-⍣⃟❂͜ :
Bhai roti corporation phase 2 sector 12 sarjani Kya us Mai to koi masla nhi
2026-05-04 05:52:45
1
. 🔹 :
Noted
2026-05-04 06:19:20
0
user_not_found :
Gulshan e Godhraa kesaa hy plz koi batae
2026-05-04 11:39:16
1
user6315043793911 :
Gulshan Usman phase 1 kaisa hai
2026-05-04 06:06:28
0
📚bin Adam 🥰📚📑 :
phase 3 k bary ma kia khayal ha??????
2026-05-04 04:39:33
0
Talha Ali :
Gulshan e Noor block E project kesa h
2026-05-04 09:30:30
1
❀💘Mᴜʜᴀᴍᴍad✧𝖭𝗮𝒗ⲉ𝒆Ԁ💘❀ :
GFS ki bhi kitny hi cases chal rhi hay oski Koi info hay???
2026-05-03 20:23:19
7
محمد بلال خان۔ :
bhai government to ghareeb awam ko ghar deti nh hen or phr agr ye de rahe ho to kuch na kuch km peso me he de rahe is door me apna ghar hona bhi bari bat hoti he khali jaga kisi ko khane ko to nh de rahi hogi apne sath insaniat ka bhi sochy Allah pak hm sb ke lye asani kry
2026-05-05 17:16:48
0
Touqeer Chohan Official :
bhai mene to lelya ab faiz 3 me par aqr ye sai nahi hai to faiz 1 faiz 2 to aabad ho gaya hai
2026-05-04 01:58:08
3
💞I LOVE U MY WAIF💞 :
Gulshaneajmer k bare Mai bataen Bhai ye kesa hai۔
2026-05-04 17:48:21
0
Yousuf Khan :
fake hai copy past
2026-05-03 18:16:32
4
waqarwaseem780 :
@ح م ا د 🍂:Faz 3 bhe asa ha ya sirf 4 ka masla ha ya??
2026-05-03 22:49:04
1
Muzammil Khan :
heaven gold city k bary ma btaye hum waha booking krwa rahy hn
2026-05-04 10:17:26
1
saweraoshaikh :
GFS builder wala kisa Han kise ko pata hai
2026-05-04 12:30:20
1
To see more videos from user @voiceoflyari2, please go to the Tikwm
homepage.