@hakkicanerol: Markiz Pastanesi ❤️ Bende yeri çok kıymetli . Öğrencilik yıllarımın en güzel mekanı . Sizce yeniden açılmalı mı ? #markizpastanesi #istanbulapartmanları #istiklalcaddesi
Doğru ellerle önceki ününü tekrar kazanabilir bence
2026-06-28 06:52:20
24
.. :
Sizi dinlemek çok keyifli.Daha uzun izleyebilsek keşke
2026-05-14 07:02:43
164
Zülcenah :
cedric grolet tarzı pastalar yapilip satılabilir😏
2026-06-26 13:10:34
13
Süttozu :
Çok güzel bir yer sizde çok güzel giyinip tanıtmışsınız verdiğiniz emeğin karşılığını almanız dileğiyle💐♥️
2026-06-23 14:10:46
3
Ern :
Günümüzde aydın var mı acaba
2026-05-14 06:38:53
58
Harunsen34 :
Helal olsun size
2026-06-24 19:54:47
1
zeynep :
az önce gordum sizi ama ablanın tarzı o kadar hos ki bayıldım
2026-06-27 08:53:44
5
İşsizsu :
Tam anlamıyla bir sanat eseri burası
2026-05-14 13:21:39
26
Didem :
Avrupa’da böyle eski mekanlar hala açık ama bizde hep kapalı ya da yok olmuş.
2026-06-20 08:57:10
15
Mia History 🐈⬛ :
İstanbulun mekanları kadar şıksınız. Yeni bir mekan ve hikayesini sayenizde öğrendim. Teşekkürler 👏
2026-05-13 21:10:40
23
taksimcihangir :
“… tekrar acilmamali mi” derken vd nun tamamini izleyen “acilmali degil mi?” manasini cikarir ama butune hakim olmayan biri “acilmamis” ve “acilmamali” seklinde bir egilim var da o ima ediliyor sanabilir. Bunun yerine “… yeniden acilmali mi?” ya da “sizce de yeniden acilmasi guzel olmaz mi?” gibi bir ifade daha uygun olabilirdi. Bunu yazarken elestiri (olumsuz) amaciyla yazmadim. Video cekerken ne kdr ön hazirlik yapsak da bazen boyle durumlar olabiliyor (ciddi bir sey gibi uzun yazdim, oyle bir sey yok 😂). Zaten cogu kisinin dikkatini bile cekmemistir. Anlatilmak istenen anlasiliyor nihayetinde. Ayrica cok guzel bir video olmus ve derlenmis bilgiler cok kiymetli. Emeginiz icin tesekkurler.
2026-05-16 22:41:45
7
bebish :
Yemek kulubu her hafta gittigim yerdi kendimi cok mutlu hissederdim orda 🥹
2026-06-23 06:51:41
2
Bilginus :
böyle yerleri tanıttığımız için teşekkürler. şu bina kültür bakanlığı ucuz ve gğzel bir cafe yapsa ne olacak
2026-06-24 23:03:35
4
ekiymet :
sizde mekanlar kadar şık ve zarifsiniz
2026-06-19 11:48:17
2
Dünyalı :
Tekrar açılsın ve böylesi kıymetli binaları korumali 🙏🙏
2026-05-14 08:43:46
17
N.M.S :
uzun uzun izlemek istedim o kadar güzelsiniz kiii🥰 anlatım, duruş, tavır şahane ❤️
2026-05-13 20:27:14
29
user8607768409838 :
Evet ❤️❤️❤️❤️❤️
2026-06-05 08:28:51
1
İlknur varsın :
O kadar güzel ki çalışmadığını duyunca şaşırdım kıymeti bilinen ellerde yeniden parlasın ✨
2026-05-14 06:24:05
7
münzevi :
markiz istiklal de miydi
2026-06-01 10:22:10
1
Âlâ :
bu panoları bir gün uzun uzun anlatmak istiyorum✴️
2026-06-01 13:34:29
1
Seniz Ozbey :
“Bon” Fransızca’da aynı zamanda lezzetli de demek😊👋🏻
2026-05-16 12:19:27
2
İşsizsu :
Biri beni oraya atsın lütfenn💕
2026-05-14 13:22:37
1
ellie :
tarihi eser olarak nitelendirebiliriz ve halkımızın çok dikkatli ve özenli yaklaşacağını sanmıyorum bence açılmaması daha iyi olur günümüzde tarihi eserlere ne kadar dikkatsiz davranıldığını görüyoruz
2026-06-14 07:45:13
1
limonj :
Videolarınız çok güzel 🥰
2026-05-14 11:24:51
1
🧿✨🥢🎄 :
keşke YouTube kanalı da açsanız
2026-05-14 08:04:56
4
To see more videos from user @hakkicanerol, please go to the Tikwm
homepage.