ممكن تقوليلي استخدم الاكرتين كام مره ف الاسبوع هي حمرا عندي وبرطب ب زبده الشيا وزيت جوز الهند ياريت تردي فرحي ف شهر 9 هلاقي نتيجه لو برطب ف اليوم ٣مره وماشيه علي الخطوات صح
جماعه أي حد يرد عليا بليز
2026-06-02 08:54:32
1
shimaa.fareg :
عادي الاكرتين وانا برضع
2026-05-10 08:41:34
1
. :
أنا اسوي طريقه المشط للتشققات سويتها ثلاث مرات وخفت بنسبه ٧٠٪
2026-05-10 09:54:51
40
Dina :
نجيبهم منين بقي
2026-05-09 18:56:19
1
123456789 :
سمعت ان الدرما بتعمل تصبغات
2026-06-11 07:15:40
1
ستو :
هل الاكرتين برقق بشرة الوجه
2026-05-11 12:08:46
1
Re :
اجيب منين الدراي برش
2026-05-09 21:50:45
2
' :
الأكرتين ينفع ف الرضاعه ولا غلط
2026-05-09 21:32:07
1
Nour Hassan :
بنستخدم الفرشه دي ازاي
2026-05-21 18:42:36
1
NO Name🖤 :
بكام الديرما واجيبها منين ؟
2026-05-09 20:16:02
0
Nada Mohamed :
تسلمي ❤️❤️🥰
2026-05-09 18:38:04
1
Dod 🎀 :
تحفه والله
2026-05-09 19:29:53
1
ايمو :
الفرشه بتتباع فين
2026-05-10 08:45:34
1
nouran allam :
ممكن علاج جلد الوزة
2026-05-11 01:14:35
1
#ام هشام _لرسم الحنه _ ام هشام :
اكتبي اسم مرطب
2026-05-09 23:49:06
1
. :
وش الكريم اللي استخدمتيه؟
2026-05-11 19:14:41
0
nagwa adel :
الأكرتين عادي مع الرضاعه الطبيعيه ؟
2026-05-09 23:34:38
1
نوني نوني :
ياريت والله
2026-05-09 17:55:13
1
user6614650675796 :
شنو احسن مرطب
2026-05-10 19:00:13
1
وِسام123 :
نستخدم مرطب اي ميكونش فيه عطور
ومنين زبدة الشيا
2026-05-08 19:47:01
3
marwasy836 :
ترطيب زيت بايو كويس ولا لا
2026-05-12 09:15:48
1
Noor :
اعمل كل ده في الاسبوع! مش الجسم هيلتهب؟
2026-05-11 08:08:59
0
To see more videos from user @reviewsbyyoyo02, please go to the Tikwm
homepage.