صفة أنانية مش صفة وحشة قادر يحكم بين إثنين الا نفسو و مع نفسو أناني لأنو عارف نفسه كويس ميغلطش و حقاني و ليس بظالم
2026-05-13 13:08:35
49
Khabou Mouna :
موش صحيح الميزان دائما يبجل الناس على روحو طيبة الميزان بتخليه مايفكرش فى روحو
2026-05-13 08:09:30
47
🕊️ وفاء 🕊️ :
ميزانية اتفق إلا الانانية غلط دا بيفضل الناس على نفسو ودي لي ودتنا في داهية
2026-05-14 11:51:44
12
هناء :
انا ميزان وزوجي ميزان😁😁😊
2026-05-13 06:17:32
5
Maria Maria :
الميزان يحكم لنفسه فقط من بعد ما ملّمن التنازلات من أجل الاخرين
2026-05-13 19:56:22
2
nina :
لا والله مش اناني الميزان انا شخصيا بكون حقانيه مع الغير
2026-06-06 21:58:23
1
غدر الزمن :
فعلاً طيبه وعصبيه
2026-06-07 21:22:34
1
atef soltan :
الميزان عمره ما كان أناني نهائيا وخوفه من الظلم بيخليه يجي علي نفسه ويظلم نفسه .. الميزان هوا الضمير النابض بالحق
2026-05-13 13:01:46
6
تفاحة 🥰🤩 :
انا حنونة وحقانية مو أنانية ولاكن عصبية ومترددة
2026-05-18 08:49:41
1
Saida bell :
والله رجل الميزان..اناني نسونجي..لا يتنازل حتا ولو كان هو المخطيء...لاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم...🥰🥰🥰🥰
2026-05-22 00:44:18
1
rwrr369 :
انا والشريك ميزان ونفس اليوم والشهر سبحان الله العظيم طيبين كريمين معطائين وحنونين عصبيين مزاجيين ونفس التصرفات والذوق والاخلاق واللبس بس هو عينو زايغه مع العلم انا ملكة جمال والله بدون مبالغه وانيقه ورشيقه وفعلاً اناني ونرجسي برج الميزان بس محبوبين 😁
2026-05-14 22:29:43
2
⭐ǝɯʎ⭐ :
برج الميزان حظه منيل بنيله
2026-05-14 23:31:15
3
Muhammad Abu Zahra :
الميزان دائما يفضل الطرف الاخر على نفسه وكريم مع الجميع 🌹
2026-05-14 19:06:40
3
سمسمه :
لا مش انانى لانه بيعطى بلا حساب وبيصبر حتى ينفذ صبره
2026-05-28 21:27:33
1
MONA AHMED :
بالعكس والله باجي علي نفسي عشان مزعلش حد مني عمري ماكنت انانيه🥺
2026-05-14 23:31:07
1
ْRony :
بالعكس لو ف حاجه تخصني خلافمع حد مبعرفش احكم لنفسي معنديش انانيه خالص مكنش ده بقي حالي يعني
2026-05-14 07:30:30
1
Mohamed Saleh :
بصراحة نص كلامك صح و النص التاني غلط
2026-05-16 18:50:00
1
Asma murad :
بس الميزان مش اناني هو فعلا مش بيغلط 🥰
2026-05-14 04:31:36
2
Moonface2000 :
الميزان أكثر إنسان طيب مش اناني نهائيا
2026-05-13 12:25:34
9
fourat :
موش صحيح انا طول حياتي ببدي غيري على نفسي اه متردده و بسعر للكمال في كل حاجه انا كل عيوبي انا الي بدفع ثمنها