@bekhand05: 🥺🥺🙁

bekhand05
bekhand05
Open In TikTok:
Region: SG
Friday 08 May 2026 13:15:37 GMT
119929
5380
720
188

Music

Download

Comments

s4f1d.b4rfa1
s4f1d b4rfa1 :
از مه خو هر روز خاطره بود کاش می بود 😫😢
2026-05-12 10:34:28
67
.313686942
طاهر جعفری3ـ1ـ3 :
مکتب جای است که انسان از درد و غم دنیا بیخبر است 🥰🥰🥰 یازده سال مکتب ایقدر زود گذشت ❤️❤️❤️❤️
2026-05-13 16:38:46
35
user136713603256
king 👑 :
بهترین دوران دوران مکتب است از شروع تا پایان 🥰🥰😍😍😘😘💯
2026-06-26 13:03:59
0
user1985334001771
Hameedullah :
ای کاش هیچ زمان تیر نمیشد 🖤🥺
2026-06-24 13:58:01
6
abedkhateer
Abed Khateer :
ای خاطره که از ساعت اول تا ساعت آخر خواب بودم 😂😂
2026-05-13 14:20:48
11
user8556092514617
﴿﴿٭🎀عؑنؔـدلــؔیبؒ🎀٭﴾﴾ :
ثانیہ بی ثانیہ اش خاطرہ بود آہ کہ زود تمام شد🙁🙁🖤🖤
2026-05-13 10:35:45
15
hamidizarif689gmail.com
Mohammad Zarif Hamidi :
حبیبیه صنهای ۱۲\۱۲ دور ۲ یادش بخیر
2026-06-24 14:25:57
2
nawid.houshmand
Haji nawid •🇦🇫• :
زیاد میگرختـم 🥺🏃‍♂️
2026-05-08 16:02:56
13
yousofgan
Yousof Gan :
چی.وختا.بود.😌😌😌😌😌😌😌
2026-06-24 04:53:16
1
user8186748204543
یونس :
بعد از 8 سال رفیقمه پیدا کدم 🥰
2026-05-08 15:03:35
21
user088773817
Suliman Khan :
بسیار وخت خوب بود
2026-06-26 13:36:04
0
user4634317990434
قاسمی احمد :
روز های خوبی بود ولی مکتب جای است که کل روز اسیرش استی اما خنده های واقعی را در مکتب تجربه میکونی 😌
2026-05-08 20:04:19
16
rasuli.nadir
Rasuli Nadir :
شما چقدر راحت هستین از ما بدون لنگی نمیمانه🥺
2026-06-23 14:45:02
2
user.___127
User.___185 :
هیچ دوره یی بهتر از دوره مکتب نشد صبح وقت بیدار شو و آمادگی بیگی به مکتب رفتن تمام ساعت ها در رقص بازی تیر میشد چی دوره بود پشتش دق شدیم🥺
2026-05-16 17:19:14
9
abdullah.mayar31
Abdullah Mayar :
کلی اندیوال هایمان خاطره استند🥰🥰
2026-06-23 17:14:48
2
safari.mubarak
SAFARI Mubarak :
خودم در یکی از مکتب های مزارشریف درس خواندم نام مکتب ما لیسه ستاره بود که مربوط دقیقی بلخی می شد درس خوندم تا صنف دوازده صنف ما دختر های شوخ زیاد بو اولش خودم بسیار همصنفی های مهربان داشتم چون من کلان بودم نام مرا در صنف مادر کلان میگفتند خدا شاهد هیچ اصلا سرم بد نمیخورد گپ شان با همدیگر بسیار صمیمی بودیم به کشوره همدیگر خود یک کار را انجام میدادیم صنف های دوست داشتنیم یاد همه شان بخیر در هر گوشه دنیا که استین الله پاک پشت پناه تک تک تان مادر کلان تان استم کامله یاسینی از کابل بی اندازه دوست تان دارم همیشه در یادم استین😭❤️❤️❤️
2026-05-18 16:29:00
7
fawadaimadi
Fawadkihg :
هالی هم استم😊😊😊😊😊😊
2026-05-13 13:53:57
2
user2525496615550
ایمل کابل :
ما از ش خلاص نشدم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-06-26 08:12:49
0
l_utfo__
🇦🇫 :
هی هی🥺
2026-05-09 15:11:48
3
wwwsilan
𝖗 𝖊 𝖘 𝖍 𝖆 𝒅 ☆ :
مکتب گریزی
2026-05-14 18:17:43
2
zubairmaihandoost1
زبــــــــیر🥀🖤 :
قطار اخیر پُر از خاطره ها است 😩🤗
2026-06-10 07:59:38
2
dr.niazi71
Dr Niazi :
جایکه که فکر می کردی بسیار سخت است اما در اصل آسان ترین روزها بود
2026-05-25 06:02:23
2
farzad2947
فॢرزاد〆 :
نکو 💔
2026-05-21 00:05:01
1
masifsharifik
[email protected] :
مکتب سلطان راضیه یادش بخیر من اول نمره صنف بودم هروقت نمره خوب میگرفتم دخترها مادر کیکا رابین کتاب میگذاشت وقتی کتاب باز میکردم وحشت زده میشدم چون من ازمادر کیکا میترسم حالا که یادم میاید برایم جالب معلوم میشه
2026-06-24 19:32:01
1
mansorahmadi36
منصور ❤️‍🩹 :
بهترین دوران مکتب را تیر کدیم بسیار دل تنگ شدیم نه رفیق ماند نه عشق نه دوران مکتب فقد الله ماند ❤️
2026-06-08 09:29:05
1
To see more videos from user @bekhand05, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About