کندز جانم…
شهری که بوی خاطره ها در کوچه هایش پیچیده است
جایی که هر گوشه اش قصه ای از صبر و زیبایی دارد
هرچند دور باشم دلم هنوز میان همان کوچه ها قدم می زند… 🥹❤️
2026-05-06 15:13:12
7
qudratullahkaremi2 :
ماشاءالله ماشاءالله ماشاءالله به افغانستان عزیزام
2026-05-04 11:23:23
4
𝑬𝒍𝒊𝒇 𝑮ü𝒏ış 🇹🇷🇦🇫 :
دشت آبدان 🥰
2026-05-07 16:42:18
5
Zubair Mahmodi :
قلب آسیا افغانستان، قلب افغانستان کندز.❤️❤️
2026-06-11 18:13:03
3
حمیدصدیقی :
جانم هستی
2026-06-02 08:33:06
1
clinic_darmani :
کندز عشققق🥰🥰
2026-06-17 16:06:47
1
امید جان :
🥰🥰🥰🥰 عالی. کندز جانم
2026-06-01 05:01:53
1
Sahil Azizo :
چی زیباست ولایت کندز
2026-05-06 13:51:22
3
Afghan :
ما شاء الله، ما هذه الدولة؟ إنها جميلة جداً. ❤️
2026-05-04 11:16:48
5
Noshen :
چقدر زیبا شده
2026-05-04 16:16:09
9
Halit Özgür :
کندز زیبا دشت آبدان ❤️❤️❤️
2026-05-04 19:25:51
7
🕋جوان موحد👆 :
جانم جانم کندز جانم ❤️
2026-05-04 23:48:52
5
سمیرا :
فالو کنید کندزی های خودم
2026-05-06 12:49:00
6
hamidkhorsani338 :
جان وطنم ماشاء الله جي سرسبز كندز 😍🇦🇫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️