يا جماعة ازاي بتستخدموا صن سكرين وبعدين بتحطوا ميكب ولام يتجدد كل ساعتين علي الاقل بتعملوا ايه
2026-05-15 08:52:33
22
m :
المشكلة ان كلامكم كله إعلانات واصلا الفيتامين مبيأثرش خارجيا ع البشره الاستفادة منه الوحيدة اللي بناخدها من الأكل غير كده مجرد مادة كيميائية بتتحط ع الوش وخلاص
2026-05-15 07:58:43
22
Đö Ľ Łý :
ممكن اسم صن سكرين للبشره الجافه اهم حاجه يكون مش بيعرق كل مااستخدم صن سكرين وشي بينزل كميه عرق مش طبيعيه😳
2026-05-14 19:34:15
0
🦋 :
المشكلة براندات الفايتامين سي الفعالة غالية والسعرها مناسب ما بتجيب نتيجة 😭😭😭
2026-05-15 11:09:06
18
Eman Salem :
الصورة جديدة اصلا يعني مازال بيأكسد
2026-05-15 05:39:26
37
بنت الرفاع :
الاكسده قصدك قبل ولا بعد الترند سبحان الله مره وحده الكل طلع متاكسد ماتعبتوا من الترندات خلصنه الطيبات والكرتزول والسودو كريم دلوقتي الاكسده
2026-05-17 09:20:40
6
Sara Mohamed :
أنا كدا ل حد دلوقتي
2026-05-15 09:51:49
9
🍒𝔀𝓮𝓼𝓼𝓪𝓶 𝓮𝓵𝓰𝓷𝓭𝔂🍒 :
انتي شبه الطفلة ايسل الله يرحمها. والعمر كله ليكي حببتي
2026-05-14 23:18:27
8
ليلي🩷 :
طيب انا ڤايتمن سي بيطلعلي حبوب ،خايفة استخدمه
2026-05-14 13:37:08
47
shahdhamdi7 :
قالت شنو؟
اختصروا لي
2026-05-15 09:46:35
66
شَــــهُــــَودّ🧸 :
المهم لون الطرحه و النوع🙂
2026-05-14 20:58:53
15
منال طاهر | Manal Taher ☀️ :
استخدمو اي سيرم فيتامين سي بترتاحو فيه يابنات مش شرط ده
2026-05-15 10:06:26
6
FATMA❄️ :
االي عنده حبوب يعالج أكسسدة البشرة ازاي
2026-05-15 03:07:50
73
To see more videos from user @manaltaher15, please go to the Tikwm
homepage.