נועה:קניתי קרם לחות שהוצאתי עליו סכום לא נורמלי,אבל אני עוד מעט מתחתנת,אז אמרתי:"יאללה מה יש בזה?"
אמה:ברור,חתונה.
מה יולי הייתה אומרת לנועה(אם היא הייתה מפרגנת לה):✨️כן,יאללה בטלנה,חתונה בקרוב✨️
2026-05-09 18:30:10
0
🫶🏾זוהר🫶🏾 :
היפות בנשיםםם
2026-05-08 14:03:44
0
ayala schneid :
ראשונהההה
2026-05-08 13:50:59
1
Dora Spamm 🤠👹🌺 :
יצאתם גם עם הגול גול ?😭✨😂
2026-05-15 18:20:24
1
aridan082 :
לא הצלחתי להקשיב היה שם את 404 😭
2026-05-09 20:04:25
0
🎀noam🎀 :
שלישית
2026-05-08 13:51:41
0
Theyossihayat :
ותודה לאמה אלפי
2026-05-08 14:04:03
0
AAmitttb :
😂😂😂
2026-05-23 07:41:32
0
To see more videos from user @emmaalfiiiii, please go to the Tikwm
homepage.