Çünkü bazı yaralar iyileşmez, sadece alışılır.
İnsan en çok sevdiği yerde değil, en çok incindiği yerde taş kesilir.
Ama şunu da unutma… beton da çatlar bir gün, içinden yine de bir sızı sızar; adı çiçek olmasa bile, hatıra kalır…”
2026-05-09 18:58:06
1
HAZAR :
💚💚💚
2026-05-27 19:20:03
0
Isyan Keş :
😢😢😢
2026-05-09 12:38:54
0
EBRUNUMAN❤️ :
😓😓
2026-06-21 16:27:54
0
To see more videos from user @xewne86, please go to the Tikwm
homepage.