@baladtv: من أجل قلب سليم.. نصائح ذهبية من د. أسامة حمدي حول استهلاك البيض والألبان في نظامنا الغذائي #صدى_البلد #نظرة #حمدي_رزق

صدى البلد - Sada Elbalad
صدى البلد - Sada Elbalad
Open In TikTok:
Region: EG
Friday 08 May 2026 18:53:05 GMT
387693
5180
1012
3644

Music

Download

Comments

omar_elgili
Omar Khider :
وين كنتو ايام هو عايش
2026-05-09 14:04:44
183
user1590610546232
عزة محمد :
ده مش فتنه ديه صحوه غذائية
2026-05-09 08:43:40
161
user17192829959649
ام ناصر :
لا تقارن حليب الام بالألبان الثانية وخلوا الأبحاث ونتائجها ليكم احنا مستمرين على نظام الطيبات
2026-05-10 06:14:26
81
ahmed_hasanien_
Ahmed :
الله يرحمك دكتور ضياء أول طبيب عنده ضمير 👌👌👍
2026-05-09 15:35:57
87
difficulttogo
قرناس :
حافضين مش فاهمين.
2026-05-11 14:06:52
25
doody_bel
Hadeel🇸🇩🐎 :
طيب ليه ارتاحت معدتنا وأمعانا بعد قطع اللبن ومنتجاته والبيض والفراخ؟
2026-05-17 17:37:38
16
rachida.brahimi
RACHIDA BRAHIMI :
انا جدي كان إيعيش بي اللبن الريب والتمر ،عاش 96 سنة ولا يوم مرض
2026-05-09 21:16:31
19
zezo88889999
zezo zezo :
طيب يادكتور مطلعتوش ليه بينت الصح والغلط لما كان عايش احنا دلوقتي محتارين
2026-05-09 15:48:42
23
aymanreem1
aymanreem1 :
والله انا بتتعبني الالبان قطعتها ارتحت دا حتى الزبادي كاي بتتعبني لا حول ولا قوة الا بالله
2026-05-09 15:17:33
16
user8ie2kjtokb
سواح :
العلم الي يقوله تحت امر شركات الدواء
2026-05-10 06:28:26
32
tt.45y
altawily_2030 :
الحليب للطفل وقت الرضاعة فقط حولين كاملين
2026-05-11 18:28:22
6
gscor79
GoldenScorpion :
سؤال ... أين كنتم جميعا ايام الدكتور ضياء العوضي حي ؟ نقطه 😁
2026-05-09 19:11:19
7
hkj0511
HKJ :
هاتووووووووا برهانكم و ابحاثكم و اعرضوها علي الشاشات لو كنتم صادقين
2026-05-09 15:43:58
29
mohamedalmorabet9
Mohamed Almorabet968 :
كم قبضتو من الشركات شكرا ليكم الله يرحم الدكتور ضياء العوضى
2026-05-09 12:51:10
8
h8068228
Hm :
مقاطعين البيض والدجاج والدقيق الأبيض......
2026-05-11 00:27:22
16
user95581826886794
عبودي :
وقفنا اللبن والبيض والدجاج
2026-05-09 21:57:19
5
aboaya603
aboaya603 :
2026-05-09 23:51:48
5
bbhouss
oussar :
نقطة
2026-05-13 10:55:06
6
mhgapr44889gmail.com
M :
ربنا يرحمك يا دكتور ضياء العوضي
2026-05-08 19:03:11
8
user6146945171458
أصيل الروح :
اللبن من البقر او النياق أو الأغنام طازه مو ملعوب فيه في الشركات
2026-05-10 12:16:45
5
user77529244
Adam g1m3s :
انا مع دكتور ضياء العودي المغفور له كلامه مضبوط
2026-05-09 15:37:22
7
sultan111hoitat
hoitat111 :
كلنا. ضياء العوضي انا مقاطع لاني اصبحت بصحة جيدة ما ودي ارجع امرض
2026-05-10 09:51:06
7
hamadaseleman0
Hamada SEleman :
انا طول عمري بأكل اكل المفروض انو مفيد وممنتش اكل اي حاجه كنت بشرب للبن وبأكل بيض الصبح وجرجير او سلطه وخضار في وجبت الغداء ولازم زبادي في العشاء وكنت لازم اخد دواء القولون وعسر هدم وارتجاع مريء وعمري مكنت مستريح ووالله لما مشيت علي نظام الطيبات اقسم بالله ارتحت جدا جدا جدا
2026-05-10 05:55:39
5
..ibrahim41
IBRAHIM :
مش هنصدق كلام اي احد خلاص مشينا علي نظام الطيبات وانتهي الأمر
2026-05-09 09:41:43
5
ahmadbv1
احمد 🇸🇦 :
رحمك الله يا دكتور البروفيسور العبقري العلامة ضياء العوضي جعلك الله في الفردوس الأعلى من الجنة
2026-06-20 19:50:13
1
To see more videos from user @baladtv, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About