@dr.raihana_wellness: Replying to @Ummi Abiha🌻🌹 bila badan cergas, mood pon lebih ceria kan? Hadapi hari-hari dengan lebih semangat & hormon pon terjaga.

Dr. Raihana | Wellness
Dr. Raihana | Wellness
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 06 May 2026 10:33:54 GMT
6424906
24748
1465
4442

Music

Download

Comments

wawaowawa
Wawa San :
Saya makan ni laa penantian 7 tahun ttc…2 botol sy amalkan terus lekat..walluallam rezeki dari Allah juga..🥰
2026-05-27 10:33:01
114
nur.atikahfadzil
nur atikah :
Dr brand ni lulus kkm ke? saya pernah mkn vitamin c brand ni dulu, pastu saya check tk Ada lulus kkm, terus stop mkn brand ni.
2026-07-05 05:32:16
24
hamidah0877
hamidah0877 :
Saya beli... Tapi... Di sebabkan kena kunyah... Akk tak dapat makan... Sebab tak sedap kalau kunyah
2026-08-06 03:13:13
7
lyn_adnyl678
AdLyn Daniela78 :
best...baru guna seminggu dah ada perubahan dalaman...
2026-07-07 14:55:43
12
kecikmanjoi
kecik_manjoi :
kt farmasi ada jual tak
2026-07-05 04:23:30
5
puaaaaaaahhhh
eniting :
Siapa nak?? Saya nak letgo women multivitamins, collagen n apa tah lg tak ingt. Nak letgo murmur je. Saya dh stop sbb tukar supplement lain dah 😁
2026-06-09 07:14:11
10
tehsusumanis35
TehSusuManis :
Sya 53 tahun consume 2 biji sehari utk keperluan semua keperluan vitaimin. Sya menyanyi dlm event tertentu lps amalkan multivitamin energy maintsin mcm masa muda2 dulu. Sya jgk dpt period semule. Air tk kering wlupun dah 53 tahun. Sya order lg
2026-05-09 15:47:12
33
aidafyeda
aidafyeda :
doc kenapa Bila mkn vit nih, selera mkn makin kuat
2026-06-09 09:28:29
13
itsanieim
@itsme :
Dr kalau cancer survivor boleh ambik ke? Sebab sy tak boleh ambik sebarang pil hormon
2026-07-04 23:13:47
6
nurhamimi8
Nur Hamimi :
sy tgok video ni terus beli. nk try. skrg sgt lesu, ngantuk, penat.
2026-06-08 15:21:05
6
siti_ain0
siti_ain0 :
knp saya mkn,keja nk tdo ja
2026-06-08 12:51:49
6
pinkdaisy_02
Ha_ :
ibu mnyusu boleh amalkan tak? sy lesu betul menyusu.. ank dh 9 bulan
2026-05-12 06:54:51
10
gayahnetup05
GAYAH NETUP :
malas dah nk layan ubat ² mcm ni... x yakin beli online... baik saya beli dkt klinik @farmasi yg betul2 berdaftar...
2026-06-17 06:55:52
6
noraqiqi
Miss_Nora😉 :
nak tnya dr..ank sy terkenal kt sekolah sbb slalu tidor dlm kelas dr sekolah rendah smpi menengah.tp dia bukn jenis tidor lambat..apa punca dan saranan yg dr boleh bagi
2026-05-23 04:48:51
6
lexroyz
lexroyz :
xde jual kt watson?
2026-06-05 18:35:59
5
lidaothman862
@Lidaothman86 :
Knp sy mkn, kulit jadi gatal ya
2026-06-23 17:07:04
5
asi53177
ASI :
mkn dh botol. ke 2..sgt membntu badan sebelum nie rasa mudah letih dan lesu.. dh on muti v nie alhamdulilah.. sgt mmbntu
2026-05-21 12:49:47
5
sitihajjar812
Siti Hajjar :
kalau da mkn multivitamin ni boleh ke mkn vit c jugak?
2026-05-11 06:53:03
5
mamanur_firman88
mamaNur_firman :
saye dah gune produk ni yg vitamin B, alhamdulillah ok tgn kurang kebas.. boleh ke saye nak tamba multivitamin ni?
2026-05-08 02:26:13
6
mrs_finaabdul
Fina🌹 :
sy mkn ni 2 btol pregnant lps ank slung da 6 thun..setahun x period tup2 pregnant je 🥰
2026-05-12 06:21:05
5
annajooanley
Anna joannelly🇲🇾🇵🇸 :
betul sangat2 🥰 saya dah masuk 2 botol . Badan cergas tak lemau. Sblm ni asyik nak baring nak tido penat rasa badan. Bonus kulit muka awet muda skin cantik love 😘
2026-05-11 05:31:52
6
faezahzaki
faezahzaki :
preggy boleh mkn?
2026-08-26 01:53:21
0
lynn.rich
MOMMY EAN LUTH_🩵 :
bf mom boleh ke
2026-07-06 14:03:55
1
malasfikir1296
duk diam2 Palo x sakit :
cod xde
2026-07-03 03:50:43
1
sofeaazman10
SofeaAzman :
Ibu bfeed boleh consume tak?
2026-07-06 23:59:33
1
To see more videos from user @dr.raihana_wellness, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About