الكلام ده ينفع لو عاوز تبهر حد غريب
لكن في علاقة عمل لو عملت كدا هتشيل شغل كتير جدا وبتبذل مجهود وهم فاكرينه سهل ولما تطلب ترقية يفتكروا ان الي بتعمله سهل
بالعكس ينصح إنك توريهم المشاكل الي واجهتها وحلتها الخ بحيث يقدروا المجهود ومتشيلش شغل الدنيا والاخرة لوحدك
2026-05-09 03:02:59
37
Shalax El-Sayed :
شنو استفيد ابهر الناس وصحتي تنهار ؟!
2026-05-08 19:15:53
16
unique :
عشان يحسدوني
2026-05-20 03:00:26
5
gg :
بعدين يقولوا هذي ماتتعب ويكلفوك فوق طاقتك
2026-05-09 00:39:31
5
🇱🇾🪩 :
طلعوني ساحرة في الاخير😂😂😂لأن خدمت خدمة شهور في اسابيع
2026-05-08 15:06:26
3
٢٠٠٤ مَ . :
القانون رقم 30 وليس 25
2026-05-10 02:08:53
0
MR🪷 :
واووو شكرًا
2026-05-11 03:45:14
0
🦌 :
ابغى كتاب بدون مايكون إلكتروني 👍🏻
2026-05-19 15:27:40
0
zaki polycom :
تم
2026-05-08 17:27:41
0
BELLDOZAR :
اكبر مثال هو كريستيانو. كل ناس شافت محوالاته وفشلوطه اكثر من مرة وتعب وعمل الشاق هو لي خلاه يوصل لهذ قوة وشهرة وانبهار العالم به
في جهة االمقابل ميسي لي مايتعب اكثر ويحاول بشراسة كل لي وصل ليه كان من خلال الموهبة والحظ
وهنا ناس اختارت كريسيانو.
يظهرلي ناس تحترم لي ضحى اكثر وعانى حتى وصل للقمة
2026-05-14 16:24:33
1
Toto :
علشان يعطونن زود شغل؟!😏
2026-05-08 18:00:08
3
Hamad :
زي رونالدو وميسي الاول يكرف ويشغلنا انا اجتهدت وتمرنت وسويت ومكافح و الثاني خارق بس مايقول ايش يسوي فصارت الناس تسميه موهبة و عبقري بالفطرة
2026-05-08 17:44:27
1
YΛZ :
الكلام صحيح 100٪ بس احذر يكون هذا اسلوبك الدائم !
2026-06-27 11:31:46
1
Sonna :
🥰🥰🥰
2026-05-08 19:30:27
0
To see more videos from user @wealthglow369, please go to the Tikwm
homepage.