@kavvasogluhukuk: Her gün işe giderken midesine ağrı giren, sırf istifa etsin diye psikolojik baskıya uğrayan binlerce çalışan var. ⚖️ Çoğu insan hakkını bilmediği için sessizce emeğini bırakıp gidiyor… Ve bazen tek bir imza, yılların emeğini kaybettirebiliyor. 📌
her işçi haklarını kanunları bilse işverenler böyle bir şey yapamaz bilinçli işçi herzaman kazanır ama buda eğitim den geçer. önce eğitim
2026-05-10 11:10:29
28
TÜRKİMAN :
Allah belasini versin onungibi insanlarin
2026-06-27 03:56:50
1
yamur123765 :
Benim yıllık iznim var izin vermiyolar
2026-06-18 05:47:54
0
👑AHMET31 :
genelde kıdem tazminatı vermemek için girdi çıktı yapıyorlar 6 ay olmuş işe gireli hemen bir girdi çıktı yapıyorlar tekrar aynı çalıştırıyorlar yine 5 6 ay sonra girdi çıktı yapıyorlar
2026-05-10 23:25:48
1
.Ahsen. :
ben SSK yi aradım sadece 4ay çalıştığım için hiç bir hakkım yokmuş oysaki mobig ağır kaldırmaktan fıtık patladı amaliyat purotez takıldı hiç bir hak talep edemiyorum
2026-05-09 11:57:27
1
vesselam :
bu yüzden çalışmaktan artık bıktım usandım ve çalışmıyorum
2026-05-10 05:06:45
5
salihtikrak5 :
no gönder
2026-05-28 06:22:05
0
Maýsa :
Teşekkür ederim size doğru söylüyorsunuz 😳
2026-05-09 10:07:48
10
👍@rsigm👌 :
Meehaba Avkat bey.Ben hafta ici 40.50 saat mesau yapiyorun is saatimdan dişari.Mesay saatimda 100 tl.Benim ne yapmam gerekiyor.Ben yabaciyim.
2026-05-14 04:24:58
0
Farida :
Evet 🥺napabilirim bunun için
2026-06-15 19:07:56
1
ayseduman988 :
bulaşık yıkama işi için işe başladım bana temizlikde yaptırmaya başladılar bende temizlik ayrı bir iş ben bulaşıkları yıkamak için girdim dedim bugün hafta tatilimdi müdür mesaj göndermiş sizinle çalışmaya devam edemiyoruz isden çıkarıldıniz diye ben şok oldum ne yapabilirim çalışmaya da 1 ay olmuştu
2026-05-12 10:02:06
0
bdri1 :
bu soylediklerimlniz özel sektör için geçerli mi
2026-05-10 14:20:40
0
ercan_58160 :
iyi günler avukat bey firmayla çalışmaya başladığım günden itibaren haftada 5 gün çalıyordum çalışma satimiz 8 6 idi cumartesi yoktu konuşmamız bu şekilde ama bunu iptal yapıp 8 5 olarak değiştirmek ve cumartesi öğleye kadar çalışma yapacaklarmış biz bunu kabul etmeyip tazminatlı çıkış hakkımız olurmu şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar
2026-05-11 10:53:50
0
RUHE :
BENİM ÇEKTİKLERİMİ SEN NEREDEN BİLDİN ABİM 🥺
2026-05-21 17:28:42
1
yaska :
Söyledikleriz hepsi doğru istigfa etti biraz tazminatını aldı çıktı
2026-05-08 18:22:41
7
Ayşehanim :
aynen öyle ya
2026-05-18 18:24:38
1
Granibirkan4741 :
hepsi var
2026-05-11 23:02:28
1
Fesih Ekin :
normal mesai sekiz saat mi yoksa onbir saat mi ben onbir saat çalışıyorum
2026-05-09 18:23:36
0
KRALL :
10/05/2026 pazar gününe denk geldiği için engelliler günü idare izin vermiyor.10 mayıs 16 mayıs arası değilmiydi.bu tarihleri arasında idare izin kullanamazmıyız.cevap verirseniz sevinirim.teşekkürler ederim.
2026-05-09 09:26:40
0
Bilal Duman :
Bide çalışacak adam olsa!!!
2026-05-10 19:02:14
0
ÜZÜMGÜL :
bu dedikleriniz ev hizmatlarinda geçerli degil
2026-05-09 06:22:03
0
userbox.123 :
AYNEN ÖYLE.
2026-05-09 16:20:55
1
Feyyaz Akyol :
çok doğruuu👏👏👏
2026-05-09 12:03:06
1
Burak Köksal :
hocam ben birsey soracam. haftalik 45 saat calisma geciyir. ama bir calisan dusunun pazartesi sabah 9 da is basi yapiyor persembe aksami 6 gibi cikiyir. bu zamn araliginda resmi olarak meseide. bu mesai nasil hesaplanir.
2026-05-10 17:29:51
0
To see more videos from user @kavvasogluhukuk, please go to the Tikwm
homepage.