ده احنا بنروح لاكتر من دكتور عشان ماعندناش ثقه في دكتور واحد ايه الهبل ده
2026-05-11 07:20:29
1351
𝐌𝐞𝐫𝐚𝐯ヤ :
ربنا يهدي اللي ماشيين وراه
2026-05-11 09:05:46
1931
احمد .. :
واحد عنده السكر النوع الاول وياخذ نوتيلا ويترك الانسولين هذا جنوووون
2026-05-16 00:01:45
95
maram_o_s :
غريبه لي سنتين عالنظام صحتي اتحسنت ولا ممكن احد يدخل العنايه بسبب ترك الفراخ والبيض
2026-06-09 08:55:52
7
طارق🇸🇦🇸🇦 :
كل الحالات مالها علاقة بنظام الطيبات.. لها علاقة بايقاف الدواء بدون استشارة طبيب.
2026-06-01 13:59:30
12
roqaia khaled :
كتر خيرك احنا كدكاتره بقينا نتعب من الكلام اللي بنسمعه والحالات اللي بنشوفها ماشيه علي كلامه
2026-05-11 00:14:59
143
hamza :
طيب اتكلم عن الإيجابيات لو عندك مصدقية
2026-05-11 08:40:57
7
Omnia Ahmad :
جماعة هو حياتنا بقت لعبه ولا ايه ؟؟!
2026-05-12 16:02:57
50
❤️~meme~❤️ :
هو في دكتور عاقل يقول ان الناس يشربوا سجائر
2026-05-27 02:46:58
8
جَنَى🦋🎀 :
مش عارفه اصلا مصدقينو ازاي😳
2026-05-27 21:27:32
5
Nonno Ahmed :
يا جماعه كل كلامه صح بجد انا ابو صحبتي كان ماشي على النظام دا وتعب اوي بجد
2026-05-12 20:03:57
28
نسيم الفردوس :
الدكتور الله يرحمه لم يطلب توقف العلاج أنا من العراق وهذا نظامي الجديد 🤗
2026-05-11 20:10:19
32
Hidden by Lubna 👑 :
الدكتور ما قال اتركوا الدوا مو صحيح
2026-05-12 16:16:51
9
Bobzi117 :
يا جماعة هو ما جبرش حد يمشي عالنظام هو فسر كل شي وقال في نوع من الاكل بيتعب المعدة ما تاكلوه في ناس كتير ارتاحت عالنظام بقى يلي بدو يمشي عالنظام يمشي والي مش عايز خلاص هو ما جبر حدا
2026-05-12 20:09:17
11
Doaa gamal :
طب على فكره بقى بطلوا افطره هو ما قالش نوقف انسولين مره واحده وما قالش نوقف ادويه هو قال نوقف بالتدريج
2026-05-11 04:57:01
27
sasourosa :
أنت صح ولا يهمك في كلامهم
2026-05-11 11:33:27
44
To see more videos from user @mazenadly, please go to the Tikwm
homepage.