مکتب جای است که انسان از درد و غم دنیا بیخبر است 🥰🥰🥰
یازده سال مکتب ایقدر زود گذشت ❤️❤️❤️❤️
2026-05-13 16:38:46
35
king 👑 :
بهترین دوران دوران مکتب است از شروع تا پایان 🥰🥰😍😍😘😘💯
2026-06-26 13:03:59
0
Hameedullah :
ای کاش هیچ زمان تیر نمیشد 🖤🥺
2026-06-24 13:58:01
6
Abed Khateer :
ای خاطره که از ساعت اول تا ساعت آخر خواب بودم 😂😂
2026-05-13 14:20:48
11
﴿﴿٭🎀عؑنؔـدلــؔیبؒ🎀٭﴾﴾ :
ثانیہ بی ثانیہ اش خاطرہ بود آہ کہ زود تمام شد🙁🙁🖤🖤
2026-05-13 10:35:45
15
Mohammad Zarif Hamidi :
حبیبیه صنهای ۱۲\۱۲ دور ۲ یادش بخیر
2026-06-24 14:25:57
2
Haji nawid •🇦🇫• :
زیاد میگرختـم 🥺🏃♂️
2026-05-08 16:02:56
13
Yousof Gan :
چی.وختا.بود.😌😌😌😌😌😌😌
2026-06-24 04:53:16
1
یونس :
بعد از 8 سال رفیقمه پیدا کدم 🥰
2026-05-08 15:03:35
21
Suliman Khan :
بسیار وخت خوب بود
2026-06-26 13:36:04
0
قاسمی احمد :
روز های خوبی بود ولی مکتب جای است که کل روز اسیرش استی اما خنده های واقعی را در مکتب تجربه میکونی 😌
2026-05-08 20:04:19
16
Rasuli Nadir :
شما چقدر راحت هستین از ما بدون لنگی نمیمانه🥺
2026-06-23 14:45:02
2
User.___185 :
هیچ دوره یی بهتر از دوره مکتب نشد صبح وقت بیدار شو و آمادگی بیگی به مکتب رفتن تمام ساعت ها در رقص بازی تیر میشد چی دوره بود پشتش دق شدیم🥺
2026-05-16 17:19:14
9
Abdullah Mayar :
کلی اندیوال هایمان خاطره استند🥰🥰
2026-06-23 17:14:48
2
SAFARI Mubarak :
خودم در یکی از مکتب های مزارشریف درس خواندم نام مکتب ما لیسه ستاره بود که مربوط دقیقی بلخی می شد درس خوندم تا صنف دوازده صنف ما دختر های شوخ زیاد بو اولش خودم بسیار همصنفی های مهربان داشتم چون من کلان بودم نام مرا در صنف مادر کلان میگفتند خدا شاهد هیچ اصلا سرم بد نمیخورد گپ شان با همدیگر بسیار صمیمی بودیم به کشوره همدیگر خود یک کار را انجام میدادیم صنف های دوست داشتنیم یاد همه شان بخیر در هر گوشه دنیا که استین الله پاک پشت پناه تک تک تان مادر کلان تان استم کامله یاسینی از کابل بی اندازه دوست تان دارم همیشه در یادم استین😭❤️❤️❤️
2026-05-18 16:29:00
7
Fawadkihg :
هالی هم استم😊😊😊😊😊😊
2026-05-13 13:53:57
2
ایمل کابل :
ما از ش خلاص نشدم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-06-26 08:12:49
0
🇦🇫 :
هی هی🥺
2026-05-09 15:11:48
3
𝖗 𝖊 𝖘 𝖍 𝖆 𝒅 ☆ :
مکتب گریزی
2026-05-14 18:17:43
2
زبــــــــیر🥀🖤 :
قطار اخیر پُر از خاطره ها است 😩🤗
2026-06-10 07:59:38
2
Dr Niazi :
جایکه که فکر می کردی بسیار سخت است اما در اصل آسان ترین روزها بود
مکتب سلطان راضیه یادش بخیر من اول نمره صنف بودم هروقت نمره خوب میگرفتم دخترها مادر کیکا رابین کتاب میگذاشت وقتی کتاب باز میکردم وحشت زده میشدم چون من ازمادر کیکا میترسم حالا که یادم میاید برایم جالب معلوم میشه
2026-06-24 19:32:01
1
منصور ❤️🩹 :
بهترین دوران مکتب را تیر کدیم بسیار دل تنگ شدیم
نه رفیق ماند نه عشق نه دوران مکتب فقد الله ماند ❤️
2026-06-08 09:29:05
1
To see more videos from user @bekhand05, please go to the Tikwm
homepage.