yemin ederim bu kadar içimi anlatan bir yazı olur yaaaa🥺
2026-05-09 15:51:03
35
Mekan Demir :
siz benmi😔🖤
2026-06-21 19:00:38
0
'F :
3 yıllıktı hep yaptığı hatalara düzelir gözüyle bakardım ama asla düzelmiyor bazı insanlar sevilmeyi haketmiyor hep o bir gün giderse benden nasıl dayanırım derdim uzun uzun düşündüm böyle bir adamla nasıl evlenebilirdim ki ayrılık mesajı attım tenezzül edip zaten cevap vermedi hiç olmadığım kadar çok mutluyum keşke daha önceden yapsaydım bazen bazı alışkanlıklardan ayrılmak zor olsa bile yapın çünkü daha çok ilerdekiçe daha zor oluyor
2026-05-10 21:58:43
16
Muhsin Selçuk :
Çok konuşulacak konu var ama benim gücüm yok tükettiler
2026-06-17 07:55:00
0
🌸🐣 :
tam anlamıyla hissettiğim şeyi okumak beni daha da çok kırdı.
2026-05-09 21:09:45
6
Su§kun🦋2⁸N🤫 :
boşa giden emekler işte eden bulur mutlaka😔
2026-05-12 22:33:32
2
Ecrinisteya :
istediğin kadar çabala gideni tutamazsın ki giden gittiği gün bitmiştir diyorlar ya öyle değil aslında bana göre gider gittiği yerde çok fazla acı bıraktı güvensizlik bıraktı her şeyi bıraktı ama gel ki ona sor ona göre hep karşı taraf suçlu bu canın yanması bir gün geçer mi bilmiyorum ama ben çok yoruldum
2026-05-23 20:00:52
0
❤️ :
Bazı cümleler anlatılmaz içinde ukte kalır ya boğazımıza düğümlenir işte tamda bu söz içimizde söyleyemediğiz anlatamadığımız sadece sessiz kalıp hayatta tek başına çocuklar için mücadele edip koşturmayı savaşmayı ve her zorlukla mücadele etmeyi başaran anneler için o kadar sözki ben tüm güçlü kadınlar adına teşekkür ederim
2026-05-09 22:26:36
3
Furkan :
Bu söz aynı ben ben yaptığım karşılıgını hiç bir zaman almadım iyi insan her zaman kaybeder
2026-05-10 17:05:10
0
🪶 :
Çok doğru👏🏻💯🪶
2026-05-15 11:17:44
0
Cansu :
Hep içimde sakladığım hiç dile getiremediğim kelimeler
2026-05-11 11:25:40
0
Zeliha abla :
hayat yorucu zaten
2026-05-10 10:28:25
0
Hale :
Ben de yoruldum eşimin umursamazlıkkından
2026-05-10 07:03:36
0
YILMAZYSL :
Aynen öyle 👍
2026-05-10 19:27:31
0
User123 :
Küsmüşüz dünyaya... İçimizde kırgın bir heves, aklımızda yorgun bir düş, elimizde ise sadece bir bardak çay. Sustuklarımız artık kendimizden bile daha ağır geliyor.
Ben umudumu; uğruna sabahı zor ettiğim insanların aslında hiç umurunda olmadığımı fark ettiğim o gün kaybettim. İnandığım her şeyin yalan olduğunu gösterdin bana; bunca hayal kırıklığından sonra unutur muyum seni? En çok da "hiç gitmeyecekmiş" gibi hissettirip, sanki hayatıma hiç gelmemişsin gibi gidişin yaktı canımı. Yarım bırakılmak böyle bir şeymiş; insan tamamlanmaya çalışırken hep biraz daha eksik kalıyormuş. Müslüm Gürses’in de dediği gibi: "Ne güzeldi ümitlerim, kırdı gitti sevdiklerim."
Bazı şeyler var ki; dile gelse yük oluyor, söylenmesi lazım. Ama söylendiğinde de cana yük oluyor, susulması lazım. Şimdi o suskunluğun ortasındayım. Saatlerce tavanı izleten bu derdi kime, nasıl anlatacaksın ki? Dünya başıma yıkılsa, ben yine o yıkılan tavandan veda isteyeceğim.
Ve gün gelir; sevmekten, güvenmekten ve hatta güzel bir şey olacak diye umut etmekten vazgeçersiniz. Bir gün hem içimdekilere hem de size veda edeceğim...🥺🥀🖤
2026-05-13 05:18:15
3
🐦🔥🐦🔥 :
Hiçmi Müslüman kalmadı hiçmi vicdanlı merhametli insan kalmadı hicmi zorluk yaşamadı iz hiç mi düsmediniz çok zor durumdayım sağlık sorunları yaşıyorum ne olur sesimi duyun lütfen görün beni hiç iyi değilim allahtan başka kimsem yok Allah rızası için ne olur çığlık seslerimi duyun 😭😔
2026-05-17 23:21:10
1
Cihan_arar :
:beni anlamasi için ben olmak gerekmiyor artık bana yaşatıklarını yaşaması lazım; anlasa zaten ben halen onunum.:)
2026-05-11 09:15:37
1
kardelen çiçeği ❄️🥀 :
sustum artık çok yoruldum yorgunum hiç bir şey de hevesim kalmadı çabalamiyorum bitirdim kendimi 😔😔
2026-05-10 06:02:21
1
Afra :
Bende bunu okudum çok kötü oldum menimde arkadaşım beni çok pis üzdü 💔
2026-05-11 19:48:06
0
🦁U🦁M🦁A🦁Y🦁 :
💔💔💔🥀🥹🥹🥀🥀🥀👏👏👏👏
2026-05-11 17:23:14
0
Müzeyyen Terfa İlhan :
😭😭😭
2026-05-09 06:34:52
0
. :
😂😂😂
2026-05-11 08:04:51
0
To see more videos from user @dewrim.07373, please go to the Tikwm
homepage.