قالي التقويم هيقعد 9شهور
قعد في الفك العلوي بس 9شهور😭😭😭
2026-05-10 18:22:22
75
. :
لو تدرون كم صارلي ههههههههههههههههههههه
2026-06-07 09:18:52
4
Donitella :
لا تخوفوني تقريبا صار لي ١٠ شهور مركبه و قالوا تحتاجين سنه ونص فقط
2026-06-01 17:57:14
6
𝓝𝓪𝓭𝓪 𝓪𝓱𝓶𝓮𝓭 :
ركبته 3سنين و8شهور والدكتور كان قايلي هنقعد سنه واربع شهور ودلوقتي بعاني من المثبت
2026-05-10 18:53:06
37
Majed :
والله حقيقي قالي الدكتور انتي ماتحتاجين ممكن 9 شهور او سنه بالكثير وبكمل السنه ونص وللحين مافكيت 😂
2026-06-08 19:06:29
1
DIANA R.IBRAHIM :
سنتين اذا مشاله اني اشيله😆
2026-06-05 09:12:21
1
Silver. Soul :
قالي حالتك تاخذ 8 اشهر على الاكثر بس متأكدة مارح شيله الا بعد سنتين او اكثر
2026-05-10 23:44:57
5
fofybofy :
يضحك يوم اقوله متى افك
2026-06-17 23:15:20
1
ÑaĐa :
ماما قالتلى سنة ولما كشفت الدكتور قالى سنة ونص دلوقتى كملت سنتين و بتقولى هنخلع اربع ضروس و هتقعدى سنتين كمان
2026-06-11 20:30:49
1
🇸🇦 :
اربع سنوات الى الان
2026-06-08 20:44:19
1
🐾 :
قال لاختي ثلاث سنين ودخلت ست
2026-05-26 10:37:19
1
بَ🦅 :
فعلاً قلي سنه ونص زادني ٦ شهور زياده وأسناني م كانت تحتاج الفلم ذا كلو بموت قهر
2026-05-15 11:37:45
0
İbrahim :
قالي 10 شهور صارلي سنتين
2026-05-12 20:13:32
2
Mayora🫧🎀💗 :
حرفيا قالى سنتين سنانى من اول 4 شهور اللى فوق اتظبطت قعد كل مره يحط فى اساتك بس وبعدها ركب تحت قعد برضو حوالى 5 شهور واتعدل ولحد دلوقتى بروح يغير اساتك بس وانا سنانى خلاص يعتبر اتظبطت يعمى يفنش بقا واخلعه ومكنتش سنانى محتاجة كل ده كان الحوار مفيف معرفش ليه سنتين بجد بس مستنيه السنتين يخلصوا لما نشوف