والله العظيم انا عملتها بالطريقة دي بجد تحفة تحفة واكتر حاجة عجبتنى ان انتى بتقولى القدير بالظبط والتركات المظبوط بجد بجد خطيييييييرة وطعمها احلى من الجااتو
2026-05-13 21:46:43
2
yoyo Mosad :
مينفعش كيس الكيك شف كله
2026-06-01 09:36:17
1
mametyoussefwy393 :
اللبن رايب
2026-05-25 21:19:12
1
biba🌚💖 :
نحطه ف الفرن قد اي والشوايه قد اي؟!
2026-06-22 11:11:36
1
I love you :
تسلم ايدك
2026-05-22 23:28:43
1
doaamamdouh675 :
لو هعمل ق صاج ٣٠× ٤٠ المقادير اي
2026-05-19 17:36:31
2
user480111878962 :
الله يسامحكم شهيتوني لها وقد اكلت حلا زياده اليوم
2026-05-15 13:22:17
1
𝓗˚.🎀༘⋆ :
2026-05-11 20:24:40
2
f.hoceima :
😁😁😁
2026-05-20 11:47:26
1
Hshjjajsjs Bzhhzhhzjs :
😳
2026-05-23 18:50:05
1
f.hoceima :
🥰🥰🥰
2026-05-20 11:47:29
1
To see more videos from user @wasafasama, please go to the Tikwm
homepage.