@eizwanshahomar: Tempat makan menarik di Muar. Best in town. Tempat makan sedap di Muar. THIS IS MUO, JOHOR. Korang yang ada pergi Muar atau melalui Muar, boleh la try singgah sini, Rumacabuk.muar . Korang waze, tepat sampai sini. Luar vibe rumah kampung, dalam vibe cafe moden hipster wey. Fasiliti : • Aircond • Parking luas • Toilet bersih • Surau • Kawasan luar dalam yang bersih • OOTD banyak port untuk kenangan Tapi apa yang penting, makan sedap, servis cepat. Cuma ada sesetengah makanan yang agak pedas untuk kanak-kanak. Contoh mee bandung yang agak pedas. Tapi sedap. Pelbagai menu ada. Dari makanan sampai minuman. Iced choc dia melekat pekat likat & pahit coklat berasa sampai ke tekak. BOLEH LA TRY!!! @rumacabuk.muar #fyp #muar #johor #review #Foodie