@slaapnooitmeer: 3 verlaten plekken in Nederland! Deze locaties zijn vaak ook verboden terrein. De laatste pakt mij echt, super spooky. #scary #mystry #almere #horror #slaapnooitmeer
l.v.o is totaal volgebouwd dus niks spooky kasteel is een hotel/ restaurant
2026-05-31 19:44:50
0
stuitermuis noa✨️🐭 :
Waarom ben ik daar laast nog geweest in de land van ooit ❤️❤️
2026-05-06 17:30:16
0
🐕SaintNick🪼🥠 :
Hotel Laag-Soeren is niet zover bij mij vandaan. Maar ja, bij bijna alle verlaten gebouwen gooien ze hekken eromheen en zetten ze borden neer met "verboden terrein, instortingsgevaar"
2026-05-06 18:44:43
1
M_prive💕 :
Firstttttttt
2026-05-06 17:23:08
0
𝐃𝐚𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠𝐃𝐞𝐜𝐚𝐲 :
haha meid, neem eens een kijkje op mijn pagina als je verlaten plekken leuk vind😜
2026-05-11 18:47:37
0
gewoon amir :
zo jij bent vaak geweest heb ik gehoort (ver sus)
2026-05-06 18:16:39
0
Jasmijn gaat de strijd aan :
Maak hier meer van 🥰
2026-05-10 04:34:09
0
Zuhair intakli :
maak je eigenlijk video's op je telefoon of computer❤️💙
2026-05-06 17:26:34
0
May 🌙 :
Zo jammer dat je in nl bijna nergens heen kunt!
2026-05-06 19:03:52
0
Queen and more artists 🎸 :
Het kasteel klopt elke keer een nieuw plan nooit iets gebeurd
2026-05-11 12:11:57
0
🎀~Lieve~🎀 :
Toen ik in groep 7 zat (vorige jaar)toen werd onze school verbouwd dus moesten we naar een anderen school gebouw en besef vorige jaar heb ik daar les gehad en nu is het gewoon verlaten
2026-05-06 17:27:59
0
tom willemsen :
crazy
2026-05-06 17:22:11
0
🅈🄰🅂🅂🄸🅁 :
First
2026-05-06 17:23:25
0
bilel_KLSK :
ik Ben. de eerste reacties
2026-05-06 17:22:34
0
Lena💗🤪 :
alles wat verlaten is is toch eng?
2026-05-06 17:22:24
0
Random guy :
ik woon in almere en ik heb het vaak gezien + ze hebben het niet afgemaakt voor floriade
2026-06-21 19:17:02
0
𝐼𝓈𝒶𝒷𝑒𝓁𝓁𝑒💞 :
Earlyyyy
2026-05-06 17:22:14
0
Urbex_Inside :
Land van ooit word nu een woonwijk en alleen de soldaten zijn er nog
2026-05-11 20:51:20
1
🆔jouke :
Kasteel almere is naar mijn mening vervloekt, ik was dr heen met een vriend we hoorde duidelijk stemmen binnen toen kwamen we er binnen was er niemand. En ik zag iemand binnen staan. De enige uitgang die er was stonden wij. Ze konden niet gevlucht zijn door een ring met water dr om heen
2026-05-09 17:09:44
0
To see more videos from user @slaapnooitmeer, please go to the Tikwm
homepage.