@wajiew: silent grwm bcs who talk on 7am ? #grwm #grwmakeup #makeuptutorial #makeupgrwm

@nalewjhsn
@nalewjhsn
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 09 May 2026 01:28:26 GMT
475004
13902
101
534

Music

Download

Comments

henmorefixie
♉︎ :
not talking in the morning is real
2026-05-09 09:30:15
785
q1zr_i
Qiee :
bestnyaa takde smile line🥹
2026-05-09 08:25:57
680
r102468
el :
BABE YOU BLEND SKINTINT YOU GUNA BRUSH APAAA
2026-08-29 12:12:47
3
hazeleae
Hazel :
Puff powder brown tu beli katne awak, tysm in advance
2026-05-09 01:57:19
6
soberbitesnumberone
realdrummerkencingmasam :
Brush hijau from where…
2026-05-09 07:34:27
93
idgafwys
ez :
Nk link brushh
2026-05-09 08:10:52
0
athrhbtrsyaaa
athrhbtrsyaaa :
Blusher yang first tu dari mana ya?
2026-05-09 09:39:52
1
cwybbyy
🫐 :
sea makeup ni u pakai code apa
2026-05-09 07:34:02
2
seasaltvanilla11
shakiraa🇵🇸 :
hii canmake powder tu best tak?
2026-05-09 04:14:43
1
aayuuuuni
A :
brush from??
2026-05-09 08:07:25
5
nvreisya_
dekwaa :
concealer apa tu kakakkk
2026-05-09 07:36:32
1
useryaya_07
🍫 :
shade apa tu skintint
2026-05-09 07:53:09
1
2.4dh2
2.4dh2 :
Blusher apaaa
2026-05-09 08:09:29
0
dedeehu
𝓐.𝓩🦋 :
maskarara from where and skintint what
2026-05-09 09:34:54
1
cadburykitkattt
0fq0hh :
Lippies apa u pakaj babe 🥺
2026-05-09 09:24:13
1
deeracun00
𝓓𝓮𝓮 :
Cantiknya skin awk, pkai skincare ap ?
2026-05-09 07:47:30
0
dumpziesssss
dumpziesssss :
Mascara apa babee
2026-05-09 09:19:53
0
namekite2
✨Skye✨ :
Nampak smooth je akak pakai brush tepek pondesyen😭
2026-05-15 06:24:41
2
drizzleeeecaramel
alia ♡ :
Wheres the foundation brush from!!
2026-05-09 04:24:44
0
gajelasck
法 :
real caption HAHAHAHAHAHA
2026-05-09 02:54:53
2
chvrylvrr
n♡zu :
blusher apaa tuuu?? cantiknyaa 😻
2026-05-09 08:24:06
0
_aqilahhhhhh
𝑨𝒒𝒊𝒍𝒂𝒉🦋✨ :
puff concealer tu brand apaa??
2026-05-09 03:24:33
0
jajamyeonnnnnn
jajamyeonnnnnn :
hi saya rasa kita ni shade match la, boleh saya tau ke untuk product skintific or g2g awak pakai shade apa yee 🥹?
2026-05-09 01:38:56
3
syasyasuh
miyamei :
girl crush concealer tu best ke compared to others
2026-05-09 07:58:36
0
azmyraaaaaa
azmyraaaaaa :
Sorry nak tanya saya selalu tgk video awak kat area mata mmg tak letak foundation ke?
2026-05-09 03:29:54
1
To see more videos from user @wajiew, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About