@gel_de_asik_olma: #❤️👸❤️👸❤️👸❤️👸❤️👸❤️🌹🌹

gel_de_asik_olma
gel_de_asik_olma
Open In TikTok:
Region: NL
Saturday 09 May 2026 12:05:58 GMT
1751590
42863
692
4798

Music

Download

Comments

birhayaloldu25
~꧁࿇ Ş̳A̳H̳İ̳N̳✨Ş̳A̳N̳L̳I̳ ࿇꧂ :
Hesapsızdı bu sevgi. Ne yarını düşündüm ne de başıma ne gelir diye tarttım. Kalbimde ne varsa, korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, eksiltmedim, olduğum gibi geldim. Sevmek buysa, ben seni tam da böyle sevdim. Yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım. Rol yapmadım, yarım sevmedim, kaçmadım. Bazen kelimelerim yetmedi sana. Bazen sustum. Ama bil ki sustuğum her anın içinde bile sen vardın. Sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı. Ama senden vazgeçmek... işte o, insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi. Şimdi bu satırları yazarken içimde kocaman bir boşluk var. Ne koysam dolmuyor, ne eklesem yetmiyor. Sesini koysam yetmeyecek, anılarını koysam taşacak bir boşluk bu. insan en çok, en çok alıştığı yoklukla sınanıyormuş. Bunu senden sonra ögrendim. Belki eksik sevdim, belki yanlış zamanda, belki de fazla derin... Ama seni sevmekten hiç pişman olmadım. Gözlerim doluyorsa sebebi pişmanlık değil. Canım acıyor evet, çok acıyor... ama bu acı, gerçek bir şeye dokunduğumun kanıtı gibi.Zaman geçecek, biliyorum. Günler akacak, hayat benden güçlü olmamı isteyecek. Ben de devam edeceğim. Ama içimde senden kalan bir yer hep eksik kalacak. Bazı şarkılar yarım bitecek, bazı geceler uzun sürecek. Kalabalıkların içinde durup bir anda yalnız hissedeceğim; çünkü insan en çok, sevdiği kişinin yokluğunda yalnız kalıyor. Sana söyleyemediğim cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, "şimdi sırası değil" dediğim cümleler... Belki söyleseydim hiçbir şey değişmeyecekti. Belki de her şey. Ama artık ihtimallerin bile can yakmadığı bir noktadayım. Şimdi gidiyorum. Ardımda yarım cümleler, söylenememiş kelimeler, gecelere sığmayan düşünceler bırakıyorum. Belki bir gün adımı duyduğunda kalbinde hafif bir sızı olur, belki hiç olmaz... Ama bil ki sen, benim içimde hep bir "keşke" olarak kalacaksın. Bu bir veda. Sessiz, yorgun ve gözleri biraz ıslak bir veda... Seni, içimden geldiği gibi sevmiş olmanın hüznüyle🥀🖤🍂😔 "ŞAHİN ŞANLI "
2026-05-11 04:44:46
8
namelerde
ZÜLEYHA💫💫💯💯 :
super olmuş kefsetiniz bol olsun şarkıyı kim soyluyo👏
2026-05-11 03:57:31
22
mirna__xan
mirna__xan :
جۆخ گوزل 🥰
2026-06-24 00:27:42
0
sabiha.girgin
Sabiha girgin :
bu söylemeyor başkası söylüyor
2026-05-11 18:07:07
5
user7908647328956
Lale :
😭😭😭😭😭 Çok yaraliyim evladimi kaybettim
2026-05-13 20:24:49
2
doraangelova521
Dora Angelowa❤❤❤ :
❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰
2026-05-10 13:02:41
8
done_korkmaz40
Döne Korkmaz :
güzellik🥰❤️
2026-05-10 10:01:43
3
pembe...neco
pembe neco :
2026-05-09 17:25:21
5
sali.gulfie
Sali Gulfie :
azına salık ablam
2026-05-10 17:21:10
5
esenguel555
esengül🌹 :
maşallah ❤️
2026-05-17 18:46:23
1
renginarnyrai
renginarnyrai :
😭😭😭
2026-05-17 05:50:30
1
halilnergiz898
halil nergiz :
🌹🌹 mutlu gecell 🏵️
2026-05-18 17:21:16
1
user771273019968
خيري بابيري :
2026-05-09 12:42:29
1
tim154014
tim :
super
2026-05-15 20:16:22
2
user7335684681259
user7335684681259 :
yüreğine sağlık kardeş
2026-05-25 21:38:41
1
yaarkaraba
yusuf :
yüreğine sağlık
2026-05-17 05:44:40
2
deshka.ivanova4
Deshka Ivanova :
@
2026-05-09 12:40:24
2
kendinol666
AYLE ERSEYDIR 👨‍❤️‍👨...✍️ :
2026-05-11 06:38:50
1
To see more videos from user @gel_de_asik_olma, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About