@timkour: Ένα retro φορητό κασετόφωνο με… Bluetooth 😳 . Αυτό μοιάζει με κασετόφωνο από τα 80s… αλλά έχει και Bluetooth 😳 Το We Are Rewind Serge φέρνει το retro feeling πίσω, αλλά με σύγχρονη τεχνολογία. Αν σου άρεσε το βίντεο Like 👍, Share & Follow 🔔 για περισσότερα. #tosoapla #RetroTech #wearerewind #Gadgets #TechLifestyle @We Are Rewind

Tim Kour
Tim Kour
Open In TikTok:
Region: GR
Friday 08 May 2026 13:50:09 GMT
63631
3658
152
1875

Music

Download

Comments

kostaskoudaras
Kostas Koudaras :
ψηθηκα... Αλλά μετά είδα στο Σκρουτζ ότι κάνει 149 ευρώ σκέτο ή 188ε τα ακουστικά, thanks but no thanks, ήμουν εκεί όταν υπήρχαν
2026-05-08 16:57:42
72
billyuyzix0
Billy Vanilli :
τι έγινε ρε παιδιά; Κοιμήθηκα στο 2026 και ξύπνησα στο 1993;🤔 Αϊνστάιν,φαε τη σκόνη μας 😎
2026-06-20 12:15:19
1
drgfefhkkb
🤳 :
Millenials lets scream all together
2026-05-08 21:10:36
12
itsvyronas
itsvyronas :
Το ερώτημα είναι άλλο. Που θα βρούμε κασέτες για να γράψουμε;
2026-05-08 17:10:43
31
themistocles_themis
Themistocles :
Μπρο εγώ έχω sony walkman σε άριστη κατάσταση από το 89
2026-05-08 18:37:41
23
giotadhmoy732
Giota Dhmoy732 :
γέλασα πολύ με το μολύβι 😂😂
2026-06-02 17:00:27
1
beizanis
Π. Κλαπας :
Έχω το παλιό μου sony που έχει και ραδιόφωνο...
2026-05-08 18:30:54
7
thodwristhodwris
Thodwris Thodwris :
Από τα καλύτερα gadgets!!
2026-05-08 14:40:44
6
i_wraia_eleni_2
I_wraia_eleni🐝 :
Θα τρελαθώωωωωωωωωωω
2026-05-08 22:08:34
1
pireaojuh6k
Pireotis :
Και δεν βγαζω το κλασσικό walkman μου να θυμηθω τα νειάτα μου…; 🙄❤️😍
2026-05-09 04:42:07
11
alexandrosmia
Alexandros Koullapis :
από που μπορούμε να το αγοράσουμε;
2026-05-11 15:31:38
1
eleni.bouk
Eleni Bouk :
έπρεπε
2026-05-09 06:10:43
1
kate_at13
Katerina :
τέλειο !!!
2026-05-08 23:45:14
1
vickyvvk7
Vicky.Vk :
εχω σφραγισμενες κασέτες της max........ακούω προσφορές 😂😂
2026-05-08 20:32:56
5
george_star8
George_Star :
ακόμα της έχω 🤣
2026-05-31 20:59:28
1
rockmaker74
Rico :
κασσέτες που θα βρεις όμως? κάποτε είχαμε TDK, Sony Philips Basf κλπ CrO2 η απλές .τώρα ?
2026-05-18 22:52:52
1
petros.zachos
Petros Zachos :
40 χρόνια μετά, διπλάσιο μέγεθος από τα συμβατικά της εποχής
2026-05-08 19:22:19
5
happykido187
happykido :
Σαν μιλενιαλ μίλησες στην ψυχούλα μου. 😅 Αλλαααα σαν σύγχρονος άνθρωπος που θέλω να πιστεύω ότι είμαι καθόλου βολικό πλέον, πολλά ματζαφλαρια όπως θα έλεγε η γιαγιά μου!!!
2026-05-08 18:03:18
5
tsiki_tsiki
rena.petridou :
έχω το Walkman της Sony από τις παλιές καλές εποχές 😉 και λειτουργεί ακόμα 🤪
2026-05-09 14:29:49
1
giannaforti
Gianna FORTI :
Τρελαίνομαι 🥰🥰🥰🥰🥰
2026-05-08 19:47:09
1
fbogiannidis
fbogiannidis :
Θα το πάρουν; Ίσως; Θα το εκτιμήσουν όπως εμείς; Ποτε 😂
2026-05-29 18:17:38
2
paraksenos_gr
Paraksenos_Gr :
150€ για μια τεχνολογία που δεν έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά νοσταλγίας. οκ ναι με αυτό μεγαλώσαμε αλλά κλαιν. δεν είναι και βινύλιο ξέρω γω
2026-05-09 07:22:35
2
lenalaashoshei
Lena Lenaki :
έχω ακόμα το δικό μου και δουλεύει!!😂😂 μολύβι τι να το κάνουμε έχουμε στυλό
2026-05-09 11:11:08
3
klainmain_online
Γιάννης Κλάιν Μάιν :
Ο όρος WALKMAN είναι κατοχυρωμένος αποκλειστικά από την SONY. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά φορητά κασετοφωνάκια...✌️
2026-05-09 00:18:34
4
valantis76
Valantis :
Τι 149€ ; Πάτε καλά ;😂 στο Σκρουτζ τα AKAI με 34€ και έχει ακριβώς τις ίδιες δυνατότητες και καλύτερες!
2026-05-09 04:36:37
1
To see more videos from user @timkour, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About