مش كلنا نملك حريه اختيار الطريق أو السكه ال بنمشى فيها ولا الأحداث ال بتحصل فيها احنا. بنمشى السكه ب شويه مبادىء عندنا و ثقافه من الوقعات ال قبل ما نمشى فيه و نكمل ف انتظار الوقعه الجديده و متعلمين من الوقعه القديمه و بندعى ربنا يعينا ويقوينا و يهونها علينا وخلاص دايره بتسلم دايره واحنا بنلف جواهم و حواليهم و حوالين نفسنا و ف الاول و ف الآخر كله بيعدى سواء بقى عدى بينا عدى علينا هيعدى وندخل الليفل ال بعده 👌🌹
2026-05-14 18:51:16
3
Olfattttt :
الحمد لله ربنا بقدر ويصبر وفعلا ربنا بيعوض
2026-05-14 21:19:57
1
Amaal Amir :
الحمدلله على كل حال السراء والضراء الحمدلله انك قدرت وتجاوزت
وعسى الله يحدث بعد ذلك امرا
2026-05-15 09:59:54
2
Ahemd@@@ :
صح الصح ....صحينا علي واقع اليم و مدمر .....عمرنا ما هنرجع زي الاول
2026-05-15 18:22:35
1
روح :
تحياتى👍
2026-05-14 15:54:06
2
ضى القمر :
الحمد لله على كل شئ
2026-05-15 05:10:56
1
sima :
الحمدلله
2026-05-15 11:21:49
1
maryoom_bh7 :
ان شاء الله تظل قوة ولا تضعف
2026-05-15 05:02:56
1
Mohammed Badawi🫰 بــدويــتــو :
بلح
2026-05-15 19:48:43
0
نورا عامر728 :
علي فكرة كل إنسان مر بظروف صعبة جدا لكن الجميل اننا بنتعلم