@masheezulkii: #awetmuda#bouncycream

masheezulkii
masheezulkii
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 13 May 2026 05:30:30 GMT
964780
7753
124
1083

Music

Download

Comments

umisafia24434
R❤️S_24434 :
disini saya nak kongsikan saya dah banyak pki MCM2 produk, sebab kulit wajah saya jenis cepat hitam dan berjeragat teruk sangat sangat tak tahu nak cakap apa Allahuakbar tu jer saya boleh cakap😞 sehingga lah saya jumpa produk Dr lam ini, saya try dan tawakal alhamdulillah anak saya kata jeragat kulit wajah hitam saya dah takde dah umi...🤲🏻 alhamdulillah saya ikhlas kongsi disini saya pakai baru satu set tak habis lagi, tapi dah nampak kesannya untuk kulit wajah saya, maaf🙏🏻sebelum ini saya tidak pernah kongsi mna2 produk...bagi saya untuk produk ini memang sesuai dengan kulit wajah saya, alhamdulillah Aamiin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
2026-05-18 15:13:28
23
khairulimman1
Khairulimman :
mcm mekap tebal sangat je tu😂😂. hari tu aku beli dua botol. satu untuk saya. satu lagi untuk isteri hampir 3 minggu pakai. tapi macam tak berkesan je. Xde perubahan pun. ada la perubahan tu taim pakai. bila dah hilang kesan tu sama je. Xde perubahat langsung. sekarang aku dah tak pakai. 2 × 5 je pakai ngan tak pakai🥴🥴🥴🥴🥴🤦
2026-05-21 23:51:26
9
7353_anita
Yuni :
aq pun pemakai da habis 1 dan akan repeat karena saya rasakan kesan dia, bila bangun cuci muka, lembab saja dan tak berminyak, kalau setakat pakai seminggu 2 minggu tiadak kesan, artinya Prodak it tiada bahan kimia, mana2 prodak yg cepat kesan, percayaha itu mengandungi bahan bahaya
2026-08-28 02:07:02
0
dah7953
dah :
Okay ke bagi orang tua
2026-08-14 15:45:42
0
siti.ustazah
Siti Ustazah :
Salam Hadir!🥰 Terima kaseh!👍 Atas Info yang di sampaikan! Semoga menafaat!👍 Saya dah order.
2026-07-29 07:42:21
1
user5636556119397
Oktaviani :
kalo kulit sensitif blh ke sis
2026-05-14 10:35:43
3
ima.mirzaa
imah :
insyaallah nanti nak cuba 🥰
2026-05-14 13:35:40
2
mariatik556
MARIATIK :
berapa harga krim tu 😅😅😅
2026-05-30 08:47:14
1
suna.sunaina
lna :
Sya dh.beli.sma.aja.tk.ada.perubahan
2026-06-25 07:33:45
2
icharasid5
IchaRasid :
Kulit kering bole x
2026-05-20 02:41:38
1
soniakelana
🍉 SONIA__KELANA 🍉 :
sebab awak.dah.cantik.pun.saye.dh cobe tk.jdi.pun
2026-05-18 13:21:31
1
naznnn1
Nazmilia and anan :
Kenapa sya p ya cair xsma mcm dlm video
2026-05-15 19:43:56
0
har77609
KAK HAR :
mau
2026-05-14 01:34:18
0
eva_anggerik
Eva_Aqeela :
pakai MLM ker
2026-05-14 02:43:14
1
marwan96.3
MARIAM REDWAN 🕊️ :
Patut la kulit shee glowing berseri 😍
2026-05-15 03:20:40
2
maksu_shidah
Roshidah Musa :
kenapa saya pakai xglowing macam tu
2026-05-19 13:27:16
0
mazlan9904
mazlan :
ok
2026-05-14 01:17:53
0
rosnanikussin0
rosnanikussin0 :
saya dh oder
2026-05-14 03:41:59
1
ilaaramil_24
Ketcikk242506 :
cara pkai dia mcm mna sis dia kena cuci ke mcm mna?
2026-07-30 04:38:19
0
susannic70
susanti :
betul ke
2026-08-01 16:21:33
0
geehahzd
CT JIEHA :
best pelembap je cepat meresap x melekit
2026-08-31 13:55:37
0
chema.saad
Chema Saad :
betul ke
2026-07-30 09:00:59
0
norlela.abdulsama
norlela abdulsamad7004 :
klau ad jeragat bleh ke
2026-08-16 12:25:02
0
marbianaahmad
Uwan Shop Center :
terima kasih infonya sahabat teruskan
2026-08-07 01:05:54
0
ahmad.syah.chaa.c
chaa Lee 10 :
patut awak cantik
2026-05-14 02:19:08
0
To see more videos from user @masheezulkii, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About