متدلكيش كتير عشان الݣلوتين ميطلعش ده السبب الي دكتور ضياء مبحبش خبز البيت بسبب الکلوتين بيعمل حساسية أمعاء يعني نظام بايز
2026-06-23 16:19:14
1
jalila comaco :
اكتبي مسمن بدقيق حبة كاملة وسترين متل الفطير ولكن مغربي تحية من المغرب
2026-05-21 13:26:52
6
Latifa Moumayz :
احنا في المغرب نسميه مسمن بالقمح الكامل
2026-05-22 23:11:16
7
Zineb Dah :
هادا المسمن المغربي رالدقيق الكامل
2026-06-05 00:46:46
2
user2483370734010 :
سلام عليكم انا من المغرب من زمان وانا اعمل هاد اسمو مسمن مغربي بالفمح
2026-05-10 21:31:15
11
الامير فيصل :
احنا عملت دقيق قمح حبه كامله من القمح بتاعنا طلع مختلف عن دقيق لا بيتباع بري العيش التوست في المحلات دقيق عادي بس اضافه لون غامق
2026-06-12 17:43:31
0
aya elngery :
طب كده مش غلط عشان ماده الجلوتين بسبب العجن الزياده
2026-05-10 23:12:48
4
Sousoucasa🇲🇫🇲🇦 :
احنا نسميه مسمن ونعمله في ربع ساعة نايف بيه الضيف لي يجي بلا موعد.وكبرنا لقينا جدودنا تعملو تقافتنا يعنى بالقمح وصحي بالزبدة والزيت الزيتون ويكون صحي 🥰
2026-05-31 09:34:54
2
Seren Solve :
الله يحييك فعلا دي طريقتنا من اليمن❤️
2026-05-14 14:11:12
0
eman zakaria :
تسلم ايدك حبيبتى من فضلك عاوزين كيكه بالقمح الكامل وشكرا
2026-05-10 19:30:51
1
Lalakhiti.dishes :
هذا مدخلين فيه كليتين خوذي الدقيق البلدي حبات واطحنيه
2026-05-13 07:57:45
0
ام عبدالرحمن :
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين وسلم تسليما كثيرا إلى يوم الدين
2026-05-10 19:35:23
4
menna Abu Hesha :
يا ست الكل لو من الغردقه قوليلي بتجيبي الدقيق من فين😂😁
2026-05-10 20:19:50
0
بنت الأهلي 🦅❤️🇪🇬 :
تسلم ايدك هي فكره كويسه بس مش هيبقي الطعم حلو زى العادي
لان فى الأرياف بيعملوه بالدقيق الابيض ويضيفوا شويه دقيق بلدي اللى هو الحبه الكامله بنسبه معين بيكون حلو بس لو زاد الطعم مبيكنش حلو خالص فدا كله حبه كامله اعتقد هيكون ملوش علاقه بالفطير المتعارف عليه
بس طبعا الأكل اذواق
2026-05-10 21:13:10
2
Sum4677 :
تسلم ايدك يا بنت يا أمولة 👍
2026-05-13 03:21:56
1
khokha :
مسمن مغربي الله يعطيك الصحة
2026-05-12 05:21:15
7
ruaahamed244 :
تسلم أيد حضرتك بجدد ما شاء الله عالشطاره❤️
2026-05-11 02:42:30
1
Sola :
جربته لكن ما زبط معي صراحة ما انتفخ ولا تورق لكن الطعم لذيذ