@nfarhanakadir: #astaxanthin #fivedoctors

Afhna.k
Afhna.k
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 06 May 2026 16:22:22 GMT
1019033
5908
431
958

Music

Download

Comments

salomatuah
Umrah Alfajr saloma brunei :
Video ada kotak ..tapi kita beli tak ada kotak..
2026-06-10 10:20:54
7
eycaeyya
eyca_eyya$ :
sy dah makan...masok botol ke 3 dah... keje bawah matahari pon xburn taw...elok try ni
2026-05-09 07:03:13
19
lastirana
lastirana :
bila di makan kk?
2026-07-24 11:45:08
1
claudiacindyliana
kupu kupu malam🦋🦋 :
Sy tengah amalkan sekarang
2026-05-19 23:26:30
6
nfarhanakadir
Afhna.k :
Five Doctors astaxanthin
2026-05-06 16:24:05
6
tiytiy07
mum of three Kid :
memang bagus,sya dh minum habis 3botol,kulit cantik.....minum Ni jadi forever young,umur sya 40+
2026-07-22 01:16:24
3
kmighaaaaa
Amira0thmn :
betulll korang yang mana biasa makan vit C.. korang try la asta pulakk kesan dia lg power
2026-05-07 08:02:46
11
ajaidrumx
nurul yong tau foo :
ada pantang tak?
2026-05-21 23:37:14
1
mylomiejiy
M I E J I Y :
amek ni xperlu amek vita c dh ke
2026-06-25 02:17:25
1
fatimahazzahara21
NURULL MAXXAN REALTY :
xde kesan sakit buah pinggamg ke
2026-05-10 23:37:30
6
bunga.cinta526
bunga cinta :
saya baru odee sis
2026-07-01 12:23:28
1
mbakfiyah516
Grenma :
satu hari minum.brapa biji kak
2026-06-28 07:39:13
1
azilahfendi
zila123 :
org gastrek boleh ambil ke
2026-07-27 04:55:08
1
zuulurve._
zu_. :
mkn ni sebelum tido bole ke sis...tolong jawab
2026-07-21 23:40:26
1
mommykhalishah
Mother Khalishah :
ibu menyusu boleh ke..bby dh ats 6bln
2026-07-21 15:32:19
1
aqeen627
user490958 :
Bila masa sesuai mkn ..baru sampai tadi
2026-06-26 11:30:39
1
inaazlienah
Ina Azlienah :
mkan pgi ke mlm? ke mna2 pun blh
2026-07-13 10:28:32
1
bundadebi0
Bunda Debi :
assalamualaikum buat MNM kah MCM mn
2026-07-06 16:13:59
1
anitayusoffff
nita :
ade masaallah buah pinggang stage 3b boleke
2026-06-24 06:45:40
1
aleesyaisy
aleesy@isy :
stat umur bpe leh mkn
2026-07-24 06:44:25
1
onnismail01
Al-Uwais Shop :
Mkn telan atau kunyah?
2026-06-14 08:09:18
1
user502126533699iton
Eton :
kalau umur 50an boleh makan ke?
2026-06-09 05:14:26
1
mairazura
Maira Zura :
kalau ada cyst @fibroid blh mkn tak sis?
2026-07-21 05:45:49
1
queendiana123
♥️QueenDiana♥️ :
sesuai utk semua kulit je sis? tkder ifeks apa²ke halal tak done oder..nk try...hope serasi la ambil waktu bila seblom brekfs or selepas
2026-07-08 06:39:08
1
ida4091
ida :
kenapa awak beli botol dalam kotak..,saya dapat tanpa kotak ori ke tak..,
2026-07-01 08:42:04
2
To see more videos from user @nfarhanakadir, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About