@adv_ilan: אני אישית? מסמס חופשי 📱🚦 עקרונית? לעמוד ברמזור אדום נחשב להיות ״בתנועה״ לעניין שימוש בנייד ובכל מקרה, הנחיית מדור תעבורה 4-14 קובעת ששוטר לא יאכוף עבירת טלפון כנגד נהג שעומד עמידה מוחלטת ברמזור בפועל? בד״כ שוטרים ירשמו שהייתם בגלישה או התחלתם תנועה עם נייד ביד #עורךדאילן
תקנה 28/ב אכן רשום
"בעת שהרכב בתנועה"
בעבר המשטרה וויתרה במצבים כאלה כאשר הרכב היה בעצירה (כמו באדום) , אך היתה פסיקה וביהמ"ש פסק שמבחינתו בתנועה זה כולל את כל אותם המצבים בהם הרכב גם בעצירה ברמזור, תמרור וכו'..
על כן זו עבירה .
2026-05-12 11:57:05
1
chiniut🇮🇱 :
ואם אני רק שם וויז?
2026-05-11 16:31:56
7
gamliel :
מה עם המצלמות טקטיות ברמזור
2026-05-21 07:43:49
0
Matteo :
אני מפעיל ויז או יוטיוב ברמזור אדום. די עם השטויות שלהם אני לא משתמש בטלפון בזמן נהיגה רק ברמזור אדום משתמש
2026-06-08 08:36:43
1
Isaac :
אני שיכור ברמזור אדום
2026-05-11 12:45:25
2
Matan :
ואם יש לך מצלמת דרך?
2026-05-28 21:54:14
0
Adam David :
מה לגבי נהגי מוניות שעובדים עם ההפליקציה לקבל לקוחות כי יש מגבלה של 3/4 שניות להחליט עם לקחת את הנסיעה מה אתה חושב כמובן הטלפון בעמדה שלו!
2026-06-05 17:02:10
0
lenny bar :
azy ca m'a mis sur le serveur admin par erreur
2026-05-12 13:43:58
0
user522319395094 :
ואם יש דיבורית גם בלגאן
2026-05-22 13:44:46
0
galush_22 :
לא הבנתי מה מטרת הסרטון
2026-05-12 08:09:03
1
Yair Lavi :
לא הבנתי
2026-05-12 13:03:20
0
𝓓𝓪𝓿𝓲𝓭 𝓥𝓲𝔃𝓮𝓵 :
ואוו,🥀🥀🥀🥀
2026-05-11 16:29:18
0
Aware Nessy :
למה להחזיק טלפון ביד אם יש מעמד לטלפון? 🥺
2026-05-14 04:01:11
0
عامر الشريف :
אהבתי
2026-05-12 12:23:36
0
התותח :
ואם שמתי ברמזור את הרכב על P
זה יותר טוב?
2026-05-11 11:57:23
2
JonnyCash :
ברור, חייבים למלא את הקופה
2026-05-11 15:38:34
1
מאירהאלוף :
ואם אני על פארקינג ומרים אנברקס? זה בסדר
2026-05-11 19:28:52
0
daniel :
ואם אני בניוטרל עם אמברקס למעלה? אני ברמזורים ארוכים עושה את זה
2026-05-12 15:19:00
0
creyzidaymond :
יותר טוב לעשות פרסום שאפשר לדבר בדיבורית ולא להתחכם
2026-05-11 22:03:46
0
marcus :
איך מקבלים נסיעה בגט?
2026-05-12 10:39:40
0
Dasha Vander :
דיי עם טלפון כבר ....אוףףף בסוף מחליף רמזור והוא לא נוסעה בגלל טלפון...
2026-05-16 18:48:29
0
Michal Tzabar :
ואז הוייז אומר ״ רכב נעמד בשולי הכביש …. האם אתם שם ? לא …. השוטר שם 😂
2026-05-12 10:06:06
0
kof iganga :
שם פרקינג מרים אמברקס, זהו אני עומד
2026-05-11 13:47:31
0
To see more videos from user @adv_ilan, please go to the Tikwm
homepage.