به انتخاب فامیلم بود راضی هستم دیگه چاره هم نیست 🫠
2026-06-24 05:37:30
2
Emad safi 31 :
هزار بار
2026-06-26 15:41:59
0
. :
نی کاش هیچ نبودم
انتخاب خودم نبود انتخاب فامیل بود 💔🥹🥹
2026-06-06 14:35:51
7
اسما خوستی :
ba intekhab famil ama khosh nistum🥺😭🙏
2026-06-26 14:38:03
1
💍Sོدختر دادوکگ𝐃ོ🔐 :
خداره شکر بلی بعد از کلی سختی سه سال گذشت تا به عشقم رسیدم انشاالله همه گی به عشق خود برسن ♥️🥰👑
2026-06-24 07:00:33
3
Zainabelham :
نیییی💔😭💔😭
2026-06-22 14:11:33
2
😎قاتل 😎 :
هنور که دوست دارم اما نمدونم نصیبم میشه یا نی🥺
2026-06-14 15:12:27
6
Dr.afghan :
نخیر
2026-06-21 15:18:03
2
@☝️❥ Ꭰ͜ᴇᏞ͡ʙᎡᴀ͜Ꮶ ☂ . :
خب تا الان نامزد نکردم 🥺 و از خدا میخوام کسی رو که دوست دارم بده انشاالله
2026-06-23 16:40:28
3
ᏚᎯᎠᎤ :
انتخاب خودم نبود از فامیل بود اما از خدایم شکر گذار استم که همچین شوهری ره نصیبم کرده خیلی خوش شانس استم😊
2026-06-12 14:25:20
1
Soraya Ahmadzai :
کاش امو روز میمردم✋🏼
2026-06-22 09:19:39
2
Sky :
یکماه شده نامزد هستم نزدیک عروسیم هست آرزو خوش بختی کنین
2026-06-09 14:23:42
5
Nazı gak :
دوستاا تیک تاک مه فالو کنین تازه جور کدیم 😑🫠
2026-06-14 11:43:21
2
Tina :
نه علبته انتخاب مه نبود شرایت قرار داد 😔😔
2026-06-06 15:37:15
3
. :
انتخاب فامیل بوده مگر الحمدالله اگر ۱۰۰۰۰۰ بار باز ازدواج کنم باز هم با شوهرم حاضر هم ازدواج کنم الحمدالله که دارمیش 🥰 یا ربی جنت فردوس را نصیب شوهرم کن ❤️🤲🏻 آمین یا ربی
2026-06-23 20:53:19
2
たあ :
نخیررر
2026-06-24 21:31:26
2
Madina Faizi :
نخیر❌❌❌
2026-05-26 14:19:59
1
OH.Sadat :
@omit♥️♾️جـــوزجــــــــــــانے✧♬*ੈ تا ابد راضی ام
2026-06-06 16:33:32
3
𝑀̑ :
نه نه راضی نیستم کاش میشد از ابن راه که رفتم برگردم
2026-06-06 06:22:36
2
🦋عــــشــــوه🦋 :
همه کمنت ها از دختر ها بود 🥺🥺
2026-06-09 09:17:12
2
💐اوزبیک قیزی💐 :
راضیم اما کاش اونی میشد که خودم میخواستم
2026-05-20 10:28:59
4
Shahdukht Watan👑⭐️ :
نخیرسه شب است بخاطرخیانتش ده گریان هستم💔💔💔
2026-05-31 22:50:36
3
کوچی ❤ :
به دل خودم اگر نبود ای لباس خداوند هیچ واخت به دل دیگران برم نصیب نکند
2026-06-09 14:48:17
3
Fereshteh Khaksar :
نه راضی نیستم😏
2026-06-07 17:25:09
2
To see more videos from user @hadia_0033, please go to the Tikwm
homepage.