@heartsvoice6: من کم نگذاشتم، این تو بودی که نفهمیدی،از امروز خودم را انتخاب میکنم،غروری که بخاطرت شکستم، دوباره میسازم،هفت سال تجربه بود، نه اشتباه… خاموشی من، آخرین حرفم است.! #tiktok #trending #افغانستان #foryou #fyp @TikTok
ههههههههه 🖤😅 ایقسم یک ناز من داشتم کی منی نامرد قدرش را ندانستم 😩🥹
2026-05-15 15:08:58
5
Dr Starzada :
ای کاش هیچ وقت برش از خود گذشته گی نمیکردم
2026-06-16 19:28:46
0
ROIED🫶🏻❤️ :
خوب بعضی انسان ها نمفهمند🥺❤️🩹
2026-06-21 08:17:38
0
هاشم رضایی :
بخاطر چی گفتن که دنیا وفا نداره صرف بخاطر انسان هایش ای گپ گفته شده
2026-06-07 03:25:06
0
Dukht Afghan👸🏻 :
من که یک سال همراهش بودم درکش کردم ازش جز محبت چیز دوم نخواسته بودم در آخر گفت کسی عاشق بچه غریب نمیشه چون پول دارم دوستم داری با وجودیکه ازش هیچی نخواسته بودم و گفت فقط خوشم می آمدی عاشقت نبودم این حرفش نابودم کرد 🥀🖤🙇🏻♀️بس💔🤚🏻
2026-06-09 06:20:32
1
S.R.Shahbaz :
نسپاس هست
2026-06-17 17:29:36
0
Queen👑Norzai 👸🏼 :
امیقسم حق مه شد 💔🥺
2026-05-15 17:50:39
0
@Love Allah :
نی اینکه چی کردی و بلکه همه چیز تقصیر اش تو میشوی ، اما بیش وجدانت همین که راحت باشی با ارزش تر از این هیچی نیست و این دنیا هیچی بی حساب کتاب هم نیست ، فقد توکل ات را به خدا کن همیشه صادق بمان خدا میبیند .
2026-05-08 22:55:20
1
Almas :
ای داستان داستان مه هست.🥺💔
2026-05-07 14:27:15
1
oranos😎❤ :
رسمی دنیای امین اس
2026-05-13 12:21:29
1
Yalda :
ده غمت شریک هستم😭😭😭
2026-05-17 18:13:43
0
nazi.mayar :
داستان من و تو شبیه هم استن با ای فرق که از مه خیانت کرد بعد از هفت سال میفامی سختی اش در چیست که با وجود همه کاری که در حقم کرد هنوزم نمیتوانم نفرت کنم 💔😭
2026-05-07 06:10:02
2
Maryam Sultany 💞 :
خیلی درد دارد از کشتن بدتر است ای حرف که به قلب نشان میگرد 😭💔
2026-05-04 14:47:46
1
بداخلاق 🖤 :
اخ اخ حاجی بخدا بعضی از بچا خیلی وفادار هست ولی مشکل کجاست میفامی او بچا به آدم که باید بفته نمفته و چنان مشکنه گویا که دیگه بعد او زندگی معنی نداره ولی زندگی همیشه در جریان هست باید زندگی کد تا وقت امر خداوند متعال هست
2026-05-09 16:45:05
2
Farheen Tamana :
یعنی یک انسان میتواند یکی را تا ای حد دوست داشته باشد از تمام چیز بگذره 🤔
2026-05-04 11:58:06
3
armani💔 :
داستان ما هم آمیتو هست ۴ سال کتم بود از خودم از زندگی ام تیر شدم برش باز هم میکفت تو برم چی کردی💔💔💔💔
2026-05-09 20:07:57
0
Atiq Ullah :
خیلی سخت است درک میکنم💔💔💔😭😭😭
مرد بودن هم یعنی همین
حالا فقط خاموش شو و همین موضوع را فراموش نکن تا خودش خساره را خبران نکرده
2026-05-16 07:37:31
0
دخترک تنها :
آخر نیکی خوبی همین است دیگه تو چی کدی درکت میکنم 😔
2026-05-04 17:30:26
0
yağmur :
یعنی اینققققدرر درکت میکنم .میفهمم که قلبت چند تیکه تیکه شده . چون تجربه کردم😭😭😭
2026-05-16 20:01:28
0
Lightly MoON :
چقدر درد داره ای کلمه😢💔
2026-05-10 05:48:06
0
Efat🥀 :
آدم ناسپاس
2026-05-05 19:01:04
0
hora :
نه تنها او بلکه تمام بنی آدم همی هستن 💔
2026-06-06 18:57:49
0
KhAn KhOsTi :
😥😥😥
2026-05-07 14:00:16
0
To see more videos from user @heartsvoice6, please go to the Tikwm
homepage.