@azam.lifestyle: Bagi yang menyimpan duit tapi masih lagi bocor, cuba alihkan simpanan ke dalam bentuk emas pula. Kalis bocor. Ikut step ni 👉 @Azam Lifestyle #saving #publicgold #tipsmenabung #simpanemas #kewanganbijak

Azam Lifestyle
Azam Lifestyle
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 08 May 2026 16:22:31 GMT
1357846
136175
608
13207

Music

Download

Comments

ceritakitaberbeza
Nur :
tapi pay later bayar ansur2 0 fees sama je mcm simpan duit 🤭 sgt2 membantu janji pandai guna. jgn melebihi bajet
2026-06-04 12:10:52
1177
i_am_cats20
elyz :
terpaksa sebab keperluan untuk kerja 😭
2026-05-09 10:20:50
1808
qweenpharaoh
️ :
org berduit mmg ckp easy je sbb pnh jmp org camni 😂 tp hidup dia akan ada ujian lain pulak . so hidup je diatas kemampuan masing²
2026-05-11 05:12:01
743
user9832065967257
user9832065967257 :
𝐕𝐈𝐎𝐍𝟖𝟖 ✨👑✨ 🌈🤍 Penuh Warna 🤍🌈 💖✨ Sentiasa Ceria ✨💖
2026-06-24 09:07:22
301
indahpermata7660
Indah Permata🌶️ :
@̴V̴I̴O̴N̴8̴8̴🔮🍥👾1Untung besar berkat @VION88 RM30 Get RM500💜⃝✨⃝🫟
2026-06-24 09:24:39
122
nakamuraxii
nakamura :
saya f5, saya kumpul duit sekolah, and buka bisnes kecil kat sekolah, alhamdulillah, sekarang duit bertambah sedikit demi sedikit , sebab banyak keperluan saya perlu beli sendiri, sebab faham juga kemampuan ibubapa saya...
2026-06-08 12:59:49
134
abesashop
AbeSa :
Klu kumpul dgn gaji basic 1.7k sampai mati xleh beli rmh utk anak bini 🥺🥺🥺🥺
2026-06-08 11:31:37
45
ciknonad95
bunga🌼 :
sbb xad hutglh smua susah buat apa2 loan pon sngkut tau x sbb nama trlalu clean nk buat kredit kad pon x lepas sbb apa sbb basic kau pon x smpai 2k skrg ni dh 31 angn nk beli rumah pon x lepas iya..tu blm.ad ctoss mmg dh tntu x lpas sgala bnde ...percya lh korg kne ad hutv jgk dgn bank klu hidup kau oke2 je..
2026-06-08 14:26:49
15
zayn9791
$ :
saya rumah motor cash. kereta je pakai buang. lega bank sayang. pay later 1 sen tak ada.
2026-06-29 04:05:06
8
hdayhmdn
Annurhdyh :
Masalahnya dh kmpul duit jd sayang plk nk beli 🤣
2026-06-11 13:06:03
15
mrsaliamyra
Nrshmiraaaa :
kumpul2 jugak duit dan pertama kali dpt beli fon cash 🥺 sedang mengumpul lagi ni nak beli iphone 18 😂 aamiin semoga Allah bagi mampu utk beli 🤲🏻
2026-06-07 15:45:44
12
zackjefri
Zack :
Atome 0% pay later tu sama macam kau kumpul nak beli barang tu,kadang kau kumpul kumpul last last tak jadi beli,pastu nyesal,ada bagus nya jugak,cuma kena pandai atur financial
2026-06-21 04:07:33
5
nuradarina1
miss rina :
Betul tu..sy dari Mula2 kawin lagi ajar macam ni. Tak suka berhutang..nak sesuatu benda sy kumpul duit..dh cukup beli cash.
2026-06-08 09:45:43
7
wanjuga01
Muhammad Amirul :
tips KA tu untuk orang baru nak belajar ilmu kewangan/ kurang disiplin. kau nak kumpul duit beli rumah cash silap2 harga rumah naik lagi laju dari kenaikan gaji
2026-06-29 15:07:01
6
nr.ennzr
a.✿ :
situation kita lain ² . kewangan pun lain. apa KA cakap tu betul tapi maybe terpakai untuk certain ² orang & situation. untuk yang tak tergolong, boleh buat hutang cuma belajar disiplinkan diri 🥰
2026-06-12 03:25:28
8
tidakcantikkk
littlemissfaa :
Mampu je nak beli cash Tapi Entah 😂 gatal tangan nak bayar bulan2 HAHAHA
2026-06-08 09:42:43
7
aeriey2
Aeri🥛 :
Assalamualaikum.. nak tanya kalau mati dulu lepastu tak sempat merasa macam mana pula?
2026-06-14 16:35:50
6
wanyy_bella
Wanyy_Bella :
Loan suami lagi 3 tahun baru nak habis dari 100k punya loan 😭 lepastu dia rancang pula habis loan dia nak beli lagi kereta padahal kereta dh 2 biji. Stress nk tegur. Tegur banyak kali dh jangan lagi beli kereta loan nanti sendiri sengsara nak fikir. Dia fikir lagi nak loan rumah harga 300k mak aihh mmbayar sampai ke tua 😭 padahal dh ada rumah sendiri,kereta ada. Tapi masih tak cukup bagi dia
2026-06-25 04:37:09
8
kacangtanah532
ANGAH :
saya buat mcm ni..gaji sikit tido Lena . kenalan saya ye buat mcm ni,kesian...tapi sampai bila saya nk kesian kt dia...
2026-06-07 22:58:43
10
carleadzaidyperod
carleadzaidyperodua :
tanya KA rembayung tu loan ke cash? tu je.
2026-06-23 13:25:49
15
norendy82
Andru :
Ade rezeki, beli dalam cash.. Ade rezeki, beli dalam loan..
2026-06-06 14:10:17
8
cikkhalidaa
cikkhalida :
cash sedap dengar kan? Tapi sebenarnya cash ni rugi beli kalau x pandai.
2026-06-18 05:58:37
7
yo_kiyomasa000
yo kiyomasaa :
ouh rasa nak beli rumah lah, ouh ok umur 60 baru boleh beli, kumpul 500 sebulan
2026-06-07 03:14:52
9
nztlhoneyssss
bee🐝 :
tapi cikgu.. saya dah bebas loan PTPK, kereta, motor, semua dah habis..dpt gaji saving awal2 asing kan komitmen lain, ada balance tu duit reward bekerja sy.. tapi tulaaa tak nampakkk mana pergi nya duit reward tu.. nak kata beli barang tak, tak ada pun.. fikir nya fikir, rupa nya byk habis ke makanan utk perot.. hahaha .. so nk nmpk kan hasil nk ada tanggungjawab sikit.. sy buat paylater 3bulan, hbs 3bulan tambah lg 3bulan..so barang dpt makan pun dpt jd lah reward diri.. mungkin lain org lain cara kan cikgu
2026-06-09 02:16:16
8
To see more videos from user @azam.lifestyle, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About