kimse kötü oynamıyor hırs yaparsak herkes güzel oynar mesela dembele barça deyken herkes gülüyordu şimdi ise 2 kere üst üste ucl aldı abilerime ve kardeşlerime tavsiye asla pes etmeyin
2026-06-04 19:07:36
1
Yasin_keremx7 :
#kvratskhelia✅#kvaratskhelia❌
2026-05-16 17:23:34
1
unutulmaz kadin :
Gt yapıyorum 💖
2026-05-21 13:53:52
1
yağız :
Seri yapıcak var mı ?
2026-05-16 17:14:58
0
KARTAL.YUVAS3 :
ilk
2026-05-15 04:42:29
1
😶🌫 :
2ci
2026-05-15 09:03:02
0
𝟏𝟏𝟏 :
Kvaraaa💙
2026-06-10 10:44:08
0
Osman kaba 21 :
benim kalecilk
2026-06-17 07:21:54
0
EMİRTİLAVER :
turnuvada 1. yarı 2 yada 1 gol yedikten sonra 2. yarıda maçı kafa ya takıp 3gol atıyoduk
2026-06-18 10:23:24
0
icardimert🦁 :
olana oluyorum
2026-06-21 10:28:45
0
Amed :
Arda Demirel
2026-05-15 09:08:22
0
To see more videos from user @gala.fan.1905, please go to the Tikwm
homepage.