Dia texture mcm conditioner tapi dia mcm jel rambut ja, best pakai dia, cuci rambut jadi lembut ja😁 sapa yg rambut curl pakai leaving conditioner and layerkn dgn benda ni masa rambut basah, buat curl jdi cantik terbentuk😍
2026-05-15 11:09:47
26
:
cam rmbut superman eh
2026-08-21 20:21:05
1
Aboh@isar@isya :
Minyak rmbut ke pelurus rambut?
2026-05-05 04:34:56
3
zzz :
ni buat rambut lurus ke
2026-08-15 16:43:58
0
az :
mcm rupa sqya plk
2026-08-13 07:28:49
0
Terey :
lepas pakai tu kena basuh kee, ke x payah
2026-05-24 02:40:54
0
LaiBee_05 :
Cuba kasi kering😂😂
2026-08-05 01:50:02
0
4Z4M🧡 :
wangi ka
2026-05-13 11:40:45
1
PENDANG MARVEL :
marketing kna jujur.produk tu conditioner shj.xbuat jd lurus.efek dia hya lembutkn rmbut,kurangkn rmbut kering.
2026-07-31 07:15:35
2
𝘾𝙝𝙚𝙣𝙖𝙣 :
kenyataannya pas beli ga kek gitu
2026-07-20 03:56:15
0
Aisy :
Sekejap je tu..
2026-05-28 00:28:25
0
AemanTakKisah :
tu bkan pkai wktu mlam je ke?? x ssuai untk pkai siang hri kan??
2026-06-30 00:12:50
0
B :
itu cik b ke?
2026-05-19 05:57:03
0
The_Nickname :
Cik B ke tu?
2026-05-31 17:47:23
1
Adam ✰ :
selalu pakai mmg best🔥
2026-06-16 08:40:23
0
Pineapple House :
Ni krim utk volume kn?
2026-05-22 08:28:38
0
〽️EQ 🐣 :
Ni review jujur benda ni sumpah menjadi tp benda ni bukan untuk meluruskan dia just buat rambut kita nampak lebih shining lebih lembut kalau bab lurus tu kena konsisten pakai setiap hari inshallah menjadi rambut makin lembut and tak kasar
2026-08-22 00:50:55
0
JUDE :
nasib try member punya je dlu, jimat duit 🤣 #hampirteracun
2026-05-27 07:12:11
1
qaqalll :
tkleh kne kulit kepala kn
2026-05-10 11:18:28
1
:
boleh kena kulit kepala?
2026-05-23 08:07:17
0
Wan Mustaqqim Aqim :
👍👍👍👍....
2026-05-14 14:17:12
2
🐲DRAGON UTARA🐲 :
👍👍👍
2026-05-10 08:50:03
0
To see more videos from user @barber10ringgit, please go to the Tikwm
homepage.