lan bu neden bukadar üzüldü Orkun bukadar takmamıştır kafaya
2026-05-07 10:20:28
672
myrza🧄 :
ben artık besiktas hakkinda ne hissetmek istedigimi bilmiyorum
2026-05-07 15:06:47
485
yamalfedaisi :
el bilalin sahiplenmesi cok hoş ya Beşiktaş sadece bir takım değil bir ailedir
2026-05-07 18:19:04
41
Sarex7 :
orkun kadar sağlam BEŞİKTAŞLI.,,
2026-05-07 15:29:21
83
kagantu_ :
Neden bu kadar üzüldü bu
2026-05-07 17:45:14
72
☆ :
sadece bizim cabamızla duzelmeyecegini anlayınca bırakırız mesela
2026-05-08 19:52:20
25
blgnfatihh :
Onun yerinde rafa vardı işini şansa bırakmazdı hiç yoksa 3-5 dribling yapar bi şekilde gol olurdu boş algı yapmayı iyi yönleri var ama pasları çok kötü
2026-05-08 20:50:33
3
baattusss🦇 :
veda edemeyizki
2026-05-08 12:34:01
9
𝑦𝑎𝑣𝑢𝑧🇹🇷 :
lan yeter yeterrrrrr beee
2026-05-09 20:23:45
6
ENES 🇫🇷 :
Cumartesi akşamı takım olarak sizi sahada görmek istiyoruz galibiyet istiyoruz 🖤🤍
2026-05-08 21:15:49
3
Cagan :
yazısız varmi
2026-05-07 14:37:50
1
. :
Yazısız varmı
2026-05-08 16:35:08
0
𝓚𝓪𝓰𝓪𝓷 :
şarkı adi
2026-05-12 16:50:47
0
emo :
ilk
2026-05-06 20:42:06
1
🇹🇷 :
ben bu adama cok uzuluyom amk ya
2026-05-07 06:55:50
41
efe𖣂 :
heba edildi
2026-05-07 05:25:41
10
ˎˎᥣ᥆𝗍υડ🪷:!͟! ݄ᩧ :
cr verip yapammı
2026-05-08 18:38:31
0
pogba :
Biz Şampiyonluk İçin Drğil Sevda İçin Tutuyoruz Ölürkende Son Sözümüz Beşiktaş Olacaktır.
2026-05-09 04:53:27
1
Bilal Kızıltay13 :
böyle adamlar yuhlanmaaz hatasını farkına varan herzaman büyüktür
2026-05-09 14:18:08
1
Muhammedd :
Büyük adamsın olaitan sıkma canını seviyoruz seni
2026-05-09 11:24:24
1
Zeko :
ilahi adalet:D
2026-05-08 08:02:00
1
atiiilivesss :
St nasıl
2026-05-09 09:37:52
0
MCA :
bu adam Beşiktaş'ın kalitesinde değil bu adam acilen gitmeli geldiğinden beri zaten pozisyon kaybettirmekten başka hiçbir şey yapmadı üstüne maç kaybettirdi kupa kaybettirdi
2026-05-08 21:38:18
0
To see more videos from user @kingmasuaku, please go to the Tikwm
homepage.