@ed.kara: 21. Şehrimiz Adana 🍊 1.Ciğerci Mehmet (fazla reklamı olmasına rağmen çok lezzetliydi, genelde böyle mekanları çok şişirme bulurum ama 2.ye gittik.) 2.İştah Kebap (burası da çok lezzetliydi) 3.Kazım Büfe (buraya gelmeyeni Adana’ya gelmiş saymıyorlar, önü kuyruklu bir mekan ama sıra hızlı akıyor. Klasik, ballı ve fıstıklı muzlu sütü denedik hepsini de beğendik. 2 günde 3 kez gittik. 🙊) 4.Kara Çizmeli (meşhur diye gittik, asla kötü değildi ama vaktiniz darsa ilk sıralara koymanıza gerek yok bence) 5.House Of Kamer (dinlenip, kahve içmek için güzel bir mekandı) 6.Söğüşcü Arabın Yeri (ilk defa söğüş yiyecekseniz kasadaki abiye bırakın, biz çok beğenip 2. Ye gelicez dedik ama midede boşluk kalmadığı için gidemedik. Bir dahakine diyelim. 🥹) 7.Şırdancı Bedo (kocamın yarım kalan şırdanını bile ben yedim, bol limonlu, kimyon ve pul biberle üfff👌🏻) 8.Börekçi Rıza (hamur seven çok sever👌🏻) 9.Katmerci Dayı (Adana’da çok fazla, değişik tatlı çeşidine rastlamadım. En önerilen yer burasıydı. Muska katmer yenilebilir) 10.Kurban Baba’nın Yeri (Sıkma için rastgele gittik, sıkma da güzeldi de… o ıspanaklı börek dedikleri şey, limonla 👌🏻👌🏻👌🏻 baya güzel gitti.) 11.Ciğerci Ulaş (biraz daha mekanı düzgün bir ciğerciydi, lezzetler de yakındı ama buraya gitmektense biz salaş Memet’i tercih ederiz. 🌝) 12.Doğan Kaymaklı (Istanbul’da da 2 kez yemiştim, ben çok kadayıf arayan biri değilimdir. O yüzden canım çekmiyor ama denenebilir.) 13.Narkis (Atmosferi çok güzel, dinlenmek için gidebilirsiniz.) 14.Yeşil Fırın (Buraya mutlaka uğrayın derim, o labneli poğaçadan sıcakken alın. Mini baklavandan da bana biri kargo ile gönderebilirse çok sevinirim. 😂) 15.Apranti (Közde içli köfte bence denemeye değerdi, kartal gözü de buraya özgüymüş. Sulu, yumuşak güzel bir et, deneniiir. ) 16.Dönerci Salih Usta (Yolunuz Yüreğir tarafına düşerse, kii Apranti’ye giderseniz düşer. Uğrayabilirsiniz.) 17.Hayat Büfe (Yani çok da espirisi olmayan bir şeymiş gibi gelse de gözüme, Can’a biz içmiycez sen kendime söyle diyip, Can’dan otlandıktan sonra kendimize de 1 tane sipariş ettiğimiz bir içecek oldu. 😂 Denenir. 👌🏻) Bu videoda reklam veya işbirliği bulunmamaktadır. *reklam etiketi zorunludur.
Eda
Region: TR
Sunday 03 May 2026 20:00:10 GMT
Music
Download
Comments
ceronuz :
Abla izlerken kabiz oldum
2026-05-03 21:23:02
936
özge✨ :
Adana’m da adanam şu memlekete gelip hakkıyla gezen tek influencersin gerçekten tam olarak da gidilmesi gereken yerlere gidip gezmen beni çok mutlu etti Adananın gerçek lezzetleri ve güzelliklerine nokta atışı yapmışsın tercih ettiğin restoranlar ve cafeler isabet olmuş ✨💕
2026-05-03 21:42:12
446
Hazal :
Sonunda Adanaya gidip hakkını veren biri
2026-05-04 07:02:39
618
Eda :
Adana’ya yolunuz düşerse genel yapabilcekleriniz için de liste çıkarmıştım, açıklamaya sığmadı😂
🌸Kahvaltı
Kazım Büfe’de tost ve muzlu süt
Tostçu Mahmut
Hayat Büfe’de atom ve tost
Adnan Menderes Göl çevresindeki x mekanda sıkma
Saydam’da tost
Yeşil Fırın’da yeşil poğaça
🌸Yemek
Börekçi Rıza’da gece böreği
Lahmacuncu Ali Usta
Yeşil Kapı’da Kebap
