@voiceoflyari2: *اہلیان سرجانی ٹاؤن دھوکے باز بلڈرز سے رہے ہوشیار* *کے ڈی اے کی جانب سے عوام الناس کی آگاہی کے لئے KDA آفس سرجانی ٹاؤن پر بھی بینر آویزاں* *گلشنِ رحمان اور دیگر نام سے پروجیکٹ غیرقانونی قرار* *جن اسٹیٹ ایجنٹس والوں نے اس جعلساز پروجیکٹ کو سیل کرنے کی پرموشن کی ان سے بھی ہوشیار رہے اور کوئی مذہبی ٹچ دیکر پروجیکٹ سیل کررہا ہے اس سے بھی ہوشیار رہے۔*۔ 50 ہزار میں بکرا نہیں آتا ہے اور سرجانی ٹاؤن کے بلڈر پلاٹ دے رہے ہیں عوام سوچ سمجھ کر اپنا پیسا لگائے #kda #trading #sindhpolice #unfreezemyacount #voice_of_lyari @Faizan Khan @AWAM KI AWAZ❤️‍🩹⚖️ @عوام کی اواز @Malik khursheed786 @Khan Jatoi @MPA Ali Ahmed Jan (MPA PS 116)

Voice of Lyari
Voice of Lyari
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 03 May 2026 15:40:51 GMT
273365
3924
106
2504

Music

Download

Comments

ali.bhaiji6
Imran Rashid :
آپ کے تمام KDA افسران رات میں کھانے پر ساتھ ہوتے ہیں یہاں گلشن رحمٰن میں ۔۔آپ بھی آئے ۔۔۔اپنی ہڈی اٹھائیں۔ مگر خدارا عوام میں گمراہی نہیں پھیلائے ۔۔۔۔ غریب عوام متوسط طبقے کو ریلیف فراہم کر رہے ہیں صرف 50ہزار ایڈوانس میں گھر کیلئے زمین ۔ اور بجلی ۔گیس ۔ پانی ۔ روٹ ۔گلیاں ۔ سڑکیں دے رہے ہیں گلشن رحمٰن والے
2026-05-04 17:51:55
14
aslam.saraiki72
Aslam Saraiki :
بڑے ہی لعنتی اور بے غیرت افسران ہیں۔ پہلے ملی بھگت کر کے۔ قبضہ مافیا کو سپورٹ کر کے عوام کے اربوں روپے کا نقصان کروا کے ۔اپنی جیب بھر کے ۔ عوام کی جمع پونجی لوٹ کر اب آخر میں ہزار روپے کا پینا فلکس لگا کر لٹی عوام کو خبر دار کر رہے ہیں۔ پہلے کہاں تھے یہ افسران ۔ اور محکمے۔
2026-05-06 04:20:26
9
sumairkhan685
Sumair khan :
ye kha lga ha postr
2026-05-03 18:02:25
3
beenisharifofficial
BeenishArif official :
ahsan bhai ka jo project h ??? gulshan.e noor
2026-05-03 15:46:06
6
naveed5474927
Naveed Bhatti :
aur Gulshan osman
2026-05-04 21:35:51
2
sumbuliqbal22
sumbuliqbal22 :
al hamza real estate wale sahi de rahe hain plot ??
2026-05-06 11:07:01
2
user_saadiii
S@@d An$@ri 🥰😍 :
Gulshan e Usman phase 1 kesa h ye btayen
2026-05-04 06:54:14
0
muhammadjaved6903
muhammadjaved6903 :
Bhai GFS North town face to kaise hai ?
2026-05-06 14:31:07
0
rbbaloch099
︻╦╤─ - fighter R.☠️.🖤bAloch :
Absolutely good msg 👍
2026-05-07 18:17:59
0
tanveer__nadan2001
Tanveer Nadan :
ye konsi date k news me aya hai or Gulshan e Noor block E
2026-05-05 09:42:26
0
imranjaan8876
imran Jan 8876 :
Gulshan Rehman fce3
2026-05-05 21:41:53
0
zubairansari_0
👑⃝🇧🇬SHAN◇An$arḭ-⍣⃟❂͜ :
Bhai roti corporation phase 2 sector 12 sarjani Kya us Mai to koi masla nhi
2026-05-04 05:52:45
1
userfaizanfaizy
. 🔹 :
Noted
2026-05-04 06:19:20
0
itz_gogita
user_not_found :
Gulshan e Godhraa kesaa hy plz koi batae
2026-05-04 11:39:16
1
user6315043793911
user6315043793911 :
Gulshan Usman phase 1 kaisa hai
2026-05-04 06:06:28
0
ibny.ibny.islam
📚bin Adam 🥰📚📑 :
phase 3 k bary ma kia khayal ha??????
2026-05-04 04:39:33
0
talha.ali294
Talha Ali :
Gulshan e Noor block E project kesa h
2026-05-04 09:30:30
1
muhammadnaveed095
❀💘Mᴜʜᴀᴍᴍad✧𝖭𝗮𝒗ⲉ𝒆Ԁ💘❀ :
GFS ki bhi kitny hi cases chal rhi hay oski Koi info hay???
2026-05-03 20:23:19
7
muhammadbilal1211
محمد بلال خان۔ :
bhai government to ghareeb awam ko ghar deti nh hen or phr agr ye de rahe ho to kuch na kuch km peso me he de rahe is door me apna ghar hona bhi bari bat hoti he khali jaga kisi ko khane ko to nh de rahi hogi apne sath insaniat ka bhi sochy Allah pak hm sb ke lye asani kry
2026-05-05 17:16:48
0
touqeer.chohan
Touqeer Chohan Official :
bhai mene to lelya ab faiz 3 me par aqr ye sai nahi hai to faiz 1 faiz 2 to aabad ho gaya hai
2026-05-04 01:58:08
3
kamranulhaq16
💞I LOVE U MY WAIF💞 :
Gulshaneajmer k bare Mai bataen Bhai ye kesa hai۔
2026-05-04 17:48:21
0
yousufkhanimran
Yousuf Khan :
fake hai copy past
2026-05-03 18:16:32
4
waqarwaseem780
waqarwaseem780 :
@ح م ا د 🍂:Faz 3 bhe asa ha ya sirf 4 ka masla ha ya??
2026-05-03 22:49:04
1
muzammil.khan1569
Muzammil Khan :
heaven gold city k bary ma btaye hum waha booking krwa rahy hn
2026-05-04 10:17:26
1
saweraoshaikh
saweraoshaikh :
GFS builder wala kisa Han kise ko pata hai
2026-05-04 12:30:20
1
To see more videos from user @voiceoflyari2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About