@adioren.p: משיב/ה ל-@ilaysaad1 #פיצויים#דיניעבודה#מעסיקים#כסף#

עדי אורן פריאנטי
עדי אורן פריאנטי
Open In TikTok:
Region: IL
Friday 08 May 2026 06:17:58 GMT
40766
1684
40
140

Music

Download

Comments

user75484481284970
user75484481284970 :
לגבי פיצויי פיטורים לא שולם שנים כמו שצריך האם יש לזה ריבית הצמדה
2026-05-08 06:37:48
6
naamaohayon16
Naama Ohayon :
מתי אני צריכה להתפטר לפני הגיוס כדי לקבל את הפיצויים אני מתגייסת בסוף יולי אני יכולה להתפטר נגיד בתחילת יולי ואני אקבל או שאני צריכה להשאיר עד הרגע אחרון?
2026-05-08 11:53:21
1
benjaminbonen
בנימין בונן :
ספציפי בגיל הזה? אם בגיל 22 מתגייס ?
2026-05-08 09:55:31
1
sasha_pisman
Aleksandra pisman😌 :
אחרי כמה זמן עבודה במקום צריך לקבל פיצויים לגיוס ?
2026-05-08 17:27:42
0
moshikooooooo
MOSHE :
היי אני משה בן 19 אם אני עובד במקום שנה וחצי אם אני מתפטר בגלל בעיה רפואית של אחד מבני המשפחה שלי אני יכול לקבל פיצויים?
2026-05-08 23:28:21
0
orly_arbitman
ORLY :
אני התלבטתי אם לבקש פיצויים מלא זמן כי ״לא היה לי נעים״ בסוף קיבלתי פיצויים בגובה משכורת של חודש וזה מלא
2026-05-08 18:28:32
2
ilaysaad1
Ilaysaadon_ :
תודה רבה לך
2026-05-08 09:33:14
0
jajuw5
User1282282 :
היי אם מנהל שלי שאל אותי אם עשייתי נתוח צצי זה נחשב התרדה מינית?
2026-05-08 14:01:28
1
chencohen16
Chen Cohen :
מה המקור של הסנקציה הזו? מעולם לא שמעתי על זה
2026-05-08 14:37:22
0
hbruchim
Hbruchim :
היי, אם נשארתי בעבודה בזמן הצבא למשך שנה ואחרי שנה הגשתי מכתב שאומר שאני מפסיקה לעבוד בגלל הקושי לשלב, בסך הכל עבדתי שנתיים, אני זכאית לפיצויים?
2026-05-09 18:07:48
0
narkisistit.4r
Liad :
זה בסדר להתפטר גם חודשיים לפני תאריך הגיוס?
2026-05-08 12:34:35
0
mushka_fan123
מושקא🤍🎀 :
אם אני מתחילה שירות לאומי ב1.9 אבל אני מתחילה קורס ב19.7 ומתפטרת ב1.7 מגיע לי גם פיצוי פיטורים?
2026-05-08 15:33:25
0
michalk55
m i c h a l :
וואלה, זה לא ידעתי, נדיר
2026-05-09 13:24:55
0
n1kolayyyy
n1kolayyyy :
אם אני מתפטר בגלל שאני מתחיל מכינה, גם מגיע לי פיצויים? לאחר המכינה אני ישר מתגייס
2026-05-08 17:10:28
0
yosef.k65
yosef k :
אם המעסיק שלי מפטר אותי, ואני 3 חודשים מגיוס , זה עדיין רלוונטי? או שזה קונקרטי לאותו חודש ספציפי, ואם במידה ולא... עד כמה זמן אפשר לקבל פיצויים , בעקבות זה שאתה מתגייס.
2026-05-08 22:53:36
0
klimo91
klimo :
שאלה אם אני עובד המקום שהתחלתי בגיל 17 והמשפחתי לעבוד גם בשרות הצבאי ואחרי זה היה לי צו 8 וקיבלתי משכורת ממנו ועכשיו אני חזרתי לעבוד שם זה נקרא וותק לפיצויים ?
2026-05-12 05:46:53
0
evyatar3626
Evyatar1 :
אם לא ידעתי שמגיע לי פיצוי גיוס והתגייסתי כבר לפני חצי שנה ועזבתי את מקום העבודה שבועיים לפני הגיוס והמעסיק ידע על תאריך הגיוס ברגע שהתחלתי לעבוד עדיין מגיע לי משהו?
2026-05-08 23:09:33
0
orly_arbitman
ORLY :
אף פעם לא הבנתי למה זה או לשלם פיצויים או להעסיק אחרי השחרור, אני מעדיפה פיצוי מאשר לחזור למקום עבודה שלי מגיל 17
2026-05-08 18:26:56
1
rachel.peer
RACHEL :
אם עבדתי יותר משנה ופוטרתי, מגיעים לי פיצויים לפי כמות הזמן שעבדתי כפול משכורת חודשית אחרונה, אם המשכורת האחרונה היא על החודש של המלחמה ולפי זה חישבו לי פיצויים (הם היו מאוד נמוכים כי לא הייתי מוכנה להגיע בגלל האזעקות בתחילת המלחמה) זה חוקי??? או הלנת שכר?
2026-05-08 14:50:51
0
maor_grinfeld
Maor Grinfeld :
מה שאני זוכר שאני לא קיבלתי פיצוים כאשר שהתגייסתי לצבא. ועבדתי בחברת החשמל. והם לא קיבלו אותי חזרה. איך אפשר לבדוק ומה יש לעשות בנידון. ( זה מעל ל10 שנים)
2026-05-08 18:35:28
0
gilad.bochner
Gilad Bochner :
מה נשמע אם אני עושה מכינה קדם צבאית לפני הצבא האם עדיין המעסיק חייב לשלם פיצויים כל זה
2026-05-08 10:09:51
0
user1847586540701
דודו רחמים :
האם בגלל סיבות מסוימות לא נתתי הודעה מוקדמת לפני הגיוס האם המעסיק יכול לפגוע לי במשהו
2026-06-13 23:08:10
0
chen_k1368
Chen :
אני בת 20 התגייסתי מזמן הייתי בדחש בזמן הזה מצאתי עבודה ועזבתי בגלל שכאילו התגייסתי זה נחשב הוא חייב לשלם לי אחרי שלושה חודשיים קבלתי פטור?
2026-05-08 13:54:45
0
yitzchak_lowinger
🇺🇲🇮🇱yitzchak lowinger :
זה לא ב100% תשאלי אותו האם עבד בלבן
2026-05-08 14:18:21
0
h6well
h6well :
שלום לי יש מקרה אחר לא שילמו לי פנסיה זמן ממושך בכלל בנוסף בנוסף דיווח לביטוח לאומי כוזב מה עליי לעשות?
2026-05-08 09:01:44
0
To see more videos from user @adioren.p, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About