betul mmg best cleanser ni..parut jerwat makin pudar..jerawat baru susah nak muncul dh 😁yg pasti kulit semakin cantik n glowing kulit lembap je serious ni beli ye
2026-05-19 05:37:26
9
kedaipihaa :
Dah beli🥰
2026-05-19 17:47:12
1
Ohhkyraa :
Pregmom boleh ke
2026-05-19 11:24:25
0
张玉 🤪 :
untuk umur 12 boleh tak pakai?
2026-07-21 08:58:36
0
🩷 ~CiKpU@N~ 🩷 :
utk KULIT Kering & sensitive bole ke
2026-07-09 09:19:53
1
Ainnur :
xde buih ke
2026-07-04 11:00:31
0
AZIMAH CATLOVER :
Nk hilang jeragat pakai yg mn
2026-05-26 03:56:16
1
norha&han :
sikit je ke dalam tu
2026-06-22 09:53:27
0
Amieyaffa2 :
kulit berminyak sesuai ke?
2026-07-20 10:40:23
0
suraya :
kulit berjerawat boleh ke
2026-07-20 09:46:12
0
Seti@ituM@h@L 💔 :
pencuci muka ni kan..
2026-05-23 02:29:17
0
Aiz :
Pakai kat tangan boleh ke
2026-07-04 12:07:38
0
cempaka di rembulan :
x boleh pakai hari2 kaa sis?
2026-07-03 11:41:42
0
𝕂𝕠𝕡𝕚 ☕️ 𝕂𝕒𝕞𝕡𝕦𝕟𝕘👑 :
dry skin ok ke
2026-06-18 14:36:40
0
D'boonga YUYU :
kena try ni
2026-07-08 11:42:02
0
n :
ye dop kak
2026-05-19 02:41:05
0
ainrosly🍂 :
Tkdk cod ka sis
2026-05-26 14:00:13
1
Mastura Ismail :
untuk 15thn bole guna
2026-07-24 04:01:34
0
misszsem :
muka kulit sensitif boleh ke
2026-06-15 15:21:26
0
zaikanun :
sy dah order
2026-06-04 02:05:09
0
. :
kalau untuk kulit combinasi dgn pores boleh ke?
2026-06-01 01:32:09
0
꧁♓ Русский богатый♓ᥫ꧂ :
ok i da order.. 🥰
2026-05-25 10:12:11
0
Tym Aziz :
Tqq3🥰 done beli
2026-05-22 09:12:58
0
EanHanimAffan :
Wahhh
2026-05-20 05:03:41
0
To see more videos from user @nrhidayah63, please go to the Tikwm
homepage.