x baiknya siapa yg fitnah weh.sian product melayu cmtu.🥺.semoga berkembang maju bisnes aminah hassan.jom support🥰
2026-05-13 00:23:09
8005
santan tua :
Sedap tau sos ni.. Mmg sedap drpd maggi ke life ke kimbal...
2026-05-12 23:23:13
5134
dafila :
kilang di Bera dia tutup tp di Temerloh masih ada..brand ni masih ada..masih org beli... alhamdulillah teruskan sopport bumiputera
2026-05-13 07:00:44
1394
Kak Yam :
support products org kita
2026-05-12 14:36:46
782
Weeeeeeeennn🇲🇾🤍🇵🇸 :
Takde lagi cili sos yg bole beat aminah hassan 😭.
2026-06-01 17:06:13
11
BeanJr :
sos die lg sedap dari sos life
2026-05-26 05:56:49
19
kimiekajangsriand :
sos kacang dia sedap , sos cili terpaling sedap
2026-07-02 02:00:31
9
madyas1n :
Sama la fitnah pd ajinomoto, padahal doctor sndiri sangkal, bahkan kalau letak 2 sudu garam, doctor suggest gantikan 1 sudu dng aji, aji dr ubi, ada jgk bingai2 kata dr tulang bab1
2026-06-21 16:18:36
9
Chik.Ain :
Semuga Allah angkat dan bangunkan semula produk Aminah Hassan. Muslim sokonglah produk AMINAH HASSAN.
2026-05-30 06:13:45
21
KhairunnisaMalek :
sos cili aminah hassan sedap weah 🥺
2026-06-06 07:57:12
16
Nur Fatihah Mohammad :
Sos ni sedap mcm dgn cucur bawnag
2026-05-28 15:46:26
6
fuzsu :
Masa sos AminahHassan hilang di Malaysia , di Pasaraya di Perth maseh ada di jual .
2026-05-30 09:16:28
5
M.A :
Sos kacang dia sedap. Mari kta sama-sama bantu utk naikkan balik Aminah Hassan
2026-05-31 22:57:42
12
Nancy :
Sos Aminah Hassan ni memang yang paling sedap yang saya rasa. Rasa-rasa childhood dekat kampung.... Rasa sos asli! Terima kasih berkongsi maklumat ini, ingatkan dah tak jual brand ni. Nanti kita cari.
2026-06-01 07:37:36
9
BUNNY BLACK 🐇🐇🐇 :
Saya sokong kalau brand ni hidupkan balik 😌❤️…. Biarr byak saingan asalkan bangsa Melayu utk teruskan perniagaan maju ke hadapan 🥰
2026-06-02 06:29:40
11
Vander.co :
Kenapa x byk kt pasaran..comeback lah balik..sy nak beli..kat pasaraya byk life,kimball,puteri..ni brand non muslim..kami nak cuba brand muslim..
2026-06-20 14:12:10
7
Hatod Need Chou :
masa aku gi London dlm thn 90an aku jumpa jenama Aminah Hassan kat Tesco di sana. bangga aku sebagai rakyat Malaysia
2026-06-28 11:10:57
7
misszue :
brand ni kalau ramai support akan jadi macam Zaitun. brand yg pernah hilang back to market.
2026-05-12 23:53:56
4381
tukang cat🇲🇾 :
sos aminahhassan ni pilih utama produk Muslim dulu ..aku sempat rasa sos tomato,cili semua tu memang sedap..lain brand org x pandang dh masa tu..asbab cerita ni aku nk cri balik bukan main susah nk dpt huhuhu
2026-05-31 06:26:03
8
IAMNURKHADIJAHH :
Antara sos cili yang sedap kalau makan dengan cucur bilis. Pedas dia memang kena! 😍
2026-06-01 15:20:34
6
Zaza_Zalikha :
siannya brand ni. tak tau pulak dorg jatuh sb fitnah. sedih pulak bila tau cite ni 😢 dulu membesar dgn Aminah Hassan
2026-05-12 23:11:32
520
Viral Niaga :
Sedih dengar produk orang kita difitnah,baru2 ini Ramly pula
2026-05-13 03:55:34
72
INTAN ANNA AZIZ :
Jom kita support balik Sos Aminah Hassan💐💪🏻
2026-05-21 11:52:04
11
SOFIA :
saya masih menggunakan brand ni. Cari di Supermarket x ada, saya akan beli di online. Semoga terus maju jaya.
2026-05-25 04:29:04
6
To see more videos from user @faizrazakdesign, please go to the Tikwm
homepage.