اول امبارح انا واللى كنت فاكر انها هتكون ليا سبنا بعض برغم اننا اغلب الوقت يعتبر سيبين بعض وبرغم كده انا كان نفسى تعرف انا حبتها كد ايه وانى كنت راسم مستقبلى معاها بس عادى النصيب غلاب..انا هفضل احبك وهتمناكى من ربنا دايما ومين يعلم ممكن تكون مش ليا دلوقت بس ليا بعدين...ادعولي بالحب يجدعان❤❤❤❤😣😣😓😓
2026-05-31 17:41:34
1
سيد القطعان⭕⭕ :
2026-06-20 21:05:13
0
(جدو🤍)ŠĤŘ ÑϺÊ🇦🇨💔2026 :
🥺🥺🥺
اي والله وجع قلبي 🥹 صعب ربنا يكون في العون الصبر