לגבי פיצויי פיטורים לא שולם שנים כמו שצריך האם יש לזה ריבית הצמדה
2026-05-08 06:37:48
6
Naama Ohayon :
מתי אני צריכה להתפטר לפני הגיוס כדי לקבל את הפיצויים אני מתגייסת בסוף יולי אני יכולה להתפטר נגיד בתחילת יולי ואני אקבל או שאני צריכה להשאיר עד הרגע אחרון?
2026-05-08 11:53:21
1
בנימין בונן :
ספציפי בגיל הזה? אם בגיל 22 מתגייס ?
2026-05-08 09:55:31
1
Aleksandra pisman😌 :
אחרי כמה זמן עבודה במקום צריך לקבל פיצויים לגיוס ?
2026-05-08 17:27:42
0
MOSHE :
היי אני משה בן 19 אם אני עובד במקום שנה וחצי אם אני מתפטר בגלל בעיה רפואית של אחד מבני המשפחה שלי אני יכול לקבל פיצויים?
2026-05-08 23:28:21
0
ORLY :
אני התלבטתי אם לבקש פיצויים מלא זמן כי ״לא היה לי נעים״ בסוף קיבלתי פיצויים בגובה משכורת של חודש וזה מלא
2026-05-08 18:28:32
2
Ilaysaadon_ :
תודה רבה לך
2026-05-08 09:33:14
0
User1282282 :
היי אם מנהל שלי שאל אותי אם עשייתי נתוח צצי זה נחשב התרדה מינית?
2026-05-08 14:01:28
1
Chen Cohen :
מה המקור של הסנקציה הזו? מעולם לא שמעתי על זה
2026-05-08 14:37:22
0
Hbruchim :
היי, אם נשארתי בעבודה בזמן הצבא למשך שנה ואחרי שנה הגשתי מכתב שאומר שאני מפסיקה לעבוד בגלל הקושי לשלב, בסך הכל עבדתי שנתיים, אני זכאית לפיצויים?
2026-05-09 18:07:48
0
Liad :
זה בסדר להתפטר גם חודשיים לפני תאריך הגיוס?
2026-05-08 12:34:35
0
מושקא🤍🎀 :
אם אני מתחילה שירות לאומי ב1.9 אבל אני מתחילה קורס ב19.7 ומתפטרת ב1.7 מגיע לי גם פיצוי פיטורים?
2026-05-08 15:33:25
0
m i c h a l :
וואלה, זה לא ידעתי, נדיר
2026-05-09 13:24:55
0
n1kolayyyy :
אם אני מתפטר בגלל שאני מתחיל מכינה, גם מגיע לי פיצויים? לאחר המכינה אני ישר מתגייס
2026-05-08 17:10:28
0
yosef k :
אם המעסיק שלי מפטר אותי, ואני 3 חודשים מגיוס , זה עדיין רלוונטי? או שזה קונקרטי לאותו חודש ספציפי, ואם במידה ולא... עד כמה זמן אפשר לקבל פיצויים , בעקבות זה שאתה מתגייס.
2026-05-08 22:53:36
0
klimo :
שאלה אם אני עובד המקום שהתחלתי בגיל 17 והמשפחתי לעבוד גם בשרות הצבאי ואחרי זה היה לי צו 8 וקיבלתי משכורת ממנו ועכשיו אני חזרתי לעבוד שם זה נקרא וותק לפיצויים ?
2026-05-12 05:46:53
0
Evyatar1 :
אם לא ידעתי שמגיע לי פיצוי גיוס והתגייסתי כבר לפני חצי שנה ועזבתי את מקום העבודה שבועיים לפני הגיוס והמעסיק ידע על תאריך הגיוס ברגע שהתחלתי לעבוד עדיין מגיע לי משהו?
2026-05-08 23:09:33
0
ORLY :
אף פעם לא הבנתי למה זה או לשלם פיצויים או להעסיק אחרי השחרור, אני מעדיפה פיצוי מאשר לחזור למקום עבודה שלי מגיל 17
2026-05-08 18:26:56
1
RACHEL :
אם עבדתי יותר משנה ופוטרתי, מגיעים לי פיצויים לפי כמות הזמן שעבדתי כפול משכורת חודשית אחרונה, אם המשכורת האחרונה היא על החודש של המלחמה ולפי זה חישבו לי פיצויים (הם היו מאוד נמוכים כי לא הייתי מוכנה להגיע בגלל האזעקות בתחילת המלחמה) זה חוקי??? או הלנת שכר?
2026-05-08 14:50:51
0
Maor Grinfeld :
מה שאני זוכר שאני לא קיבלתי פיצוים כאשר שהתגייסתי לצבא. ועבדתי בחברת החשמל. והם לא קיבלו אותי חזרה. איך אפשר לבדוק ומה יש לעשות בנידון. ( זה מעל ל10 שנים)
2026-05-08 18:35:28
0
Gilad Bochner :
מה נשמע אם אני עושה מכינה קדם צבאית לפני הצבא האם עדיין המעסיק חייב לשלם פיצויים כל זה
2026-05-08 10:09:51
0
דודו רחמים :
האם בגלל סיבות מסוימות לא נתתי הודעה מוקדמת לפני הגיוס האם המעסיק יכול לפגוע לי במשהו
2026-06-13 23:08:10
0
Chen :
אני בת 20 התגייסתי מזמן הייתי בדחש בזמן הזה מצאתי עבודה ועזבתי בגלל שכאילו התגייסתי זה נחשב הוא חייב לשלם לי אחרי שלושה חודשיים קבלתי פטור?
2026-05-08 13:54:45
0
🇺🇲🇮🇱yitzchak lowinger :
זה לא ב100% תשאלי אותו האם עבד בלבן
2026-05-08 14:18:21
0
h6well :
שלום לי יש מקרה אחר לא שילמו לי פנסיה זמן ממושך בכלל בנוסף בנוסף דיווח לביטוח לאומי כוזב מה עליי לעשות?
2026-05-08 09:01:44
0
To see more videos from user @adioren.p, please go to the Tikwm
homepage.