Apranti’de Köz İçli Köfte
Ciğerci Ulaş’ta Uykuluk
İştah Kebap’ta Kebap
Şırdancı Bedo’da Şırdan
Cik Cik Ali’de Kebap
Söğüşçü Apo’da Söğüş
Ayrancı Yılan Osman’da Ayran ve Çiğköfte
Bedesten’de Tiftik
Beyzade’de Kebap
Dede’de Kebap
🌸Tatlı
Doğan Kaymaklı
Katmerci Dayı
Tatlıcı Gönül Kardeşler’de taş kadayıf
X bir tatlıcıda Prenses
🌸Yöresel olmayan mekanlar:
Fold
Rod Sipsters
Mamore
Tudo Co’da Çikolata, Kahve
Vi Coffee
Bobo Franco
Tante’de tatlı
House Of Kamer
Bitter Çikolatacım
Kolibri
On The Move’de Brownie
Narkis Botanik
Maki’de kokteyl
Barks Burger
Botto Bloom
Storie Store
Seven Sunset
Nas Kitchen’da tatlı
🌸Gezilebilcek Yerler
Taş Köprü
Bebekli Kilise
Saat Kulesi
Ramazanoğlu Beyliği
Yağ Camii
Kazancılar Çarşısı
2026-05-03 20:00:52
99
emrullah..57 :
Bu adana’lılar nasıl bir hayat yaşıyorlar böyle 😅 gitmek istiyorumda izlediğim diziler yüzünden çekiniyorum açıkçası 😅
2026-05-04 11:28:57
32
essyyy🐥💖🫶🏻🤍 :
Gerçekten bir adanalı olarak tebrik ediyorum gidebileceğiniz en güzel yerlere gitmişsiniz bir daha bekleriz🥰💖
2026-05-04 04:55:02
130
obeniprensesperisanıyo :
Adanayı o kadar iyi gezmişsiniz ki
2026-05-04 07:18:59
103
Onur2301 :
Yeni gideceğiniz şehri lütfen sosyal medyada ön planda olan üreticilere yönelmeyiniz, örneğin Adanalı olarak ciğerci Mehmet , (sosyal medyada olmadan önce gidilen yer değildi şuan ise yine aynı fiyat yüksek ilgi 0,) heleki sıkma böreğe 200 TL olan yerler asla,,,,
2026-05-04 12:23:54
5
Özgür adam :
ne mide varmış arkadaş helal olsun
2026-05-04 16:23:02
23
ckxtpm :
Maşallah iki günde bu kadar şeyi nasıl yediniz?😳
2026-05-04 02:32:23
27
Meov Meov :
Türkiye’de en çok gastronomi olarak hangi ile gitmeyi önerirsiniz Gaziantep mi Adana mı
2026-05-14 19:07:04
0
seray :
Sonunda güzel yerlere giden birisi 😂
2026-05-04 06:38:56
15
uyuyooorr :
ay sonunda adanamı dolu dolu hakkını vererek gezmis insanlar 😭🩵
2026-05-03 22:43:33
19
Reyyanklc :
İzlerken kilo aldım
2026-05-04 07:31:19
11
marioandluigi1000 :
Kral ne yemişiniz be afiyet şeker olsun 😂
2026-06-02 14:14:36
2
Melisa Kurt Nerkiz 🎀🎈 :
Canım Memleketim 🥰👑
2026-05-05 03:11:34
3
memokli2 :
oohhh bee Adana'ya gelip de adam gibi yerlere giden birisi ablamıza afiyet bal şeker olsun tekrar bekleriz 😊😊
2026-05-04 06:23:04
13
Mert :
Abla nasıl yedin o kadar şey ya baya yemişsin tadım değil bu
2026-05-04 09:00:07
5
Marjinal _Kadın0135 :
bir Adanalı olarak yemeklerimden gurur duyuyorum 🥰🥰
2026-05-23 14:55:57
1
cutube37 :
kaç sene aç beklediniz
2026-05-05 05:46:59
3
𝑭 𝑨 𝑻 𝑶 Ş🦋 :
adananın heryerinde yemek yemiş sayılırım ama hiçbiri bir ciğerci memet değil
2026-05-05 22:09:18
1
aysun aykara :
Hakkıyla yemişsiniz adana yerinde duruyor mu
2026-05-08 10:45:03
2
TC Ahmet Zirek :
Tarsus lahmacunu öyle olmaz tarsusta yemenizi tavsiye ederim inanın çok çok farklıdır bi tarsuslu olarak tavsiyemdir
2026-05-04 18:15:19
2
Beliz :
Adanalı olup bu kdr zevkını çıkaramamak benı baya üzdü helal olsun abla sana
2026-05-06 07:18:07
3
Anıl :
Tarsus lahmacunu tarsusda neden yemedniz
2026-05-04 05:29:40
0
To see more videos from user @ed.kara, please go to the Tikwm
homepage.