لا تقارن حليب الام بالألبان الثانية وخلوا الأبحاث ونتائجها ليكم احنا مستمرين على نظام الطيبات
2026-05-10 06:14:26
81
Ahmed :
الله يرحمك دكتور ضياء أول طبيب عنده ضمير 👌👌👍
2026-05-09 15:35:57
87
قرناس :
حافضين مش فاهمين.
2026-05-11 14:06:52
25
Hadeel🇸🇩🐎 :
طيب ليه ارتاحت معدتنا وأمعانا بعد قطع اللبن ومنتجاته والبيض والفراخ؟
2026-05-17 17:37:38
16
RACHIDA BRAHIMI :
انا جدي كان إيعيش بي اللبن الريب والتمر ،عاش 96 سنة ولا يوم مرض
2026-05-09 21:16:31
19
zezo zezo :
طيب يادكتور مطلعتوش ليه بينت الصح والغلط لما كان عايش احنا دلوقتي محتارين
2026-05-09 15:48:42
23
aymanreem1 :
والله انا بتتعبني الالبان قطعتها ارتحت دا حتى الزبادي كاي بتتعبني لا حول ولا قوة الا بالله
2026-05-09 15:17:33
16
سواح :
العلم الي يقوله تحت امر شركات الدواء
2026-05-10 06:28:26
32
altawily_2030 :
الحليب للطفل وقت الرضاعة فقط حولين كاملين
2026-05-11 18:28:22
6
GoldenScorpion :
سؤال ...
أين كنتم جميعا ايام الدكتور ضياء العوضي حي ؟ نقطه 😁
2026-05-09 19:11:19
7
HKJ :
هاتووووووووا برهانكم و ابحاثكم و اعرضوها علي الشاشات لو كنتم صادقين
2026-05-09 15:43:58
29
Mohamed Almorabet968 :
كم قبضتو من الشركات شكرا ليكم الله يرحم الدكتور ضياء العوضى
2026-05-09 12:51:10
8
Hm :
مقاطعين البيض والدجاج والدقيق الأبيض......
2026-05-11 00:27:22
16
عبودي :
وقفنا اللبن والبيض والدجاج
2026-05-09 21:57:19
5
aboaya603 :
2026-05-09 23:51:48
5
oussar :
نقطة
2026-05-13 10:55:06
6
M :
ربنا يرحمك يا دكتور ضياء العوضي
2026-05-08 19:03:11
8
أصيل الروح :
اللبن من البقر او النياق أو الأغنام طازه مو ملعوب فيه في الشركات
2026-05-10 12:16:45
5
Adam g1m3s :
انا مع دكتور ضياء العودي المغفور له كلامه مضبوط
2026-05-09 15:37:22
7
hoitat111 :
كلنا. ضياء العوضي انا مقاطع لاني اصبحت بصحة جيدة ما ودي ارجع امرض
2026-05-10 09:51:06
7
Hamada SEleman :
انا طول عمري بأكل اكل المفروض انو مفيد وممنتش اكل اي حاجه كنت بشرب للبن وبأكل بيض الصبح وجرجير او سلطه وخضار في وجبت الغداء ولازم زبادي في العشاء وكنت لازم اخد دواء القولون وعسر هدم وارتجاع مريء وعمري مكنت مستريح ووالله لما مشيت علي نظام الطيبات اقسم بالله ارتحت جدا جدا جدا
2026-05-10 05:55:39
5
IBRAHIM :
مش هنصدق كلام اي احد خلاص مشينا علي نظام الطيبات وانتهي الأمر
2026-05-09 09:41:43
5
احمد 🇸🇦 :
رحمك الله يا دكتور البروفيسور العبقري العلامة ضياء العوضي جعلك الله في الفردوس الأعلى من الجنة
2026-06-20 19:50:13
1
To see more videos from user @baladtv, please go to the Tikwm
homepage.