ياخي الجهاز اول مااشغله الرام يكون مستخدم 34 كذا المشكله دوبي مشغله بس لما ينضف انضف قيقات مدري ايش السبب مع اني حملت حتى ويندوز جديد بس نفس الشي الاستخدام يرتفع يوصل 50 ولازم كل فتره انضف ماكان الوءمدز كذا زمان
2026-05-13 07:08:15
0
gost :
انتقلنا الى لينكس، الوندوز الى مزبلة التاريخ
2026-05-15 00:50:03
0
Marwan :
اسمها مايكروزفت 😂😂😂
2026-05-13 07:00:49
0
مغترب في وطني :
متى راح ينزل تعبنا من ويندوز و مشاكلها
2026-05-12 18:09:00
0
Khairi Er Rihhani :
الهدف الأكبر هو تقليل استهلاك الموارد وتوفير مساحة
2026-05-13 13:29:28
0
King Wan :
يعني زيادة في حرارة المعالج
2026-05-12 16:41:48
0
ʀᴇ4 𓅓/𝑯.𝑼.𝑵.𝑲 :
يا اخي لو لينكس يتطور اكثر بيكون افضل
2026-05-12 15:32:33
0
Mohammed200 :
وما خبر الشاشة الزرقاء في النظام ؟ وهل هناك حل في windows K2
2026-05-12 19:29:46
0
nobody :
طب stellar blade اتعملها كراك مش هنتكلم عنها ؟
2026-05-12 16:09:57
0
Bnokyo :
والله كنت مفكر ان جهازي هو اللي ضعيف
2026-05-12 15:29:36
1
s7 :
تكلم عن تسريب فورزا 6
2026-05-12 15:34:09
1
𝐀𝐋-𝐑𝐖𝐈𝐌𝐄 :
تكلم عن تسريب Forza Horizon 6
2026-05-12 15:37:34
0
EVIL_B0SS :
عبدو تك رجعع تاني فيك يععم مختفي
2026-05-12 15:56:15
1
Mhd_Sy92 :
خرب بيهم وال7جيغا من الرام يلي حاجزها النظام شنو وظيفتها مش هشان تسرع فتح التطبيقات هففف نظام فاشل وشركة فاشلة متى يصير في بديل 🤦🏻♂️
2026-05-13 02:38:17
0
To see more videos from user @abdo_tech, please go to the Tikwm
homepage.