@kavvasogluhukuk: Her gün işe giderken midesine ağrı giren, sırf istifa etsin diye psikolojik baskıya uğrayan binlerce çalışan var. ⚖️ Çoğu insan hakkını bilmediği için sessizce emeğini bırakıp gidiyor… Ve bazen tek bir imza, yılların emeğini kaybettirebiliyor. 📌

av.kutlukaankavvasoglu
av.kutlukaankavvasoglu
Open In TikTok:
Region: TR
Friday 08 May 2026 14:49:05 GMT
284191
6003
306
1730

Music

Download

Comments

tutukdilek
🍀DİLEK🍀 :
ben yaşadım allahindan bulsunlar
2026-05-09 16:40:31
45
veli36oztekinli35
veli öztekinli78🇹🇷 :
her işçi haklarını kanunları bilse işverenler böyle bir şey yapamaz bilinçli işçi herzaman kazanır ama buda eğitim den geçer. önce eğitim
2026-05-10 11:10:29
28
al.turkmen
TÜRKİMAN :
Allah belasini versin onungibi insanlarin
2026-06-27 03:56:50
1
yamur123765
yamur123765 :
Benim yıllık iznim var izin vermiyolar
2026-06-18 05:47:54
0
ahmsih_3124
👑AHMET31 :
genelde kıdem tazminatı vermemek için girdi çıktı yapıyorlar 6 ay olmuş işe gireli hemen bir girdi çıktı yapıyorlar tekrar aynı çalıştırıyorlar yine 5 6 ay sonra girdi çıktı yapıyorlar
2026-05-10 23:25:48
1
ahsen_451
.Ahsen. :
ben SSK yi aradım sadece 4ay çalıştığım için hiç bir hakkım yokmuş oysaki mobig ağır kaldırmaktan fıtık patladı amaliyat purotez takıldı hiç bir hak talep edemiyorum
2026-05-09 11:57:27
1
user75380117515040
vesselam :
bu yüzden çalışmaktan artık bıktım usandım ve çalışmıyorum
2026-05-10 05:06:45
5
salihtikrak5
salihtikrak5 :
no gönder
2026-05-28 06:22:05
0
user96584821793784
Maýsa :
Teşekkür ederim size doğru söylüyorsunuz 😳
2026-05-09 10:07:48
10
u12_a1
👍@rsigm👌 :
Meehaba Avkat bey.Ben hafta ici 40.50 saat mesau yapiyorun is saatimdan dişari.Mesay saatimda 100 tl.Benim ne yapmam gerekiyor.Ben yabaciyim.
2026-05-14 04:24:58
0
farida7060
Farida :
Evet 🥺napabilirim bunun için
2026-06-15 19:07:56
1
ayseduman988
ayseduman988 :
bulaşık yıkama işi için işe başladım bana temizlikde yaptırmaya başladılar bende temizlik ayrı bir iş ben bulaşıkları yıkamak için girdim dedim bugün hafta tatilimdi müdür mesaj göndermiş sizinle çalışmaya devam edemiyoruz isden çıkarıldıniz diye ben şok oldum ne yapabilirim çalışmaya da 1 ay olmuştu
2026-05-12 10:02:06
0
bdri.01
bdri1 :
bu soylediklerimlniz özel sektör için geçerli mi
2026-05-10 14:20:40
0
ercan_58160
ercan_58160 :
iyi günler avukat bey firmayla çalışmaya başladığım günden itibaren haftada 5 gün çalıyordum çalışma satimiz 8 6 idi cumartesi yoktu konuşmamız bu şekilde ama bunu iptal yapıp 8 5 olarak değiştirmek ve cumartesi öğleye kadar çalışma yapacaklarmış biz bunu kabul etmeyip tazminatlı çıkış hakkımız olurmu şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar
2026-05-11 10:53:50
0
mehrbanum
RUHE :
BENİM ÇEKTİKLERİMİ SEN NEREDEN BİLDİN ABİM 🥺
2026-05-21 17:28:42
1
yaska4344
yaska :
Söyledikleriz hepsi doğru istigfa etti biraz tazminatını aldı çıktı
2026-05-08 18:22:41
7
ayse.7724
Ayşehanim :
aynen öyle ya
2026-05-18 18:24:38
1
granibirkan4741
Granibirkan4741 :
hepsi var
2026-05-11 23:02:28
1
fesih_74
Fesih Ekin :
normal mesai sekiz saat mi yoksa onbir saat mi ben onbir saat çalışıyorum
2026-05-09 18:23:36
0
ufuk48au014
KRALL :
10/05/2026 pazar gününe denk geldiği için engelliler günü idare izin vermiyor.10 mayıs 16 mayıs arası değilmiydi.bu tarihleri arasında idare izin kullanamazmıyız.cevap verirseniz sevinirim.teşekkürler ederim.
2026-05-09 09:26:40
0
bilalduman7
Bilal Duman :
Bide çalışacak adam olsa!!!
2026-05-10 19:02:14
0
uzumgul75
ÜZÜMGÜL :
bu dedikleriniz ev hizmatlarinda geçerli degil
2026-05-09 06:22:03
0
userbox.123
userbox.123 :
AYNEN ÖYLE.
2026-05-09 16:20:55
1
feyyaz.akyol1
Feyyaz Akyol :
çok doğruuu👏👏👏
2026-05-09 12:03:06
1
burakkoksal53
Burak Köksal :
hocam ben birsey soracam. haftalik 45 saat calisma geciyir. ama bir calisan dusunun pazartesi sabah 9 da is basi yapiyor persembe aksami 6 gibi cikiyir. bu zamn araliginda resmi olarak meseide. bu mesai nasil hesaplanir.
2026-05-10 17:29:51
0
To see more videos from user @kavvasogluhukuk, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About